Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.604
CT-F1000
CT-F7171
QX 747
CS 66A
Pluss en SX 636 som jeg ikke har bilde av.
Må vel regnes som en liten samling??
Har selv prøvd argon kablene,de holder i massevis .Har tenkt å gå til anskaffelse av litt bedre signalkabler enn de berømte lakrissnorene. Blir aldri klok på hva som er bra og hva som er mindre bra. Noen kabler koster jo like mye som en dansk bondegård. Vil nødig bruke all verden med penger på kabler, men for all del, må du så må du. Har funnet noen på HiFi Klubben - Argon Red Edition. Er det noen som har erfaring med disse? Eller skal jeg gå for Van Den Hul ? Litt dyrere, men ikke så mye. Alt må jo bli bedre enn lakris, selv om ordentlig lakris er ganske godt
VAN DEN HUL
Amen!Auditors tips: Gjør som VortexSurfer og gå for VDH Name...det angrer han ikke på, etter dt jeg har skjønt..hehe..tre nye sett oppe der i uka..og flere på vei- Sant, Vortex? Hint: River´n min begynner å våkne nå..
Sorry Kjell ! Ble så revet medOch här stoppar diskussionen om kablar.
Vänligen, tillbaka till topic, d v s Pioneer-utstyr.
Ingen diskussion om kablar här!
Det finns en avdelning här på HFS för diskussion om kablar.
M v h
Kjell Kranzberg
Er det en SG9 eller ? De er hysterisk flotte de skyvebryterne. Men først..... ? Har du noe mer oppe i ermet eller?:: På Ønskelista ::
^ Det er en SG9500 med runde flotte skyvebrytere....Det er jo lov og drømme
Vintage Pioneer SG-9500 equalizer plays sound very nice.works. a few scratches here and there, but does not affect the sound in anyway. made in Japan see video link..... Guaranteed not to be DOA, Due to the age of the item there is no warranty refund or returns. buyer pays import fees due. Vintage pioneer sG-9500 graphic equalizer made in japan silver face - YouTube |
Endelig har jeg blitt eier av en Pioneer PL-550.Har sett etter en slik en stund nå.Men Først.....
Selv takk, kjekt når begge er fornøydEndelig har jeg blitt eier av en Pioneer PL-550.Har sett etter en slik en stund nå.Men Først.....
Denne ser meget fin ut men trenger ny PU og litt tlc, Så skal nok dette passe godt med resten av Pioneer hifi`n.
Dette er nok et av mine beste hifi kjøp, og det før jeg har snurra vinyl på den!
Takk til scaniagutten for en hyggelig handel
Veldig godt poeng i disse spotify/Vimp stressa tiderGrattis med ny platespiller Rocksolid. Har gravd frem ca 200 lp'er fra kjellerboden. Spiller på 550'en nesten daglig, og masse i helgene. Fordelen med vinyl er at du hører hele platen i stedet for å hoppe over noen spor med et tasterykk.
Sykt rått, har du brukt lang tid på å skaffe godbitene?dette bildet passer bedre her enn i min tråd
Vis vedlegget 211668
Gratulerer med flott spiller! Har samme selvKom over en Pioneer CT-F9191.
Vis vedlegget 212507
Største og tyngste kassettspiller jeg har sett...
Den lyser opp, men verken spiller eller spoler.
Er det verd å få fikset ? Evt. hvem fikser en slik ?
mvh