Så du mere Posten skal betale for skader ved en dårlig pakking ? Har du snakket med sender - han har vel ikke levert det du betalte for ?Spilleren var ikke godt pakket nei.
Eska er svært solid, men når loddet er løst inni hjelper det lite....
Bare å håpe posten erstatter, men får jo aldri igjen DEN spilleren uansett.
Pakkingen din høres veldig bra ut....ca samme som jeg gjorde da jeg sendte den.
Grattis, nydelig spiller.De gamle PioneereneSpilleren har "landet" i heimen. Broderen leverte på vei hjem fra jobb. Han hadde skjelden sett bedre pakking. Fredrik har gjort en formidabel jobb. Alt er 100%. Da pakken ble åpnet og spilleren kom til syne, må jeg si at jeg ble rett og slett rørt, og ståpelsen kom frem. Det som kom til syne er rett og slett en tidskapsel. Pakking var fantastisk flott. Dette var rene julekvelden. Holder fremdeles på med beising av hus, men har montert sammen sånn i hui og hast for å ta noen bilder. Til helgen blir det montering og testing. Kommer med flere bilder når alt er "oppe og går". Må studere bruksanvisning som var med. Også den i 100% tipp topp stand.
Vis vedlegget 201537
Vis vedlegget 201538
Vis vedlegget 201541
Vis vedlegget 201542
Vis vedlegget 201539
Takk Ove ! Det er noe helt eget med vinyl og gamle spillere. Holder på å justere og prøve ut. Det krever litt mer enn å stappe inn en cd i en cd-spiller, men det er jo litt av sjarmen. Poden i huset på 20 år syns det er utrolig at det kan fremskaffes så fantastisk lyd av en vinylplate på en spiller fra sent 70 tall. Har tenkt å levere inn SA9800'en til litt service, rensing og ettersyn. Den fungerer 100% ( bortsett fra at det kun er lyd i ene kanalen på Phono 1 - Phono 2 virker greit ) . Så er det litt småknitring i enkelte av vippebryterne. Regner med at en rens gjør nytten.Flott spiller,gratulere med den
O
^Vakkert
Vel, trykkluft på boks rydder ikke godt nok er min erfaring. Da er det mye bedre med en liten elektrisk kompressorenhet. Selv skaffet jeg en fra Jula til rundt 300 kr for et par år siden. Da snakker vi ren innmat, nesten slik den kommer fra fabrikken. Dog, det må gjøres uteTusen takk for hjelpen Roy ! Da tar jeg en runde selv. Tror jeg anskaffer meg en sånn trykkluftspray or bortblåsing av støv i tillegg.
Hvordan går det med den ødelagte PL530'en Rocker. Har du fått noen form for erstatning fra noen. Tragisk at en så flott spiller kommer hjem i en slik forfatning.Ja....armen er nok ødelagt også, den er løs i festet og "låst", og lar seg ikke føre inn mot senter, vinylen er opphakket, lokket knust osv
De der så fine ut, har du link til hvor en får fatt i disse..? Har samme følelsen på mine terminaler.Er på jakt etter kabel-terminaler for å passe i de fjærbelastete tilkoblingene bak på forsterker og bak på høyttalerne.Føler det blir litt dårlig kontakt med bare avisolerte kabler rett i fjærklemmene. Har sett noen som muligens kan brukes. Noen som har
kjennskap til slike kontakter ?
Vis vedlegget 205356