|
Fra og med høsten så har du jo all vedens tid til å trene deg opp til å være med i senior mastersJeg fikk ut vår sykkelen idag det blev premiere med protese, beina var ikke særlig godesyklet nok mest i motvinden
Vis vedlegget 1110030
Eh vel, jeg skrev da en post om dette for noen uker siden. Emmylou Harris, Spyboy. Du trykket jo til og medDu nevnte inget om dette for megsom trenger en påminnelse om slike datoer
Det var kanskje tilbake for att jeg ikke fortalte om whisky slippet tidligere iår
Får håpe att ELH All I Inntended To Be også blir gitt ut på nytt, den er virkelig god![]()
Stod på min liste også.Den Spyboyplata er ikke bra for deg. Kan avlaste deg i bytte mot 2 Absolute sound CDer.
Se der ja. Gratulerer.Ser Spyboy gikk i løpet av en time i går også. Klarte å kapre en ved å ha handlekurven klar til kl. 21. Likevel tok det 24 minutter å komme gjennom en server som krasjet ørten ganger i prosessen.
Ellers enig i at det er bra med de nye begrensningene i antall og forsinket onlinesalg.
Legger min på Discogs til USD 400 snart. Bare å følge medSe der ja. Gratulerer.
Nå er det vel snart bare meg det er litt synd på.![]()
Føler faktisk ikke noen irritasjon over og ikke fått hanket inn ett ex av Spyboy, er det ett tegn på sunnheteller noe enda verre
![]()
Ser Spyboy gikk i løpet av en time i går også. Klarte å kapre en ved å ha handlekurven klar til kl. 21. Likevel tok det 24 minutter å komme gjennom en server som krasjet ørten ganger i prosessen.
Ellers enig i at det er bra med de nye begrensningene i antall og forsinket onlinesalg.
Hm, rightFøler faktisk ikke noen irritasjon over og ikke fått hanket inn ett ex av Spyboy, er det ett tegn på sunnheteller noe enda verre
![]()
Takket være frua di så husker jeg å kjøpe noen plater jeg hadde glemt. Fant denne på imusic.Frua sin Mark Knopfler er et opptak som også er tilgjengelig for første gang på vinyl. God pressing med unntak av et par låter med litt småknitter.
Skal hilse til frua og fortelle henne detTakk for turenEt jagerfly mellom beina er et kraftig våpen
![]()
Kjedeligkan det være de nye eierene som har skrudd av noen chipper
![]()
![]()
KVASLAGS? Har du ikkje backup-riaa?
Kjedelig når ting ikke funker men håper det ordner seg fort
Men du må iallefall ha en fortsatt fin påske
mvh
"Du skal alltid ha mer enn 1 riaa......" - gammelt ordtak![]()
Vel vel, det er sånt som skjer! Forhåpentligvis ikke noe alvorlig galt, men det får verkstedet finne ut av. Jeg klarer meg nok uten riaa noen ukerFinns säkert någon inom OVK som har minst ett över.
Takk for det og satser på at det ikke er noe alvorlig galt! Den er ikke helt død, men vil ikke slå seg på skikkelig på. Tipper det er noe galt med strømforsyningen. Den vil nok reise seg fra asken som fuglen FøniksDet er ikke den nye jordboksen som har gått tett i påsken?
Lenge siden både fetetirsdag og askeonsdag, men man vet jo aldri?
måtte bare
håper det Ikke er noe alvorlig galt med RIAAen
mvh