HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Hva slags motor er det i den pakkis-mustangen ? Den var lekker. Som BMW fan er jeg programforpliktet til å hate Merz, men den der var lekker
Takk Pakkis-mustang Den var ny.... Er dessverre bare en kompressormatet 4-sylindret i den.
Skulle vært real deal 6.3 liter V8 kompressor C63. Men da hadde det kostet deretter.
Denne kjøpte jeg for ca 3 mnd siden og freshet opp litt. Finnes neppe helt make her i Norge.
Ekstremt godt holdt. 2008 mod med kun 65.000 km på telleren. Er ellers full AMG original.
Sportchassis, bremser, interiør og eksteriør. Hatt BMW og tidligere. Må si denne og en
M-Sport 2008 mod 3-serie jeg hadde er mye likt rent kvalitet og kjøremessig.
Er moro det Kan komme overraskende på mangeKun for fun ja.. .
Kult, har en bekjent som har en kassebil, Ford Connect.Kun for fun ja.. .
Ja jeg tar det med fatning For meg koster det litt mindre enn hvermannsenSkjønner det, måtte bare trekke litt i deg
Det er jo sikkert moro når han får en i hekken og kan trå litt på. Den så de nok ikke kommeKult, har en bekjent som har en kassebil, Ford Connect.Kun for fun ja.. .
Denne ser helt original ut men har ca. 260Hk
Skjønner ikke helt at han velger å bruke så mye penger på en Connect
Sikkert greit å ha når han skal dra campingvognen om sommerenBrukernavn SAL her inne har vel en Transporter med over 1000 gamp.. Tror det må være trivelig til tider..
Takker for tips Fikk SMS fra han tidligere siden jeg hadde ønskes kjøpt annonse ute på S1.4.Ligger et par Dynaudio 3,4 S Contour på Finn nå. Sandnes.
Klassisk godbit det der Er det USA import? Mener fangeren på US modellene var slik som på dinHar MB jeg også med V8
Make høyttalere har vært solgt før til ca 14000 kr. De er noen år nå.Stemmer. Ny pris 48.000. 17.000 nå hos karen på Finn.
Men kan jo godt være SG i sin tid solgte de til en rimelig pris. 1/3 i forhold til ny pris er ikke helt på bærtur nå.
Pent er det uansettDet er US modell ja.
O
Jo har faktisk hørt andre si det samme om S3.4. Så det kan nok være noe i det.Contour 3.4 er de kjedeligste Dynaudioene jeg noen sinne har hørt. Hørte de på McIntosh MA7000 (tror jeg det var) og Hegel H200. De var helt håpløse i et rom som mye annet snacks har spilt som forventet. Et vel de eneste Dynaudioene jeg har hørt som ikke har vært i nærheten av å forsvare prisen sin. Test grunndig før du går til innkjøp
Dynaudio vet jeg hva jeg går til. Hatt det meste av dem i stativmodell etterhvert.Öyivind : du verkar ganska säker på att gå tillbaka till
Dynaudio HT (stativ ?) men verkar lite osäker på vart gå beträffande
förstärkare ?
Litet inspel i all enkelhet :
En god vän har Dynaudio Special 25 och uppgraderade i höstas från
Bladelius Tyr 2 (som har var mkt nöjd med) till integrerade Mark Levinson 585.
Detta var ett stort steg och han är ändå mer nöjd nu. Var och
lyssnade och jo då det lät ....
För egen del hörde jag i höstas en demo i Göteborg både
av Contour 1.4 LE driven av ML 585 och Confidence C1
driven av ML försteg och stora ML monoblocker.
Med sistnämnda utrustning körde man även en golv-HT,
minns ej vilken , kan varit Contour 3.4 LE eller en "liten" Confidence golv-HT.
Samma här : mkt bra, speciellt gillade jag C1 med de stora monoblockerna
men en 585 hade säkert också varit helt ok.
Så kanske ML är ngt att titta på ?
( sagt bara baserat på kort erfarenhet som sagt )
mvh
Dette er 1.3 SE om jeg ikke tar feil. Hadde et par i svart bøk noen år tilbake.Ja, takk
Er vel en kar du ikke har fått lyttet til selv, Øyvind?
Liker at det du er tilbake med DA som hovedfokus igjen. Kjenner det lugger litt ekstra selv.
Karen ovenfor har nok satt byttesjuka på vent en lang lang tid. Kjedelige er som vanlig at det fort blir dyrt.
X-Cell ville sletta brukeren sin med et par slike i hus. Ferdig snakka
Vil nok si meg enig her. Høyttalere er i utgangspunktet der jeg vil først legge kronene.I mine øyne bommer man grovt i forhold til valuta for pengene dersom man bruker 100k på forsterker og en tredjedel på høyttalere. Da hadde jeg snudd rundt på den ligningen isteden
Tja.... er du no sikker? Fins mye du ikke har testet av Dynaudio enda. Focus er LANGT unnaDynaudio har gjort sitt her i huset finnes andre dansker
Dali Epicon du tenker på?Dynaudio har gjort sitt her i huset finnes andre dansker