musicman
Hi-Fi freak
Hvor kan man få kjøpt denne ? Tenker da som metervare, lodde fikser vi selv.
Vedlegg
-
139.2 KB Visninger: 815
Jeg vet ikke om noe sted hvor man kan få kjøpt den. Den er klart innafor hva Temp-Flex kan produsere, men konstruksjonen gir egentlig ikke så mye mening. "Air dielectric" er et poeng hvis man forsøker å lage tynne coaxer som skal møte en krevende spec for impedans og fysisk størrelse. De nyeste kontaktformatene er helt nede i 1,0 mm diameter. Da kan man komme langt ned i kapasitans med lite avstand mellom senterleder og skjerm hvis isolasjonsmaterialet mellom dem har lavest mulig dielektrisk konstant. Man kommer ikke stort lavere enn med luft (~1,0).Hvor kan man få kjøpt denne ? Tenker da som metervare, lodde fikser vi selv.
Ikke akkurat, men ligner noe Nordost kunne «laget»:Hvor kan man få kjøpt denne ? Tenker da som metervare, lodde fikser vi selv.
Sikrer at vannet holder jevnt høy temperatur under hele traktingenKommer det kaffemolekyler ut av den kabelen?
Sørger for at morgentrøtte audiofile er klare til å begynne innholdsløse tirader i denne tråden uten mål og mening..Kommer det kaffemolekyler ut av den kabelen?
Det blir ikke high-end-kaffe av en Moccamaster. Da trengs det helt annen instrumentering. Men det er jo kun en subjektiv mening. Som med det meste annet i livet, lydkvalitet inkludert.High-end kaffi
Moccamaster trenger kun en ny strømkabel så er du derDet blir ikke high-end-kaffe av en Moccamaster. Da trengs det helt annen instrumentering. Men det er jo kun en subjektiv mening. Som med det meste annet i livet, lydkvalitet inkludert.High-end kaffi
Lager du kaffe med en orange Moccamaster?. Gale, gale mann.Takker for tilbudet, Musicman. Men jeg tror jeg står over. Slike pingleledninger er helt uaktuellt her i huset
Tar meg heller en kopp ekstra god nybrygget kaffe.
Vis vedlegget 507106
Like lite som det blir high-end lyd med dyre kabler sammen med middelmådige høyttalere og akustikk.Det blir ikke high-end-kaffe av en Moccamaster. Da trengs det helt annen instrumentering.
Anstendig traktekaffe er en ting. High-end-kaffe er noe annet.
Like lite som det blir high-end lyd med dyre kabler sammen med middelmådige høyttalere og akustikk.Det blir ikke high-end-kaffe av en Moccamaster. Da trengs det helt annen instrumentering.
Kona hadde lyst på oransj. Synes igrunnen at den tar seg flott ut jeg også.Lager du kaffe med en orange Moccamaster?. Gale, gale mann.
Regner de allemannseie-maskinene med kapsler til under 2000. Har hatt en selv. Lager drikkenes kaffe den også men.....Hva går under kategorien billig ? 5000.- 10000.- 15000.- ?
Kan drikkes, men smaker skit.Regner de allemannseie-maskinene med kapsler til under 2000. Har hatt en selv. Lager drikkenes kaffe den også men.....Hva går under kategorien billig ? 5000.- 10000.- 15000.- ?
Drikker ikke annet,bruker Exspresso kapsler og en veldig godt fornøydRegner de allemannseie-maskinene med kapsler til under 2000. Har hatt en selv. Lager drikkenes kaffe den også men.....Hva går under kategorien billig ? 5000.- 10000.- 15000.- ?
Har samme trakter , men UTEN Paradox kabel. Matchende vekt derimot...……….Kona hadde lyst på oransj. Synes igrunnen at den tar seg flott ut jeg også.Lager du kaffe med en orange Moccamaster?. Gale, gale mann.
HelanalogHar samme trakter , men UTEN Paradox kabel. Matchende vekt derimot...……….Kona hadde lyst på oransj. Synes igrunnen at den tar seg flott ut jeg også.Lager du kaffe med en orange Moccamaster?. Gale, gale mann.
Vis vedlegget 507172
The Shy, folk kjenner ikke alltid forskjell mellom Nespresso og «håndlagd» espresso. Nok et eksempel på at vi legger mer vekt på det ytre enn om man smakte blindt. En del stjernerestauranten serverer derfor Nespresso.Er det noe norm for hva som er riktig kaffe? Har reist litt rundt om i verden og jeg synes det er ganske store forskjeller. En av de beste kaffeopplevelsene jeg har hatt, kom da jeg og min kone gikk en lang rundtur på Bali, og langt inne i ingenstedsland, møtte på en bitte liten "restaurant" der serverte noe fingermat og egenkomponert kaffe. Ellers svak for kaffen jeg får i Italia.
Når jeg drikker kaffe til hverdags så er moccamaster helt innafor. Og en lite opplysning til de som har en billig Nespresso maskin - det har lite med high end kaffe å gjøre
Ting som tyder på noe slikt.Aner man noen små signaler her nå på at tråden rett og slett er på vei til å ebbe ut??
Eller har man bare en kaffe pause for så å komme grusomt tilbake?