Det hadde vert artig det jaJeg har en sterk tro for at du vil like det du hører![]()
Ja det blir nok bra skal du se.Ja den er god nok for min del hvertfallTak over hodet som de sier
Anlegget må stå med TV da det også brukes som TV lyd og film i tillegg til musikk. Så blir vel å teste at anlegg står på soveromvegg med anlegget. Se hvordan det blir i første omgang.
Takk for detGratulerer med flott leilighetog nye muligheter angående lyd
mvh
Man får prøve seg litt frem. Ja, skråtak setter litt begrensninger. Men du har da lyd i det minsteJa det blir nok bra skal du se.Ja den er god nok for min del hvertfallTak over hodet som de sier
Anlegget må stå med TV da det også brukes som TV lyd og film i tillegg til musikk. Så blir vel å teste at anlegg står på soveromvegg med anlegget. Se hvordan det blir i første omgang.
Jeg har min lytterposisjon midt i rommet og det er ikke helt ideelt men jeg har ingen andre muligheter pga. skråtak.
Takk for det Ove. Du er en real karTrist med sammenbrudet!
Ønsker deg lykke til videre,Øyvind. Bare ring om du vil prate om løst og fast,hifi eller hva det skulle være.
Mvh
Ove
Ja var nytt i 2008 hele bygget. Så det er ikke noe som må gjøres. Og det er greit å bare flytte rett inn. Joda, ting blir annerledes. Men er bare å gjøre det beste av detSer da ut som en allright kåk det der, Øyvind
Godt du var forberedt på det som har skjedd. Mye som rokkes om på når man opplever samlivsbrudd. Kan du prioritere deg selv framover.
Jo takk. Som nevnt er det ikke noe som kom ut av det blå. Så man har på en måte visst dagen ville komme. På tide å gå videre som venner. Fant en fin leilighet som jeg ikke trengte å låne til. Gjorde det litt enklere. Så da ble det besluttet å ta siste steg. Anlegg og TV ønsker jeg primært sammen. Så vil nok prøve det førstKondolerer med samlivsbruddet, kryss på.
PS: sett anlegget som på tegningen og Kjøp deg en god lydplanke med sub til tv.. det vil gi mer enn nok til film..![]()
Takker for det TommyKondolerer med brudd, Øyvind! Kjekt at dere fortsatt er gode venner. Gratulerer også med ny kåk, den var lekker!
Gi meg en lyd hvis du trenger noe hjelp til flyttingen, da, hjelper gjerne til om du trenger![]()
Ja sånn er det med samlivsbrudd. Både med eksen og C1Noe må man ofre her i livet. Men nydelig leilighet du har fått deg. Looking good![]()
Takk X-ErnStilrentmå innrømme at accuphase hadde blitt et lite øyesår med tanke på gjennomføringen av resten
![]()
Takk AndersDynaudio it isKommer ikke unna den, Øyvind
Ikke ser leiligheten så ille ut hellerBle bra det der. Over hele linja. Flenk kar
![]()
Er nok like fornuftig å holde på 200 XD forsåvidt. For de spiller flott. Noe nytt i heimen der da Anders?Ja, hvorfor ikke
Både Primare og Mantra 60 er en kombinasjon du er godt kjent med fra før. Nå tror jeg uansett 200 XD spiller meget ok fra før![]()
Men det er vel alltids moro bytte litt.
Ja det er nok noe med Dynaudio og mine ører som matcherDynaudio er nok tydeligvis din lydlangt ifra den Værste lyden man kan ha
![]()
Du får speide litt på de nye aktive til system audio heller.. er jo ikke måte på hyping![]()