Pers lille anlegg med den store lyden....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Takk for besøket pahf !
    Hygelig kar som ikke er noen fare å slippe inn i stua!
    Fint du likte lyden og ikke minst musikken som ble spilt.
    Han satt rolig og stampet takta, uten noe mas om det ene eller andre denne trønderen.:)
    Takk for tilbakemelding.;)

PS en detalj:
    TWA platespilleren blir ikke levert med Pulsar Points, men derimot STILLPOINT som selvsagt er MYE; MYE bedre:cool:
    http://www.google.com/url?sa=t&rct=...v4HgAw&usg=AFQjCNHLDXS1yFJhnC29yjSDVz5wTHAldg

Step up er en Ortofon ST 80 se, altså siste versjon.
    Takk for at du ikke nevnte kabler med ett eneste ord. Her er det kabler så det holder.

Mvh bluesbreaker
    Godt å høre at jeg ikke gjorde skam på oss enkle trøndere! Trampa så mye takt at turen opp til deg går rett over i "trimkvoten" for denne uken ;)

Stillpoints og SE utgave på step-upen var det nok antageligvis ja. Den var omtrent så vibrasjonsfri som det er mulig den vinylriggen din, fjellstø er vel det rette utrykket å bruke. Ble så opphengt i detaljene i musikken og da klarte ikke hodet å huske alt sammen :)
    Kabler nevner jeg sjeldent eller aldri av den enkle grunn at det er denne hobbiens største fallgruver. Men at det er kabler i bøtter og spann er det ingen tvil om, og de gjorde jobben sin alle som en :)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.480
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Snappet opp dette tipset fra Cybervision. Tina Dico går fra å være nesten avflatet i stemmen til å bli ett dragsug. Snart pløyd meg igjennom det lille av henne som ligger på Wimp. Anbefales!

Vis vedlegget 280770
    Ja, kjekk plate. Må kreditere gismo for originaltipset. :)
    Min gode kompis gismo har nok mange originale damer, men her må jeg replisere at dette Dico-tipset fikk han fra meg...:cool:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.480
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for besøket pahf !
    Hygelig kar som ikke er noen fare å slippe inn i stua!
    Fint du likte lyden og ikke minst musikken som ble spilt.
    Han satt rolig og stampet takta, uten noe mas om det ene eller andre denne trønderen.:)
    Takk for tilbakemelding.;)

PS en detalj:
    TWA platespilleren blir ikke levert med Pulsar Points, men derimot STILLPOINT som selvsagt er MYE; MYE bedre:cool:
    http://www.google.com/url?sa=t&rct=...v4HgAw&usg=AFQjCNHLDXS1yFJhnC29yjSDVz5wTHAldg

Step up er en Ortofon ST 80 se, altså siste versjon.
    Takk for at du ikke nevnte kabler med ett eneste ord. Her er det kabler så det holder.

Mvh bluesbreaker

Host, host...NORD(h)-OST...
    SSchhh hold smella nå HC.
    Vi skulle ikke snakke om kabler ...
    OST og Vertere,- nutch, nutch say no more, say no more...

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Det er noen få ting som er likt for de fleste Hedemarkinger tydeligvis... De er svært så hyggelige, de bor litt utenfor sentrum og de har bikkjer på størrelse med voksne menn! Idag gikk turen til HCS.
    Med min retningssans var det helt klart tryggest å vente på MCDonalds på Gjøvik til verten kunne komme å hente meg. Siden verten bor i ett gammelt bedehus for tiden kommer man jo i en sakral stemning umiddelbart i det man kommer inn i gangen. Det blir fort avbrutt av en stor kosebamse av en Amerikansk Akita som skulle hilse. Jeg ble høflig vist til egnet lytterom og det rommet var proppet av musikk og for min del eksotisk utstyr. Mens jeg inspiserte utstyret spilte godeste Mickey Blue Eyes lavt i bakgrunnen.

Fra venstre starter vi med noen Hørning horn som for tiden er bestykket med Audio Nirvana fulltone elementer, Beyma i baken og en ambient bånddiskant i front.

IMG_4157.JPG
    IMG_4159.JPG
    IMG_4158.JPG

Litt lengre til venstre så ligger det en gigantisk psu tilhørende motoren som driver hele systemet. Forsterkeren er også av merket Hørning, og er vel 1 av 15 produserte så en slik en er det nok ikke mange av her til lands. Tar jeg ikke helt feil veier den i feil retning av 70kg på vektskålen.
    IMG_4160.JPG

Midt i rommet troner en god gammel Thorens spiller bestykket med en Soundsmith pickup, beklageligvis var den ute av funksjon for tiden, men det gir meg en grunn til å stikke innom HC ved en senere anledning.
    IMG_4162.JPG

Så da gjenstår det bare å spille sølvskiver da. Drivverket er en gigantisk denon dvd spiller som er bygd som en tanks enkelt og greit.
    IMG_4164.JPG

Dacen er en tredelt sak av merket Danish audio design. Her er alt separert, og den gjør tydeligvis ting svært så rett mtp sluttresultatet.

IMG_4165.JPG

Så var det på tide å finne frem til selve forsterkeren, den er vel omtrent like stor som strømforsyningen på andre siden. Mener å huske at den er bestykket med 845 rør.
    IMG_4170.JPG

IMG_4174.JPG

Sånn, da har vi presentert systemet og det er vel på tide å finne frem noe musikk. HC er jo en høflig kar så han har jo selvfølgelig funnet frem kjent og kjær musikk fra trøndelag.
    IMG_4177.JPG

Selv om jeg må innrømme at jeg ble smått bekymret når jeg plutselig så det som kunne minne meg om Hedemarksutgaven av en buttplugg i sidesynet, heldigvis var det bare noen løse 845 rør.
    IMG_4176.JPG

Nå som rørene var varme og jeg var proppet av sjokolade, chips og kaffe var det på tide å få noe skikkelig musikk på systemet. Fra første tone så hører man at her er det horn som er i gang. Det er ett smekk som kommer umiddelbart uansett hva som mates på oppsettet. Mellomtonen er kanskje dette systemets styrke, den er rett og slett god! Vokal og instrumenter gjengies på en måte som får frem det fårete smilet i meg og føttene tramper takten ukontrollert. Bassen har sin styrke i mellombassen, og her får jeg det jeg leter etter i eget anlegg presentert på hver en plate som blir satt på.

Når jeg først så Hørningene ble jeg undrende på om fulltonene som var så lavt plassert kunne skape dybde og rett høyde i lydbildet, men det hadde jeg ingen grunn til.
    Her er musikken svært så tredimensjonal og sjeldent har jeg hørt Trøste & bære gjengitt så dynamisk.

Jeg kjenner det blir mye floskler hvis jeg fortsetter å skrive, for å spare dere for det så kan jeg enkelt å greit si at her spiller det musikk på en svært så forførende måte i mine øyne. Mye av de kvalitetene jeg foretrekker i eget system er gjengitt her og mye mere til. HC har utradisjonelt utstyr fra start til slutt og det funker rett og slett utrolig godt i rommet hans. At HC er en trivelig kar og prater like mye og fort som meg gjør at jeg mer enn gjerne tar en tur til ved neste tur til Mjøsas bredder. Kanskje jeg finner frem for egen maskin og da. Takk for at jeg fikk komme HC, fortsett i den retningen du gjør for her fungerer ting skikkelig bra!

• Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hehe, du pahf, du pahf.. Husk at Hedmark og Oppland er to forskjellige fylker... Godt å se du likte den musikken jeg hadde funnet frem til deg... Ville jo glede en trønder litt... 8)

Godt å høre at du likte oppsettet. Tror noe av smekken skyldes strømstyrken i forsterkeren, den er temmelig brutal. Men det gjør at det meste av musikk får et driv som er gøyalt..Tilogmed gamle ihjelkomprimerte plater for en slags kvalitet..Samt annet møl en måtte finne på å spille.

Du får legge dine inntrykk inn under besøks tråden her inne også, så folk finner frem det du har skrevet. Glad du koste deg og du er hjertelig velkommen en annen gang. Da skal tak-armaturet ned..Og du vet hvordan... ;)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Hehe, ja jeg nevnte vel at geografi og stedssans ikke er helt min greie ;) Oppland/Hedemark regnes gjerne som ett fylke for min del.
    Den strømforsyningen din tror jeg fort man kan bruke til å sveise med hvis man ønsker det, makaløs massiv sak!
    Jeg er stadig nærmere enn utstaking av egen vei hva utstyr angår og fikk meg noe å tenke på med disse Hørning høytalerene og ikke minst Audio Nirvana elementene.
    Armaturet i taket henger i en tynn tråd allerede så det kan fort hende du har fått de ned før jeg kommer neste gang, men jeg stikker innom både med og uten armatur :)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.480
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er bestjålet for "liker" p.t.
    Ellers vil jeg også bemerke at vi fra Hedmark og de fra Oppland kun er enige om en ting, nemlig at de andre bor på feil side av Mjøsa.
    Trønderen hørte SMEKKET ja;). TReeeeeeGt med rør gitt;).

mvh
    HedOpp Hund & Hifi

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Jeg er bestjålet for "liker" p.t.
    Ellers vil jeg også bemerke at vi fra Hedmark og de fra Oppland kun er enige om en ting, nemlig at de andre bor på feil side av Mjøsa.
    Trønderen hørte SMEKKET ja;). TReeeeeeGt med rør gitt;).

mvh
    HedOpp Hund & Hifi
    Vi trøndere er mer opptatt av at Mjøsa generelt er på feil side vet du ;) Smekket hørte jeg i bøtter og spann! Begge dere to har svært så musikalske og morsomme anlegg, det bare presenteres på to vidt forskjellige måter. Kjempemorsomt å få hørt begge to med bare noen få timer mellom. :)

og bare så det er sagt så er jeg stor fan av hunder og begge disse to pelskledde kjempene var av den svært så veloppdragne sorten så la ikke det skremme noen fra å besøke verken Bluesbreaker eller HCS for hvis man driver med denne hobbien bør man absolutt stikke innom begge to hvis man har muligheten!

• Liker

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Heisan pahf

"to pelskledde kjempene var av den svært så veloppdragne sorten så la ikke det skremme noen fra å besøke verken Bluesbreaker eller HCS": litt forvirret om det er hundene eller eierne du snakker om :confused:

Flott tråd og morsomt med hjemmebesøk med bilder. Skulle vært flere av disse. Keep em coming.

Vi skulle jo ha en date i morgen, men som det suppehue med teflonhjerne jeg er, klarte jeg å glemme at jeg drar til Tyskland i morgen. Vi snakket sammen i går om dette og jeg beklager virkelig. Du kommer jo tilbake til Hamar om ikke alt for lenge og da må vi avtale noe. Du hørtes jo faktisk trivelig ut på telefonen:)
    Vi sees og jeg ser støvfilla må frem

Mvh
    RBN

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Hehehehe, var nok hundene det var snakk om ja! Blir ihvertfall noen bilder til når jeg skal til Retep i morgen :) Jeg har full forståelse for at slikt kan skje, jeg er såpass distre at jeg fint kunne fått til en slik misforståelse selv så ingen sure miner fra denne kanten.
    Nå har jeg enda en grunn til å reise til svigers litt oftere, for oppsettet ditt vil jeg absolutt få hørt på!

Jeg er relativt hyggelig på telefonen, og betraktelig hyggeligere i virkeligheten(Helt objektivt snakket). ;)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hyggelig er han, og lett å holde ren RBN, så du har lite å frykte.. ;)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.480
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    En bemerkning ang. bikkja mi.
    Du skal ikke skue hunden på hårene heter det.
    Denne Newfoundlandshunden har to jobber/ daglige gjøremål.
    1. Er med og henter posten og bærer avisa hjem i bytte med tørrfisk.
    2. Ligger på anvist plass og gjør jobben som bassfelle/absorbent.

I tillegg er det en ikke så åpenbar tilleggsfunksjon som er ganske nyttig.
    Hvis hunden er alene i huset kommer du inn uten problem, men du slipper ikke ut igjen.
    (Dette er faktisk sant og har skjedd flere ganger!)

p1016523.jpg

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hehehehe, var nok hundene det var snakk om ja! Blir ihvertfall noen bilder til når jeg skal til Retep i morgen :) Jeg har full forståelse for at slikt kan skje, jeg er såpass distre at jeg fint kunne fått til en slik misforståelse selv så ingen sure miner fra denne kanten.
    Nå har jeg enda en grunn til å reise til svigers litt oftere, for oppsettet ditt vil jeg absolutt få hørt på!

Jeg er relativt hyggelig på telefonen, og betraktelig hyggeligere i virkeligheten(Helt objektivt snakket). ;)
    Spennende å se om du tar med Svigerfar. Så kanskje vi får hektet han på dette kjøret også. Ser ut som om jeg må ut å handle kaffi og sjokolade...

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.480
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Heisan pahf

"to pelskledde kjempene var av den svært så veloppdragne sorten så la ikke det skremme noen fra å besøke verken Bluesbreaker eller HCS": litt forvirret om det er hundene eller eierne du snakker om :confused:

Mvh
    RBN
    Det måtte du da skjønne R.
    Du vet da at jeg er adskillig grådigere i kakefatet enn bikkja?!

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Da ble brått hifi-turneen brått avsluttet. På grunn av alvorlig sykdom i nærmeste familie må jeg pakke sekken og kjøre hjem til trøndelag i kveld isteden for å få hørt oppsettet til Peter. Satser på at jeg får sjansen til å stikke innom ved neste tur sørover.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Nå som det verste sjokket har lagt seg så kan jeg sette meg tilbake og reflektere litt. Var på vei til ei venninne på Kolbu i går og fikk plutselig telefon om at min far hadde hatt ett hjerneslag. Startet straks på hjemturen, og heldigvis fikk vi bedre og bedre nyheter desto nærmere vi kom Trøndelag.
    Nå idag ser det ut til at han antageligvis kommer til å restituere seg tilbake til full virksomhet igjen, så det er en lettet familie som endelig kan ta seg råd til å puste ut etter ett ganske hektisk døgn. Pappas største bekymring var naturlig nok(?) om hvordan bilturen hadde vært for ungene, så ting er nå slik de bruker å være bortsett fra en liten lammelse i ansiktet og litt mindre følighet i en hånd.

Når vi fikk pakket ut bilen i 2 tiden i natt og jeg fikk sendt min forkjølede samboer til sengs var det ren og skjær terapi å kunne sitte i mørket med bare lysene fra Coda forsterkeren som blikkfang og la Eivør fylle stua med behagelig musikk mens hodet reflekterte over livets plutselig hendelser...

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ahhh så bra at det ikke gikk verre! Du får bare si ifra neste gang du er nedover.

Hvordan liker du Coda på Klipsch forresten. Snuser litt rundt etter løsninger til hifi/kinoen. Enten en integrert forsterker med HT bypass. Eller prosessor og dermed så må jeg ha 2 kanaler til. Har aldri fått testa Coda selv, men ser de får mye skryt.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Du hører garantert fra meg neste gang jeg er nedover! Å kunne bruke svigersbesøk til slike aktiviteter er svært så hyggelig!

Coda er den forsterkeren jeg har prøvd på Reference serien som passer meg best, den er dynamisk, detaljert, strømsterk og fanden så engasjerende.
    Jeg har prøvd Doxa, Parasound, MI, Copland og Coda, men denne forsterkeren er jeg rett og slett blitt glad i!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Copland har jeg vert innom tankene mine innimellom. De går jo for "slikk og ingenting"

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Coplanden med de rette rør var magiske på normalt volum, men ble fort stresset på grunn av lite kraft. Den beste kombinasjonen var Copland i topp og MI Mosfet i bunn. Er det RF-7 du skal fortsette å ha tror jeg jeg ville sett meg om etter en kraftig transe/kl.a i bunn.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.033
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hei pahf:)
    I brist på "liker" må jeg få si at det var veldig flotte besøksrapporter fra både bluesbreaker og HCS du delte med oss her:) Bilder av god kvalitet både krydrer og forklarer/viser anleggene godt og blir et fint tilskudd til sånne tilbakemeldinger. Flott levert!! Da man har god kjennskap til begge herrer og deres anlegg syns jeg du er inne på mye (det meste) av de riktige tingene;);)

Håper samtidig at det går riktig bra med din far!

gismo

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Takk for det Gismo! Det minste jeg kan gjøre når jeg først får komme å høre på disse flotte oppsettene er å skrive noen ord om de, ikke minst er HFS sine positive sider tuftet på hjemmebesøk og sosiale aktiviteter etter min mening. Godt at jeg ikke bommet helt med mine erfaringer når det gjelder anleggene :)

Som jeg skrev tidligere så tror jeg pappa har vært utrolig heldig tross alt, tar en dag av gangen, men det ser lyst ut!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er det RF-7 du skal fortsette å ha tror jeg jeg ville sett meg om etter en kraftig transe/kl.a i bunn.
    Ja, har på en måte falt litt til ro med de. Og ser ikke noen grunn for å bytte de ut enda. Kommer nok den dagen også, men tror det er en stund til. Merker det at de trenger strøm for å si det slik... Og der overrasket den billige XTZ a100D3 veldig.

Jeg må uansett samle opp noen kroner før neste del at oppsettet skal inn.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    De trenger strøm ja, men riktig strøm. Desto bedre kvalitet du klarer å fore de med desto bedre resultat får du! Er fryktelig glade i mine RF-63, til tross for sine feil og mangler er de rett og slett magiske her i stua slik elektronikken står nå.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Søndag er som tidligere nevnt den beste dagen i uken. Svinebogen står på kok og lager kraften til ertersuppen, mens kaffen er i koppen og denne karen får spillerom. Svinger noe voldsomt!!

let them talk.jpeg

• Liker

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.603
    Heisan pahf
    Kommet tilbake etter en kort høstferie og surfet litt her på HFS.
    Utrolig trist at du måtte avslutte Hedmarksbesøket på denne måte. Har selv vært gjennom et par hjerneslag med min egen far og heldigvis har det gått bra. Fint å se at din far også kommer seg tilbake til hverdagslivet. Livet lugger litt iblandt og da er hobbyen vår god å ha til refleksjon og lading.
    Som jeg har sagt før, du må ringe neste gang du er i byen.
    Ha en fin høst videre

Mvh
    R

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Du har uten tvil rett i det R, når livet lugger er denne hobbien en fantastisk måte å koble av på!
    Jeg har nummeret ditt så du får en telefon når jeg kommer tilbake til Hedemark! :)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Det finnes ingen album som passer bedre på en mandag enn akkurat dette. I mine øyne kan man unne seg å være litt høstmelankolsk når oktober glimrer med det utvilsomt tristeste været dette landet kan tilby.

eggum_jan_05.jpg

Utover det så har jeg kommet igang med kjellerrommet. Etter 3 kvelder har jeg fått systematisert og ikke minst kastet en hel del, selv om det er mye igjen. Å fordele alt av bodfyll og rusk fra 2 etg innpå ett rom på 20kvm er ikke den beste ideen jeg har hatt.. Få unna den grusomme sofaen og få fatt på en rørlegger så er ting i gang, om enn litt tregere enn jeg liker ;)

IMG_4213.JPG

Ett lite oppryddingsanlegg er på trappene, mangler å finne igjen qnktc dacen så har jeg musikk til arbeidet også.
    IMG_4215.JPG

Så... Gi meg noen måneder så bør ting være på plass sånn noenlunde. Har vel mer eller mindre bestemt at 2015 blir året der OB basstårn får sitt innpass her hjemme.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kanskje du skal ha et par Hørning der og da ? :cool:...

Fint rom, minner meg om mitt eget..

Milenko

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Antall liker
    1.485
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Blir så flott atte :)
    Var jo morsomt at vi hadde treftes tidligere på jobb :)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Kanskje du skal ha et par Hørning der og da ? :cool:...

Fint rom, minner meg om mitt eget..
    Hehe, jo det er fullt mulig det skal Hørning inn der, men det blir ikke på en stund enda ;) Rom er første prioritet så seperat bassystem etter det, så får vi se :)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Blir så flott atte :)
    Var jo morsomt at vi hadde treftes tidligere på jobb :)
    Ja verden er virkelig ikke stor, spesielt ikke her inne på innherred. Hvem skulle trodd det på etterjulsvinteren i 2006 at vi skulle treffes 8 år senere pga lydhobbien.

Tror det kan bli bra etterhvert som jeg blir ferdig. Fremdriftsplanen er som følger :

* Fjerne kjøkken
    * Sette opp delevegg i bakkant
    * Male
    * Legge nytt gulv

Når det er gjort er selve rommet ferdig, i mellomtiden håper jeg å ha lest meg opp litt på akustikk og slikt. Tenker ikke å full dempe rommet, men teppe i front og så spekulerer jeg litt på å ha tykke gardiner som dekker hele veggen bak høyttalerne. Noen tanker om dette?

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    N
    A
    G
    A
    O
    K
    A

:rolleyes:

Nagaoka skal bli spennende å få hørt en eller annen gang. Skal se om jeg ikke får tatt en tur til Haavard når jeg er sørafor neste gang, men hvis jeg har forstått det riktig at du har flyttet nærmere Horten nå J.J (?) så kan jeg fort ta en tur innom deg i samme slengen også!

D

Dåbbel J

Gjest
    N
    A
    G
    A
    O
    K
    A

:rolleyes:

Nagaoka skal bli spennende å få hørt en eller annen gang. Skal se om jeg ikke får tatt en tur til Haavard når jeg er sørafor neste gang, men hvis jeg har forstått det riktig at du har flyttet nærmere Horten nå J.J (?) så kan jeg fort ta en tur innom deg i samme slengen også!
    Det er bare og si ifra, kaffen er alt klar :rolleyes:

Men H har jo ikke ølmaga.... bare dem småååå :cool:

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn