oyvjorge
Hi-Fi freak
Grattis!
Nå fikk jeg dem til å blafre og smelle fælt på Pink Floyd sin "Hey You" låt, litt over normalt volum. Men Morten trodde det kunne være litt snau forsterker, Deviliaent 120watter eller hva det var. Men har erfart at denne låta tar av litt på "små" elementer .
Det er ei veldig krevende innspilling.Prøv Nils løfgren band live spor 9 på disc 2 ,den er morsom å teste høytalere på.Nå fikk jeg dem til å blafre og smelle fælt på Pink Floyd sin "Hey You" låt, litt over normalt volum. Men Morten trodde det kunne være litt snau forsterker, Deviliaent 120watter eller hva det var. Men har erfart at denne låta tar av litt på "små" elementer .
Prøver meg litt senere. De hadde businessmøter fram til halv to, og nå er det fullt av folk som prater høylytt og står i veien. De er uansett for høye for ditt lytterom, et jeg redd.Hvis de spilles på må du gjerne komme med en mening om hvordan de låter.
Flott. Du skal ikke være redd for at de er for høye for mitt lytterom, det er jeg som er veldig lettet for det . . . .Prøver meg litt senere. De hadde businessmøter fram til halv to, og nå er det fullt av folk som prater høylytt og står i veien. De er uansett for høye for ditt lytterom, et jeg redd.Hvis de spilles på må du gjerne komme med en mening om hvordan de låter.
Jeg var så heldig og fikk en lytteseanse med lite folk etter stengetid på torsdagen.Kjapp, superdetaljert uten å bli skarp, med et stoort lydbilde. Faktisk heller varm i lyden på den musikken som ble spilt.
Rommet må sikkert ta skylda for at bassen ikke er så kontant som den skal noen ganger. På andre innspillinger er den upåklagelig. Morten fra NAT sitter rett foran meg, så han får supplere
Ingen grunn til å bygge på, nlykke, i mine ører låter det minst like bra hos deg!!
Audia Flight, og i særdeleshet alt-i-ett modellen FLS10 til betalbar pris - du som har den selv - har du sammenlignet den mot andre "berømt-heter?"Kjøpte dem for 2 3 mnd siden.
bruker AUDIA FLIGHT FLS10. Dem får vel en meget god match.
Du ar sikkert hørt den hos Morten på NAT, Sober, jeg har kun hørt andre omtale denne forsterkeren.