Takktakk..emotikon skrev:Grattis m dama PK!!
Og så ser jeg at godstolen ble med på flyttelasset også....?
Godstolen må vara med
Pk
Takktakk..emotikon skrev:Grattis m dama PK!!
Og så ser jeg at godstolen ble med på flyttelasset også....?
;D ;DVidar P skrev:Ikke en gardin, ikke et teppe, ikke en plante eller noe å skue noen plass... men akustikkplater; DET har du
Mvh Vidar P
Haha.. Dagen for geniale komentarer? ;DVidar P skrev:Ikke en gardin, ikke et teppe, ikke en plante eller noe å skue noen plass... men akustikkplater; DET har du
Mvh Vidar P
Litt luftfuktighet er viktig, selv uten vinylspiller...pks skrev:Haha.. Dagen for geniale komentarer? ;DVidar P skrev:Ikke en gardin, ikke et teppe, ikke en plante eller noe å skue noen plass... men akustikkplater; DET har du
Mvh Vidar P
GArdin er oppe nå.. Ble ganske bra, teppe er under planlegging, og ingen av øss er spesielt opptatt av planter
PK
Håper kaffen falt i smakKeltern skrev:Nå kjente jeg deg igjen PKS! Visste jeg hadde sett bildene av traktor'n og basskassene, hehe!
Men da er det bare for meg å takke for en.. errr, 3 hyggelige kopper kaffe! ;D
Sjansen øker for hvert minutt for at det blir en handel til kjenner jeg..
/off-topic (så det holder)Valentino skrev:Ska itte du ha skjermbrett du og?
Ja, enig.. Jeg visste hva som kunne skje med denne plata. Den har stått klar lenge.. Men i respekt for min gode halvdel, har den fått være i fred. Nå er den på plass.. trekt i et relativt stygt mønstret gardin fra clas ohlson.Mbare skrev:/off-topic (så det holder)Valentino skrev:Ska itte du ha skjermbrett du og?
Trudde surfbrett var greia på dine trakter, Valentino?
/on-topic
Romakustikk er farlige saker. Avhengighetsskapene, er min erfaring. Har du først hørt hva det kan gjøre, spes. hvis rommet er litt problematisk, er det liksom ingen vei tilbake.