Ja, det måtte jo da være en egen skjerm i tillegg til pluss og minus. ...som det er logisk i mitt hode å jorde mot kilden. (Evt. jorde alt i pre-en)FOr å bruke skjerm i denne sammenheng må kabelen være to-leder pluss skjerm, slik at skjermen bare er tilkoblet jord i ene enden. I profesjonelle kretser ( ikke audio) heter det at skjermen skal være tilkoblet jord i senderenden.... så får nå de audiodidakte strides om ene eller andre enden..... Interconnects ( fullstendig idiotisk navn på"norsk") er kanskje oftest bare en leder pluss skjerm.... bortsett fra de som sverget til uskjermede kabler....
Ser ut som søppel.The saga continues...
Vis vedlegget 506145
Du har fått svar ser jeg.Herregud som det ser ut hvilken kabel er dette?
mvh
Rett og slett skremmendeDu har fått svar ser jeg.Herregud som det ser ut hvilken kabel er dette?
mvh
Dette er signalkabelen jeg kjøpte sammen med høyttaler kablene.
Så da kan folk se at Paradox er gjennomført (med dårlig håndverk)
Det er selvsagt svært viktig at loddetinnet ikke blir forbindelsen, men at det bare forbinder lederene.Slik foretrekker jeg å gjøre slikt arbeidThe saga continues...
Vis vedlegget 506145
Vis vedlegget 506193
Ikke at det så så bra ut heller.Det er selvsagt svært viktig at loddetinnet ikke blir forbindelsen, men at det bare forbinder lederene.Slik foretrekker jeg å gjøre slikt arbeidThe saga continues...
Vis vedlegget 506145
Vis vedlegget 506193
Jeg hadde også brukt en krympestrømpe over hvert forbindelsespunkt i etterkant.
På meg virker det som at tankegangen var ‘skal jeg berike meg på pyramidespill eller kabelfabrikasjon? Skitt au, la vi prøve kabler først. Det kan vel ikke være så vanskelig.....’Ser jo nesten så dårlig ut at det er gjort med vilje - for og se hvor langt man kan ta den og samtidig slippe unna
Mvh.Production policy
All cables are handmade upon requests. We take great pride in all our products and do not rush our production, they are handmade with extreme attention and care which will affect delivery time, and in return you get a premium quality product made with the highest quality materials.
Hei
Klippet fra nettsiden ti Paradox :
Mvh.Production policy
All cables are handmade upon requests. We take great pride in all our products and do not rush our production, they are handmade with extreme attention and care which will affect delivery time, and in return you get a premium quality product made with the highest quality materials.
Johnny
Dette må da være brudd på markedsføringsloven? Sakset fra https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2009-01-09-2:Hei
Klippet fra nettsiden ti Paradox :
Mvh.Production policy
Johnny
Er det mulig å fastslå hvilken kabel som er brukt som utgangspunkt for The Link kabelen?
Tror ikke vi får noen kommentarer fra den kanten.
Må jo være direkte pinlig for dette "firmaet". Men det er vel et for sterkt ord bruke om de.
Følger ikke helt den, og føler for å nevne at håndverket til Whistler og PM Audio er særdeles bra.Moralen er: Vær skeptisk til enmannsfirma.
Ser den. Det var ikke meningen å skjære alle over en kam, men jeg skulle gjerne sett noe lignende fra en renommert fabrikant, gjerne Nordost og Audioquest som jeg anser befinner seg i denne kategorien, og som muligens også har en ISO sertifisering.Følger ikke helt den, og føler for å nevne at håndverket til Whistler og PM Audio er særdeles bra.Moralen er: Vær skeptisk til enmannsfirma.
Bare sånn at de ikke plasseres i same bås som Paradox.
DE produkserer ihvertilfelde kontakter og stick med den prosent andel av kobber , som er højest mulig at bruge når et produkt skal maskineres, og holde form og toleransen over tid.DhLabs produserer alt fra scratch ja. Til en fornuftig penge..Det snakkes jevnlig om at ikke alle produsenter av kabler til HIFI har egne kobbergruver, noe som høres rimelig ut.
Men hvilke produsenter har faktisk dette, om ikke gruver så at de faktisk produserer lederne selv?
Jeg tror at følgende har det:
Neotech
DH Labs (SilverSonic)
Furutech/Furukawa
Er noen av de over feil, og eller hvilke fler finnes eventuelt?
Det eneste han kan si og sannsynligvis hadde sagt er at noen har fiklet med kablene. Og da må det åpnes flere kabler for å sjekke om dette er standaren....Nå er det på tide at Paradox kommer på banen for å kommentere arbeidet sitt. Hvor er du?