Takker Ja deilig at det er mulig å bruke 2 hjul igjen. Saltingen er over for denne gang og tempen på dagtid er tosifret. Får bare håpe på en fin sommer og høstGratulerer med fin MC !
Herlig at sesongen endelig er i gang
Greit med litt giring siden jeg har automat i begge bilene Sesongen har startet og vi tar det pent. Skal på "rustløser" på Trøgstad gocartbane om 14 dager for å blir litt varm i trøya igjen Var på førstesiden i lokalavisen dagen etter jeg fikk lappen, men har ikke tenkt å havne der igjen (ble tatt bilde av under MC mot mobbing).Det er gode sykler. Lettkjørte og enkle å holde. Effekten er bra nok i dem til vanlig bruk. Min blir litt overkill. Men er litt moro det og Er dere noe ferske i gamet, så er det lurt å begynne med noe som er lett å håndtere rent kraftmessig. Det som er kjekt med litt mer kubikk er at man slipper å gire like mye som med mindre kubikk. Kjør pent Sesongen er vel begynt for dere også?
Jo giring er greit Men ofte med mer kubikk så kan man ta forbikjøring etc uten å måtte gire ned. Ja kom ikke i avisen for andre ting enn de som er positive hvertfall Banedager er faktisk ikke dumt. Også finne seg en stor åpen plass å foreta litt bremsetester og unnamanøvrer under kontrollerte forhold. Man vet aldri når det er behov for det på vei. Da er det ok å vite/kjenne sykkelen og sine egne begrensninger Alltid best å ta det lugnt. Å dra på litt i første og andre gear for å kjenne aksen er flott. Men å ligge å kjøre gris i trafikken er ikke lurt. Enten mister man lappen eller livet til slutt. Ikke verdt det. Kos dere videre på 2 hjulGreit med litt giring siden jeg har automat i begge bilene Sesongen har startet og vi tar det pent. Skal på "rustløser" på Trøgstad gocartbane om 14 dager for å blir litt varm i trøya igjen Var på førstesiden i lokalavisen dagen etter jeg fikk lappen, men har ikke tenkt å havne der igjen (ble tatt bilde av under MC mot mobbing).Det er gode sykler. Lettkjørte og enkle å holde. Effekten er bra nok i dem til vanlig bruk. Min blir litt overkill. Men er litt moro det og Er dere noe ferske i gamet, så er det lurt å begynne med noe som er lett å håndtere rent kraftmessig. Det som er kjekt med litt mer kubikk er at man slipper å gire like mye som med mindre kubikk. Kjør pent Sesongen er vel begynt for dere også?
Takker Ja deilig at det er mulig å bruke 2 hjul igjen. Saltingen er over for denne gang og tempen på dagtid er tosifret. Får bare håpe på en fin sommer og høstGratulerer med fin MC !
La oss håpe det
Husker med gru sommeren for to år siden da jeg kjøpte min. Det begynte å regne hver fordømte gang jeg tok i garasjeportåpneren.....
Da var det godt å kunne trøste seg med hifi og rør
Ja det var Dac 30 jeg tenkt på, men den kan jo falle i smak hos deg med ditt utstyrTakker for svar Primare Dac30 du tenker på da? Hadde en slik selv. Joda, helt top notch kan det vel ikke være til en nypris på 5000 kr. Skal være en reservedac til min Denon PMA 2000R forsterker. Men greit å vite hva man kan forvente
HeiHei,
Artig å se at C1 Signature har fått stå såpass lenge! Skjønner jo av tråden her at det har vært andre prioriteringer i sommer, men likevel Hvordan gikk med med Aune?
Takker for tilbud. Skal vurderes Du har vel nok å gjøre for tiden ja. Men full renovering av ‘’nye’’ husetKan få teste en roksan black om du tør blir ikke i bruk på noen dager om det frister.
Takk Ja du får jo dine C1 straks. Håper du blir fornøyd. Men du liker jo Dynaudio, så skal mye til å ikke like den ‘beste’ av stativemodellene til Dynaudio Plinius og Octave er nok begge glimrende partnere. Bra på hver sin måte sikkert. Men det finner du jo fort ut av Audia Flight er også absolutt en fin kandidat. Dog noe dyr ny. Så da åpner mange alternativer seg. Du legger vel ut inntrykk av C1 når du får dem?Grattis med ny forsterker Øyvind,er enig,accuphase ser fantastisk ut. Blir spennende å lese din vurdering av denne matchen,gleder meg selv vilt til å få C1 i hus for første gang om noen dager. Da blir det matching med Plinius og Octave og får se hva som passer best av de kombinasjonene. Ellers vurderer jeg Audia Flight FLS10,men det koster å være kar,og da må jeg selge unna en del komponenter=) skal se om jeg får hørt den først og fremst ,og tar det derifra.
Tusen takk Jeg gleder megGratulerer så mye med fantastisk flott forsterker
mvh
Jeg og. Men nå er ventetiden over Nesten, hvertfall. Kommer på mandagse der.. venta litt på den..
Takker Anders Joda, ble nok Accuphase på denne gutten Fikk en grei handel med Ove. Så da var det bare å slå til. Fantastisk lyd i den saken. Så angrer slett ikke så langt. Lettflytende og musikalsk til tusen. Spiller i god harmoni med Dynaudio C1.Jøss. Accuphase hos deg, Øyvind. Ikke verst
Gratulerer med en forhåpentligvis en drøm av en forsterker
Ha ha.... rettet fra Sove til Ove Så slapp er du vel ikkeMed Sove tenk!
O
Ikke ennåHa ha.... rettet fra Sove til Ove Så slapp er du vel ikkeMed Sove tenk!
O
Gratulerer så mye.Ja da var Accuphase E-408 kommet i hus Fått prøvd den noen sanger. Imponerende lyd her. Veldig musikalsk hvis man kan samle inntrykkene under 1 ord Jepp, fornøyd..... Takk Ove for hyggelig handel Nærmere inntrykk kommer etter litt bruk.
Vis vedlegget 504728 Vis vedlegget 504729
Takk takk Ja det låter ypperlig dette. Ikke fått hørt så mye enda, men det jeg har fått hørt en særs oppegåendeJa da var Accuphase E-408 kommet i hus Fått prøvd den noen sanger. Imponerende lyd her. Veldig musikalsk hvis man kan samle inntrykkene under 1 ord Jepp, fornøyd..... Takk Ove for hyggelig handel Nærmere inntrykk kommer etter litt bruk.
Gratulerer så mye.
Tipper det låter flott
Takk for det Tja, hva skal man si..... Har ikke fått satt et endelig inntrykk etter bare noen låter. Men sånn umiddelbart så er det hakket mer musikalitet og nerve i Accuphasen. Så har den en evne å spille til og med dårligere innspillinger uten å bli tynn eller spiss i lyden. Det er veldig bra. For det utvider litt horisonten med hva man lytter på. Musikalsk som jeg har nevnt tidligere, er vel det man kan kalle denne saken her. Jeg må si jeg er happy. Krefter virker det som den har ok av også. Er 2x180 watt i 8 Ohm. Så ikke noen veik forsterker heller. Så jeg kan godt anbefale deg å få testet ut en Accuphase opp mot Bladeliusen din. Kan være du liker den vel så bra.Gratulerer med ny forsterker Øyvind!
Kan du si noe om hvordan du opplever lyden med denne Accuphase forsterkeren kontra Bladelius Thor III (som du vel har hatt) på Dynaudio C1 høyttalerne dine?