Dermed kommer en mamma de velger å kalle terrorist, og bruke henne for alt det er verdt.
Vel, om hun selv ikke har utført terrorhandlinger så har hun støttet dem og bidratt til å muliggjøre dem. Hun har vært godt kjent som radikal muslim i flere år før hun reiste, hun har åpent støttet IS og alt de står for, og hun har aldri vist noen anger for det. Det eneste hun angrer på er tap av levestandard inkludert et trygt og tilgjengelig helsevesen. Hun vil definitivt være en sikkerhetsrisiko om hun kommer tilbake til Norge og slippes løs i samfunnet.
Å velge å kun se denne kvinnen som mor er svært naivt.
Poenget var meget enkelt; la rettsstaten ta seg av den saken, det er ikke opp til verken meg eller deg.
Det ser ut for meg som at folk merker ord, og bare diskuterer ut fra brokker av det som formidles. Kan ikke se for meg at noen i tråden har noe som helst som minner om sympatier for IS-estremisme, men jeg ser en og annen som lefler litt mer med andre -ismer her. Angjeldende person sm diskuteres i denne saken er så langt der i fra
kun en mor, like lite som hun er
kun en terrorist. Derfor har jeg selvsagt aldri begrenset argumentasjonen dithen i det hele tatt. Den debatteknikken kalles stråmannsagrumentasjon.
Vi har en human rettsstat, la oss hegne om den.