Det savner faktisk jeg også. Tror desverre ikke det er planlagt noen stativ-symphonic med det første heller.Jeg har også savnet en stativ høyttaler i symphonic serien! L101 var vel kanskje en av de mest vellykkede i Lx01 serien.. Noen som har erfaringer med L102?
Må vel melde meg inn i "patos venner" jeg også
Har nettopp kjøpt meg Patos L402 og har fra før et par av den gamle Basic sesrien, den enormt gode 300 ;D
I mine ører så låter B300 bedre en mine JBL E90 til Mark Knopfler type musikk, meg og en kompis ble meget imponert av de bittesmå høytalerne...
Gleder meg til jeg får 402 i hus.
Du kan også prøve f.eks. Midgard eller Embla monoblokker med f.eks. Vincent SA31 (MKII) eller SA-T1. Vil nok spille glimrende sammen med 302, hvor du både får kontroll i bassen og magisk mellomtone med masse rom. EC pre kan også fungere flott med klasse D forsterker og 302.Tja, vet ikke. Noe som ikke koster mer enn 15-20k nytt. 2-kanals selvfølgelig.
Det er vel nesten naturlig å gå for Cayins egen 252 cd-spiller, som etter mitt skjønn passer meget bra med din forsterker lydmessig såvel som designmessig.Er vel på sin plass å melde seg inn i 'klubben' for min del også. Har hatt et par Patos Lyric 301 mkII de siste to årene og kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd over hva de presterer.
Byttet forsterker til Cayin 252B i høst og høyttalerene fikk et skikkelig løft av de ekstra kreftene. Lite tvil om at Patos trenger strømressurser utenom det vanlige. På oppgraderings fronten går det i retning av nye høyttalerkabler og kanskje nye cd-spiller. Noen som har forslag til hva som kan passe her?
Takk for det ;DVelkommen skal du være.
Du har noe å glede deg til.
Hva slags elektronikk har du?
Og dersom rommet er perfekt.... ;D ;D
Busted ;D ;DDriver du å bruker skattepengene allerede Thomand
Hvem bryr seg om korrekt? ;D ;D ;DKan fort bli skummelt ja. Har prøvd Lyric 402 med Unico, og det låter tøft. Absolutt ikke korrekt, men utrolig morro.
Mvh
Ja det må jo sies å være en meget bra pris ;D Hvor lenge har du hatt Symphonic'an?Jeg hadde kjempeflaks i fjor, å fikk kjøpt et sett 6mnd gamle 402 for 6000,- hos hifi-stasjonen i elverum. Mine første Patos