Skal ikke undervurdere proac heller . Det jeg har hørt har vært skikkelig bra. Men at patosene er minst like gode på så vel akustisk som annet er jeg ikke i tvil om. Det bunner som vanlig ut i rom og match med øvrig utstyr.
Vet ikke, men at tanken på disse sammen med en audionotekit pre har slått meg ett par hundre ganger skal jeg ikke benekte ;DForresten, hva synes Patos vennene om Midgard på patos?
Blir det kjedelig? :-/
Var ment som en fleip til Antonx. ;D ;DSkal ikke undervurdere proac heller
Var ment som en fleip til Antonx. ;D ;D
Til hvilke patos tenker du på forresten?Hehe, ok... Men en Vincent SP-331 (med rør på hver utgang) burde vel være en rimelig sikker sak? er så kjedelig å kjøpe ting uten å ha fått hørt det..
Basicen er veldig altetende. Trår neppe feil med vincenten selv om jeg tror ikke jeg har hørt den. Ellers har vi jo thule da. Funker som juling på disse.Patos basic 510 ;D
Trippelæsj :-[ Du får komme innom nabofylket ein tur i kveld. Kaffien står klar![Klagemodus på]
Tror dere f¤#n ikke den j%¤�a primare spilleren OOOG forsterkeren har tatt kvelden. Hrrrmmmmm, føkk føkk føkk føkk.
1-2 uker uten lyd. VERDEMT!!
[/klagemodus av]
[Klagemodus på]
Tror dere f¤#n ikke den j%¤&#a primare spilleren OOOG forsterkeren har tatt kvelden. Hrrrmmmmm, føkk føkk føkk føkk.
1-2 uker uten lyd. VERDEMT!!
[/klagemodus av]
Takker, men fruen i huset er på mandagsklubb (Les: sladrekveld med resten av jentene, godterispising, og klaging på gubbene ;D ) så jeg er stuck med guttungen.Trippelæsj :-[ Du får komme innom nabofylket ein tur i kveld. Kaffien står klar!
Mvh. Karl
Dont know. CD spilleren har hatt litt kranglehumør en stund, men forsterkeren har funka knirkefritt fram til nå. Plutselig hørtes det ut som om den sendte 10000 volt rett i patosene. Stygg lyd ja. Håper bare de overlevde. Så nå sitter jeg her da, med tomt rack og synes synd på meg selv.Hva har skjedd??
Så absolutt i min også.Men et bra band i min bok
Var ment som en fleip til Antonx. ;D ;D
Det er fire av dem. Du må ikke glemme Jokke, Norges mest troverdige og ekte rocker. RIP.Så absolutt i min også.
Delillos - raga - dum dum boys.
De 3 store norske.
Husker ja.Forresten... Noen som husker i en hifi klubben avis fra 92/94/95 som inneholdt et intervju med lars lillo stenberg?
Ingen som sitter på dette bladet?Husker ja.
Skrev tidligere i tråden at jeg skulle få besøk av PM Audio, der jeg blant annet skulle få demonstrert BCD Cones under høyttalerene. Fra før har jeg Pulsar Point aluminium. Skrev også at jeg var skeptisk til resultatet av dette byttet.
Er ikke så flink til å beskrive lyd (hvem er vel det?), så jeg tar en illustrasjon jeg kan stå inne for isteden. Bedringen av lyden var like god som da jeg gikk fra Pioneer DV 575 (1500 kr) til Audio Aero Capitole 24/192 (60 000 kr). Alt fra topp til bunn ble bedre, men det sprøeste var at den fjernet unoter i øvre mellomtone/diskantområdet som i utgangspunktet SKAR i ørene.
På tross av dette klarte BCD conene ikke å redde høyttaleren helt. Lyric 502 MkII er lagt ut for salg, det samme er 8 stk Pulsar Points i aluminium.
Jepp nyeste forsterker til doxa,ska visst være rundt 2x100 watt med 1300 watts strømforsyning. Spiller med en vanvittigDoxa 72?
Mvh. Johan
Han har vel ikke fått no nytt kabinett for min er i 140 kabinett,tror det er nytt på gang. De som har hørt begge sier at 72 spiller vanvittig bedre en 140en,funker veldig bra hos meg!!!!!!!!!!!!Dette var nytt for meg. Ser at Doxa 72 står oppført på "produkter" på Haugaland Audios hjemmeside, men trodde at det var en preamp. Er det samme velkjente Doxa kabinett? Erstatter den 140 Signature?
Mvh. Johan
Bare hyggelig duTakk for info. Selv sitter jeg med en Malmin-modifisert 140, og hvem vet hvordan den yter i forhold til alle de andre utgavene. ;D
Mvh. Johan
Han som jeg kjøpte mine 302 av har denne til salgs;Er det noen av dere som kan ha en Lyric 202 center til salgs?? (Eller var dette et skudd i blinde?)...