R
RoDa
Gjest
Jeg skal avstå fra de nordnorske salver som dette helvetes tøvet fortjener.bjarnetv skrev:står uansett fast på at det er viktig med tråder som dette; vil ikke at sentralen skal ende opp som et forum hvor man ikke får lov til å være kritisk til produkter, av frykt for å tråkke på noens tær.
Vil ikke at sentralen skal ende opp som et forum hvor man ikke får lov å være kritisk?? Hvilken sentral er det du snakker om??
Dreiningen på sentralen den siste tiden, (måneder eller kanskje år?) tilsier jo nettopp det motsatte av hva du er redd for!
Her kan det kritiseres og idiotforklares så mye man vil, så lenge det er dyre produkter og mennesker med god råd man driter ut.
Prøver du så mye som å insinuere at et billig produkt ikke låter like bra som et dyrere, eller fortelle at det i anlegg som koster mindre enn 25k MULIGENS er vanskeligere å høre forskjeller enn i et som koster 250k... DA skal du se på helvete da!!
Innlegget til nb, fra tidligere her i tråden, forteller mye:
Brumm!! Kan det gjøres mer for å drite ut andre?nb skrev:Det som er galt med den er at den koster 100.000 Euro. Dette er et produkt for folk med mye penger og som har lyst å bruke de. Sikkert en hit blant nyrike russere og lignende. De sier ikke et pøkk om hvilke bildebrikker de bruker eller hvilke av de nye HD-lydformatene den takler, jeg blir veldig overrasket om denne er bedre spekket enn rimelige toppspillerere fra Japanske volumprodusenter på de frontene. Det er imidlertid helt irrelevant for kundene Goldmund har tenkt å selge denne spilleren til, de gir høyst sannsynlig blanke og kjøper den nettopp fordi den koster 100.000 Euro, ikke fordi den er spesielt god. Det er mulig den er veldig god, men det er imidlertid høyst sannsynlig helt irrelevant i denne sammenhengen.
Det er ikke 80 kilo vekt, eksotiske transformatore og håndbygging i Geneve som gir bra bilde. Det er top notch bildeprossesering. Heldigvis for de som bare vil ha strålende bilde uten å betale 100.000 Euro eller bære opp 80 kilo spiller, så er det som påpekt av andre tilgjengelig i svært rimelige produkter.
Dette som nb skriver kunne vært sagt på nordnorsk også:
"Dæven han steiketi helvete førr nån førrpulte idiota som bruke pængskit på nokka så innesnødd i det røde helvete som dyre hifi-produkt! Aille har vel førr satan sedd at det finnes luringa i bransjen og det betyr jo at aille, æ gjæntar, AILLE bære skal ta masse pænga førr belligskit!!"
Mer "moro" fra nb:
Det finnes de som lurer på hvorfor "hifi-generelt" er så lite aktivt på HFS. Jeg lurer ikke.nb skrev:Denne var jo for øvrig artig:
<i>
Goldmund "Magnetic Damping" technology, considerably improving the image stability and sound transparency.
</i>
BR-bildet er dønn stabilt på min Playstation 3 som nå kan fås til 2950 kroner på Elkjøp.
Playstation 3 er bra nok, hva mer er det å diskutere?
Der kom vreden med en blindtest-linje også, tråden er fullkommen.
Presiserer at mine kommentarer kommer som et svar på barnetv's redsel for hvor sentralen er på vei....
Jeg er ikke redd, jeg er trist. Vender tilbake til bildedelen av forumet.
R