Joda lyden er tålig bra Mer å hente, det vet jeg. Så får prøve litt i helgen og se. God helg til deg ogDette høres meeeget bra ut Øyvind!
Go hælj og kos deg masse med c1!
Nja jeg skal ikke skryte på meg å ha alle disse, selv om det frister å teste side om side. Men slett ikke umulig 1 par til kommer inn. Har en dialog. Jeg får se. Men ikke alle. Blir i grunn galskap da jeg nå har veldig gode høyttalere Du selv da, noe plan for å prøve noe nytt?Du kan holde din egen hifi show når du har fått alle 3 parene i hus. Det er få som kan skilte med å ha så mange gode høyttalerne samtidig. Kos deg masse og fortell hvilket av parene du likte best
Husker det, valgte å ha C2 til salgs den gangen da jeg trodde det skulle vere lettere å selge de. Sjanser på noen andre etterhvert, og det gikk bra til slutt. Men system Audio låter virkelig bra.. Har dog kun hørt Explorer master i butikk.. Har hatt ulike mindre modeller hjemme.Jeg har aldri hørt confidence serien.... Men synes det må være noe av det fineste design messig tipper lyden ville falt i smak hos meg også, men tror jeg ville gått for c2.
Har hørt c20 da og de låt veldig bra, stort lydbilde og toppen er veldig behagelig. Fløyel for ørene
Husker jeg gå et bytteforslag til reptep når han solgte sine c2, men ville ikke bytte i mine master explorer den gang
Enig med Øyvind at master explorer er undervurdert! Har hatt de i 4 år nå..... Så byttesyken har meldt seg for lenge siden.... En evig rund dans!
Er nok ikke et dumt valg å gå for C1 signature. Nå har du de i hus igjen, etter å ha angrer på salg. Passer de fremdeles ikke inn nå, så vet du i vertfall det.Halloen folkens. Her var det mange meldinger Har vært en tur på besøk T-1 og hørt oppsettet hans med Spendor og Roksan. Så ikke vært inne og sett her. Så det paret med C20 ja. De er registrert i radaren. Trenger man si mer? Rart det der, når jeg har gått leeenge og fundert frem og tilbake, så kjøper jeg et par. Ja da dukker opp C20. Og ikke minst de knallgode Accordo. Hele to par. Rett etter kjøp av C1 Signatur Dette kan bli dyrt for en stakkar Jeg er fornøyd med C1 etter litt mer lytting. De har sounden jeg liker. Det er bare jeg som ikke alltid vet mitt eget beste.... he he..
Ble ikke noe øl kveld da turen brått gikk til T-1 som sagt. Men nå er det en burger her. Og gjerne en øl etterpå
Skal skrive noen ord om anlegget hans her. Men først i tråden om lytting i Bergen, som han har åpnet. De skal møtes søndag flere stykker. Så da kommer nok også flere inntrykk. Kan bekrefte det låter bra
Ja nå er de her igjen. De passer inn nå. Det gjorde de sist og Bare byttesyken som slo til. C1 Signature er ørlite mere oppløst enn mk1 versjonen. Man kan høre de er noe friskere i spillestilen. Men ikke slik at de blir frempå. Om det blir kjøpt enn flere til test nå blir det for å døyve nysgjerrigheten og få a/b testet litt. Det liker jeg. Da får man virkelig høre forskjellene og ikke bare tatt på hukommelsenEr nok ikke et dumt valg å gå for C1 signature. Nå har du de i hus igjen, etter å ha angrer på salg. Passer de fremdeles ikke inn nå, så vet du i vertfall det.Halloen folkens. Her var det mange meldinger Har vært en tur på besøk T-1 og hørt oppsettet hans med Spendor og Roksan. Så ikke vært inne og sett her. Så det paret med C20 ja. De er registrert i radaren. Trenger man si mer? Rart det der, når jeg har gått leeenge og fundert frem og tilbake, så kjøper jeg et par. Ja da dukker opp C20. Og ikke minst de knallgode Accordo. Hele to par. Rett etter kjøp av C1 Signatur Dette kan bli dyrt for en stakkar Jeg er fornøyd med C1 etter litt mer lytting. De har sounden jeg liker. Det er bare jeg som ikke alltid vet mitt eget beste.... he he..
Ble ikke noe øl kveld da turen brått gikk til T-1 som sagt. Men nå er det en burger her. Og gjerne en øl etterpå
Skal skrive noen ord om anlegget hans her. Men først i tråden om lytting i Bergen, som han har åpnet. De skal møtes søndag flere stykker. Så da kommer nok også flere inntrykk. Kan bekrefte det låter bra
Mvh Peter
Misforsto litt, trodde du hadde kjøpt inn alle hehe. Var kanskje litt tidlig og leste i halvsøvne. Men de c20 kunne du ha kjøpt inn, så selge uten tap. Hadde det paret vært i Oslo så hadde jeg kjøpt det.Nja jeg skal ikke skryte på meg å ha alle disse, selv om ddr fristrr å teste side om side. Men slett ikke umulig 1 par til kommer inn. Har en dialog. Jeg får se. Men ikke alle. Blir i grunn galskap da jeg nå har veldig gode høyttalere Du selv da, noe plan for å prøve noe nytt?Du kan holde din egen hifi show når du har fått alle 3 parene i hus. Det er få som kan skilte med å ha så mange gode høyttalerne samtidig. Kos deg masse og fortell hvilket av parene du likte best
Vurderer kjøpe Chromecast Audio til JBL'ene, men er det noen stor oppgradering fra standard Chromecast?
Ja kostnaden blir ofte høyere enn forstanden Men det er en kjekk hobby. Bra for deg at du har en samboer som faktisk liker det du styrer med. Joda, hun har god lyd til YouTube mixen sin nå Og guttungen spiller jo sin type musikk. Er vel ikke alt der jeg liker like godt..... Et eksempel. Den jækla Gucci Gang sangen.... ai ai ai...
Strålende vær her også. Så vi får nyte det. Nærmer seg vår og litt høyere temp. Da begynner også min andre hobby, som er motorsykkel. Få lufte vettet litt
Cromecast har jg lite kjennskap til dessverre. Bruker selv Apple TV og optisk inn i dac. AirPlay som styres fra iPad. Funker fint. Mulig noen andre som leser tråden her som kjenner om det er oppgradering på Cromecast Audio fra standard. Men skulle tro det. Har du sett om det finnes noen ok prisede Node 2 på bruktmarkedet?
Ja jeg brukte AirPlay via Apple TV optisk inn i Devialet også. Testet ikke Devialet Air da det måtte gå via PC. Så måtte dunha egen fjernstyring derfra hvis du skulle benytte iPad som styring. En egen app, som du sikkert kjenner til. Er lettere nå med det nye OS kortet etter hva jeg har forstått? Da kan man bruke AirPlay som normalt?Brukte du AppleTV (Apple Airplay) på Devialet også? Sammenliget du med Air (Devialet)?
Ja kostnaden blir ofte høyere enn forstanden Men det er en kjekk hobby. Bra for deg at du har en samboer som faktisk liker det du styrer med. Joda, hun har god lyd til YouTube mixen sin nå Og guttungen spiller jo sin type musikk. Er vel ikke alt der jeg liker like godt..... Et eksempel. Den jækla Gucci Gang sangen.... ai ai ai...
Strålende vær her også. Så vi får nyte det. Nærmer seg vår og litt høyere temp. Da begynner også min andre hobby, som er motorsykkel. Få lufte vettet litt
Cromecast har jg lite kjennskap til dessverre. Bruker selv Apple TV og optisk inn i dac. AirPlay som styres fra iPad. Funker fint. Mulig noen andre som leser tråden her som kjenner om det er oppgradering på Cromecast Audio fra standard. Men skulle tro det. Har du sett om det finnes noen ok prisede Node 2 på bruktmarkedet?