Torsen
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 31.08.2005
- Antall liker
- 152
Raist: Ellers takk, men blir det noe nytt nå, så går jeg for L302.2 i første omgang ;-)
Ja morro dette ;D Ser nesten ut som om vi er nest størst (bak naim folket)..Fy fader. Er over 10000 treff her nå jo. Stilig
No naim for me ;D Men gøy lesning.Velkommen som patos venn om.s
Tror det har rabla for Thomand her nå ;D Først legger han hele anlegget ut for salg og så begynner han å pløye gjennom naim tråden på 37 sider ;D
Takker takker, har lyttet litt til disse sakene hos kompisen, og det er noen musikalske bokser dere har falt for, kanskje noe i ett anlegg #2.....Du kan være en sånn "patos venn wannabe" hvis du vil ;D ;D
Enig i at sånne tråder er gøy. Er i full gang med å pløye meg gjennom naim tråden.
Nå ble jeg nyskjerrig hva står i anlegg # 1Takker takker, har lyttet litt til disse sakene hos kompisen, og det er noen musikalske bokser dere har falt for, kanskje noe i ett anlegg #2.....
;D
mvh
Det meste finnes å lese i denne tråden .....Nå ble jeg nyskjerrig hva står i anlegg # 1
Ai, det var ikke småtteri til anlegg. Hvis du oppfører deg greit så skal du gjerne få lov til å legge ut et bilde her altså ;DDet meste finnes å lese i denne tråden .....
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=kabler;action=display;num=1146741853
mvh
;DDet meste finnes å lese i denne tråden .....
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=kabler;action=display;num=1146741853
mvh
Vi kan være tilbøyelige til å være litt Wilson-Benesch venner her inne også ;DAi, det var ikke småtteri til anlegg. Hvis du oppfører deg greit så skal du gjerne få lov til å legge ut et bilde her altså ;D
Nja, er kvitt forsterkeren, og kanskje spilleren. Høyttalerne har det vært stille rundt.Hvordan ligger du ann i løypa mtp. oppgradering/salg Thomand?
Holder på med siste finpussen av FG faktoren og venter i all forfengelighet på ett sett med "bein" til racket, når det er på plass så kanskje det lander ett par bilderAi, det var ikke småtteri til anlegg. Hvis du oppfører deg greit så skal du gjerne få lov til å legge ut et bilde her altså ;D
[misunnelig]Ikke akkurat patos da, men en plass må man jo begynne[/misunnelig]
;D ;D
Hyggeligste tråden på lenge dette ;D ;D;D
Vi kan være tilbøyelige til å være litt Wilson-Benesch venner her inne også ;D
;D ;D ;D Man må ikke glemme alle de utrolig koselige og hyggelige kabel- og politikk trådene her inne ;DHyggeligste tråden på lenge dette ;D ;D
mvh
Takk skal du ha. Blir artig å høre om jeg kan merke noe forskjell på filteret. Skal oppdatere kondensator også etter samråd med Roar Moen. Elektrolytten på mellomtone/bass blir erstattet med en AudynCap polypropylen som jeg har arvet.Dette ble virkelig bra Veggen!! Og gratulerer med "nye" 302.2 ;D
Du kan glede deg til filteret er oppgradert også! Jeg var med på å bytte noen motstandsverdier i filteret på en 402.2 og det hadde mye å si, både på den tonale balansen men også opplevd grad av detaljering!
Nei nei nei,fortell nå!Fikk prøve en ny dings i kveld. Skal komme tilbake til hva litt senere.
Dette er overhodet ikke mulig. Jeg tar feil. Må høre igjen i morgen for å høre om det jeg hører stemmer.
I all verden.
Dette er for utrolig til å være sant. Må fordøye dette litt og se om det faktisk stemmer over tid. Har lurt meg selv før, men dette..........Makan!Nei nei nei,fortell nå!
Altid spennende med nye dingser! ;D