ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
....og mens jeg venter på nye høytalere så får jeg høre på disse på en eller annen måte.....
Mvh
Mvh
Vedlegg
-
117 KB Visninger: 249
Lekker!ou812rh skrev:Det ble et par AP Sitara i kirsebærfinish. De har ivertfall formen til de dyrere søskenenegismo skrev:Hvilke AP ble det ou812ou812rh skrev:Nye høytalere bestilt og de gamle er forhåpentligvis snart på vei til et nytt hjem! En gledens dag ;D Da er nedgraderingen over og jeg kan bruke overskuddet til nedbetaling av den nye sykkelen (som i mtb) og mer carbon stasj he he
Mvh
gismo
Mvh
Flotte disse, og tror de holder litt mer enn formenou812rh skrev:Det ble et par AP Sitara i kirsebærfinish. De har ivertfall formen til de dyrere søskenenegismo skrev:Hvilke AP ble det ou812ou812rh skrev:Nye høytalere bestilt og de gamle er forhåpentligvis snart på vei til et nytt hjem! En gledens dag ;D Da er nedgraderingen over og jeg kan bruke overskuddet til nedbetaling av den nye sykkelen (som i mtb) og mer carbon stasj he he
Mvh
gismo
Mvh
Tror du har en på "lur i skapet", bør nødvendivig ikke være AP Reha til 25K ;Dou812rh skrev:Takker for det gismo Får se på det med sub etterhvert. Kanskje lure den inn i skapet usett he he
OU812
Har fått tips om at Velodyne skal være en god match til AP!gismo skrev:Tror du har en på "lur i skapet", bør nødvendivig ikke være AP Reha til 25K ;Dou812rh skrev:Takker for det gismo Får se på det med sub etterhvert. Kanskje lure den inn i skapet usett he he
OU812
Men dette er ditt bord Men gode tips kan gis 8)
gismo
Hadde en slik selv. Utrolig flott preamp. Bra lyd hadde den også.ou812rh skrev:Fant et par bilder fra 5 år tilbake og det var gyldene tider - gold knob
Mvh
Flotte høyttalere. Jeg har vel hørt modellene både over og under, men ikke denne. Håper du blir fornøyd. SEr fram til lytteinntrykk.ou812rh skrev:Det ble et par AP Sitara i kirsebærfinish. De har ivertfall formen til de dyrere søskenenegismo skrev:Hvilke AP ble det ou812ou812rh skrev:Nye høytalere bestilt og de gamle er forhåpentligvis snart på vei til et nytt hjem! En gledens dag ;D Da er nedgraderingen over og jeg kan bruke overskuddet til nedbetaling av den nye sykkelen (som i mtb) og mer carbon stasj he he
Mvh
gismo
Mvh
Store harde pakker slår aldri feil ;Dou812rh skrev:Takk for det Soedal Har hørt endel AP høytalere på Densen utstyr så de store overaskelsene blir det nok ikke! Gleder meg til å åpne eske med helt nye høytalere da. Det er en stund siden nå ;D
Mvh
gwikse skrev:Se der ja. De bena er vel brukte penger (ikke minst visuelt sett).
Takker for det gutta Føttene virker lovende og som gwikse sier, de ser bra ut!Skink_123 skrev:Grattis!
De beina gjør nytten sin
Skulle gjerne ha hatt de selv men de kommer ikke i 6mm versjon. Da ble det Soundcare.ou812rh skrev:gwikse skrev:Se der ja. De bena er vel brukte penger (ikke minst visuelt sett).Takker for det gutta Føttene virker lovende og som gwikse sier, de ser bra ut!Skink_123 skrev:Grattis!
De beina gjør nytten sin
Mvh
Flere bilder kommer etterhvert! VCF II føttene er fine, men de vet å ta betalt for de. Må man så må mangismo skrev:Der var de jo på plass, og til å med med "finskoa" på
Flotte disse VCF II føttene.
Artig å se flere bilder når de står på plass
gismo
gwikse skrev:Lekkert
gismo skrev:Se der
Disse gjorde seg flott i stua og som du sier, ikke den store forskjellen fra Virgoene dine å se til sånn i farta
Flotte føtter ;D
gismo
Takker for hygelige kommentarer De gjør seg ikke bort sånn visuelt sett! Liker de høye og slanke 8)johnnygrandis skrev:Audio Physic er virkelig pene saker ingen tvil om det, lekkert oppsett du har her !
Neste uke passer bra!Skink_123 skrev:Når passer det å svanse innom? Det må bli til neste uke, med mindre jeg rekker en tur innom imellom jobb og ProgKjeller!
Supert!ou812rh skrev:Neste uke passer bra!Skink_123 skrev:Når passer det å svanse innom? Det må bli til neste uke, med mindre jeg rekker en tur innom imellom jobb og ProgKjeller!
Mvh
Været i helgen skulle bli bedre, men nå er det jo ikke så mye å skryte av! Fint vær til sitte inne å høre på musikk for de som har mulighet til detgwikse skrev:Nå er det vel bare å nyte en helg med godt vær (skulle vel bli bra vær i helga?) mens systemet brenner seg inn. Eller gå amok i platesjapper på lørdag?
Akkurat nå så er jeg så fornøyd med hvordan dette har blitt at jeg gir blanke Sitaraene begynner virkelig å vise hva de er gode for. Nå vil jeg bare spille musikk ;Dgwikse skrev:Hehe.
Du har ikke bare byttet sikring i pre-ampen mellom furutech og hifi tuning da og latt sikring i effekt være den orginale? Du brenner neppe opp pre-ampen på den korte stunden det tar å gjøre seg opp en mening om hvilken som skal kjøpes neste gang de ryker
Hmmmm, er ikke du hifi tulling da? :green:ou812rh skrev:Akkurat nå så er jeg så fornøyd med hvordan dette har blitt at jeg gir blanke Sitaraene begynner virkelig å vise hva de er gode for. Nå vil jeg bare spille musikk ;Dgwikse skrev:Hehe.
Du har ikke bare byttet sikring i pre-ampen mellom furutech og hifi tuning da og latt sikring i effekt være den orginale? Du brenner neppe opp pre-ampen på den korte stunden det tar å gjøre seg opp en mening om hvilken som skal kjøpes neste gang de ryker
Mvh
Sitara er kongeou812rh skrev:Akkurat nå så er jeg så fornøyd med hvordan dette har blitt at jeg gir blanke Sitaraene begynner virkelig å vise hva de er gode for. Nå vil jeg bare spille musikk ;Dgwikse skrev:Hehe.
Mvh
Tenker du da evt å bytte ut dine Scorpio? Har også fra en annen kilde at Velodyne subene skal være en knall match til AP høytalere. Til messeprisen OHC hadde så skal det godt gjøres å få bedre høytaler pr. krone etter min mening - innbruddsprisgismo skrev:Flott oppsummering etter gode timer med inntrykk og musikk.
Jeg syns Sitara virker veldig spennende og du beskriver mange gode egenskaper disse
har og kan varte opp med
Kunne jeg hatt mulighet til å teste ut et par Sitara hjemme under noen dager, så ville jeg ha gjort det
Tenker at disse ville gitt meg mye av det jeg trenger/ønsker (til veldig god pris) sammen med 2 stk Velodyne SPL 1000 Ultra. Har selv en som jeg nå har testet ut en mnd tid og denne er et funn sammen med AP.
Så et sett Sitara og 2stk V SPL 1000 Ultra ville blitt spennende oppsett.
Takk for dine erfaringer du deler med oss ang disse Sitara
gismo