D
Dåbbel J
Gjest
Og når du har hatt la scala en stund så tenker du sikkert på og oppgradere dem litt... både drivere ... kabler ... finish ...
Det er vel i grunn en god beskrivelse ja. "Veggimellom" dekker opplevelsen godtJo. tror på alt du sier, men MER driv på Rodrigo Y Gabriela?
Da må vel det meste gå veggimellom hos deg oppi trøndelagen!
Korreksjon 11 (ikke 10:10)
"The time of day when one should make a wish while looking at the clock. shit mang, it's 11, i gotsa make a wish! "
http://www.google.com/url?sa=t&rct=...x4K4BA&usg=AFQjCNGhRh5AuPa_YJhZ1QUTryBg7BReQw
Mvh
Dællern! De var fine de!! Men her ser du gutten med motstandsvilje og evnen til å reflektere før han kjøper... hahahaha... ;DOg når du har hatt la scala en stund så tenker du sikkert på og oppgradere dem litt... både drivere ... kabler ... finish ...
Vis vedlegget 286065
Å finne noe som integrerer seg perfekt med Heresy skjønner jeg kan bli problematisk ja, har lest litt på klipsch forumet og det er vel ingen som er helt entydig der eller. Var mer ett spørsmål om man skal se seg om etter større utgaver av Heritage og ett eventuelt bassystem. Akkurat dette paret får jeg ikke med meg ned i kjelleren tror jeg. Det er flere i husholdningen som syns det er praktisk med god lyd og lett plasseringH A L L O O O O...........
Og der våkna du ja... imponert at det ikke tok lengre tid
Det er jo alt hva jeg har sagt om Heresy det....
Når det gjelder bass til H II så må du beregne og bruke en pen slump med penger for å finne noe som integrerer perfekt.
vet ikke om det er verdt det mot H II, men om du tenker og bygge et ALL OUT system hvor du kan bygge horn i fremtiden så er det et perfekt steg.
Du har ett godt poeng, men nå er jeg kjent for å stort sett bestandig gå tyngste vei. Ikke minst hvilken ht har nok av rett type bass?Hvorfor ikke kjøpe en høyttaler hvor alt er integrert ? Dvs nok bass ? Er liksom noe hassle med eksterne systemer, delefiltre, ekstra forsterkere osv... KISS er et strålende prinsipp..
Du har jo eid LS så jeg skal ikke krangle med deg Skal slutte å planlegge ting før jeg har fått kjelleren ferdig. Driver og eksperimenterer litt med vinkling her hjemme. Ganske brutal toe-in slik de står nå. Krysser vel ca 0.5m foran meg. Liker det jeg hører...LS er lettere og modifisere, og har etter MITT syn et større potensiale.... men meg om det
Jeg eller Heresyene? ;D Jepp, de er tiltet opp så lydbildet er omtrent like høyt som med RF-63 slik de står nå. Virker som om mye vinkling gjør at hornene slipper musikken bedre hvis du forstår.Tilltet opp og ?
Hvorfor ikke kjøpe en høyttaler hvor alt er integrert ? Dvs nok bass ? /QUOTE]
Tror ikke den finnes
Vi får se, disse små Heresyene som står i stua nå og blir stående her spiller vanvittig tøft til tross for at bassen slutter langt oppå 50 tallet. Jeg skal selvfølgelig prøve RF-63 grundig nede i kjelleren, men enten CW eller LS tror jeg hadde vært finfint å hatt der nede etterhvertÅj. Oppgradering på Levang ?
Det har du helt rett i!! Motivasjonen til å gjøre meg ferdig i kjelleren har sunket drastisk, rett og slett fordi jeg tilbringer for mye tid fremom tjukkasene i stua..;DEr vanskelig å snu når man har fått smaken for den typen smekk og fart i fremførelsen.
Parres med en god sub pr. kanal med EQ for de siste oktavene med Heresyene ?Vi får se, disse små Heresyene som står i stua nå og blir stående her spiller vanvittig tøft til tross for at bassen slutter langt oppå 50 tallet. Jeg skal selvfølgelig prøve RF-63 grundig nede i kjelleren, men enten CW eller LS tror jeg hadde vært finfint å hatt der nede etterhvertÅj. Oppgradering på Levang ?
Ja du hadd vanvittig med flax som kom dæ igjennom nåløyet å fikk kom på besøkVar så heldig å få komme på besøk til Mekaniac i går, skrev en enkel skildring her.
http://www.hifisentralen.no/forumet...onen-pa-besa-k-i-hans-romto-sine-trakter.html
Suverent, prøver gjerne og eventuelt kjøper av deg hvis det viser seg å passe i rommet mitt jegHerre må bli bra ;D
Æ har en del forskjellige akustikk paneler i grått du kan få prøve/lån/kjøp om du vil, når den tid kommer .
Det ble utrolig mye bedre lyd (holografi, detaljer, større) på det gamle loftet mitt med dem i bruk, det er bilder av noe på første side: http://www.hifisentralen.no/forumet/mitt-anlegg-og-billedtra-der/13044-mekaniacs-loft.html