Så siden for meg er populister det laveste av det lave... Da kan jeg partere de?Det er vel fordi journalister er the enemy of the people.. Da er det ikke så nøye om de demonteresHvordan er i det hele tatt mulig og ikke fordømme dette drapet?
Så siden for meg er populister det laveste av det lave... Da kan jeg partere de?Det er vel fordi journalister er the enemy of the people.. Da er det ikke så nøye om de demonteresHvordan er i det hele tatt mulig og ikke fordømme dette drapet?
Ikke helt sikker på hva du spør om her.Da er spørsmålet, Deph. Er du enig i tiraden til "broder" Tucker og dermed enig i mobbingen til orange-hodet eller har du en viss forståelse for at noen tar til motmæle?
Overskrift: She Is So DESPERATE' - Tucker Carlson Mocks Elizabeth Warren Over Her Native American DNA TestIkke helt sikker på hva du spår om her.Da er spørsmålet, Deph. Er du enig i tiraden til "broder" Tucker og dermed enig i mobbingen til orange-hodet eller har du en viss forståelse for at noen tar til motmæle?
Jeg er ingen fan av Trump, og jeg er ingen fan av den "progressive" venstresiden heller. Jeg har ingen problemer med å høre på Tucker Calrson, akkurat som jeg heller ikke har noe problem med Trevor Noah eller Bill Maher. Når noen av dem har en god dag, ja så poster jeg det gjerne videre... uten at jeg abonnerer på noen av deres meninger og svelger alt automatisk.
Jeg håper at Trump ikke blir gjenvalgt, og derfor blir jeg oppgitt over den åndssvake strategien som venstresiden nå har lagt seg på. Det kommer til å feile så det synger. Ynkelighet, offerkultur, identitetspolitikk og oppfordring til vold og usivilisert oppførsel vil slå tilbake på dem. Amerikanere er tross alt ikke svensker.
Nei, jeg synes veldig ofte at overskriftene på youtubevideoer og -snutter er teite og overdrevne. Det er vel en form for click-baiting eller hovering, og jeg misliker det. Men noen ganger så er innholdet i seg selv bra nok det. Jeg har mange ganger unnlatt å linke til Youtube fordi overskriftene har vært for teite eller tendensiøse.Overskrift: She Is So DESPERATE' - Tucker Carlson Mocks Elizabeth Warren Over Her Native American DNA TestIkke helt sikker på hva du spår om her.Da er spørsmålet, Deph. Er du enig i tiraden til "broder" Tucker og dermed enig i mobbingen til orange-hodet eller har du en viss forståelse for at noen tar til motmæle?
Jeg er ingen fan av Trump, og jeg er ingen fan av den "progressive" venstresiden heller. Jeg har ingen problemer med å høre på Tucker Calrson, akkurat som jeg heller ikke har noe problem med Trevor Noah eller Bill Maher. Når noen av dem har en god dag, ja så poster jeg det gjerne videre... uten at jeg abonnerer på noen av deres meninger og svelger alt automatisk.
Jeg håper at Trump ikke blir gjenvalgt, og derfor blir jeg oppgitt over den åndssvake strategien som venstresiden nå har lagt seg på. Det kommer til å feile så det synger. Ynkelighet, offerkultur, identitetspolitikk og oppfordring til vold og usivilisert oppførsel vil slå tilbake på dem. Amerikanere er tross alt ikke svensker.
Jeg bare lurte på om dette var noe du kunne stemme i?
Fordi Jamal Khashoggi er ikke hvem som helst, han har lenge vært en lojal tjener for kongefamilien i Saudi Arabia, hvor mange ble ikke drept i den perioden, han var medlem i Muslimske BrorskapHvordan er i det hele tatt mulig og ikke fordømme dette drapet?
https://www.nytimes.com/2018/10/14/world/middleeast/jamal-khashoggi-saudi-arabia.htmlwhere he balanced what appears to have been a private affinity for democracy and political Islam with his long service to the royal family.
Mr. Khashoggi studied at Indiana State University and returned to Saudi Arabia to report for an English-language newspaper. Several of his friends say that early on Mr. Khashoggi also joined the Muslim Brotherhood.
Although he later stopped attending meetings of the Brotherhood, he remained conversant in its conservative, Islamist and often anti-Western rhetoric, which he could deploy or hide depending on whom he was seeking to befriend.
Tja, jeg finner det enda mere forkastlig av Trump å kommentere (les: mobbe) vedkommende og finner det fullstendig naturlig at hun slår tilbake. Han har tross alt veddet penger på dette. Men se det, det snakker ikke Fox om...Det er hva jeg finner forkastelig her, og med det i tanken så synes jeg det er "innafor" at Carlson gjør narr av det hele.
Hvor var din sympati for denne jenta?Ettersom du trekker en sammenligning her, så ønsker jeg at du tallfester litt mer hvor mange som drepes årlig i USA av illegale innvandrere.Så journalister er mere verdt, årlig blir mange amerikanere drept av ulovlige innvandrere i USA, dere har kalt Trump gal osv fordi han vil stoppe tilstrømming av ulovlige innvandrere, men når en journalist som ikke er amerikansk statsborger blir drept i et annet land enn USA da skriker dere at Trump skal straffe og innføre sanksjoner mot SA.
Barn kaller jeg slike som dere.
USA's president påstår at tallet er 63000 siden 9/11 (2001), men dette er blank løgn. https://www.snopes.com/fact-check/have-undocumented-killed-63000-us-9-11/.
Hittil i 2018 har forresten politiet i USA drept nær 800 mennesker.
Journalister er nå en sak, men at ambassaden regelrett myrder en av sine landsmenn, er lovlig uhørt. Du er bra nedsnødd når du ikke ser at denne saken har mange svært betenkelige sider, som ALLE nasjoner bør reagere på.
Disqutabel
.Evelyn Rodriguez, 50, was preparing for a vigil when she was struck in Brentwood, N.Y., around 4 p.m. -– two years to the day the body of her 16-year-old daughter Kayla Cuevas was found in a wooded area of New York City's Long Island suburbs, which have been known for MS-13 violence
At du i det hele tatt klarer å skrive dette sier mye om deg som person.Fjernis. Da må jeg nesten spørre en gang til; siden jeg ikke kan utstå populister- deres holdninger, ideer, rasisme osv... Er da greit at jeg parterer de, gjerne levende også?
Tror du ikke det går ann å ha sympati for begge? Hvorfor er det alltid svart hvitt i din verden og hva er det med denne whataboutism?Hvor var din sympati for denne jenta?
Hva med å mislike begge deler og ikke se noen dualisme i dette men finne en tredje veg? Eller se andre akser i alle fall.Tja, jeg finner det enda mere forkastlig av Trump å kommentere (les: mobbe) vedkommende og finner det fullstendig naturlig at hun slår tilbake. Han har tross alt veddet penger på dette. Men se det, det snakker ikke Fox om...Det er hva jeg finner forkastelig her, og med det i tanken så synes jeg det er "innafor" at Carlson gjør narr av det hele.
Så vi ser nok litt forskjellige ting her, Deph. Du ser ynkelige leftiser og jeg ser mennesker som forsvarer seg mot verdens "største" mobber. Make Trump Great Again!
Så kan vi heller diskutere hvor smart det er av henne å bruke noe som faktisk er sant. Det får bli opp til henne.
Det har i din verden selvfølgelig ikke noe med ideologi å gjøre. [/ironie]Hva med å mislike begge deler og ikke se noen dualisme i dette men finne en tredje veg? Eller se andre akser i alle fall.
Staten/gruppen vs mennesket/individet f.eks.
Det kan en jo også si…Ideologier er for de åndssvakeste.
Det er du som ikke ser problemet i at du tydeligvis mener at dette parteringsdrapet er helt greit for deg. Så spør om jeg også kan utføre slike utrenskninger. Vanskelig å få med seg poenget, tydeligvis.At du i det hele tatt klarer å skrive dette sier mye om deg som person.Fjernis. Da må jeg nesten spørre en gang til; siden jeg ikke kan utstå populister- deres holdninger, ideer, rasisme osv... Er da greit at jeg parterer de, gjerne levende også?
Ideologi er hva du har blitt matet med. Tar du bort ideologien så må du tenke, vurdere, prøve, feile og leve selv.Det har i din verden selvfølgelig ikke noe med ideologi å gjøre. [/ironie]Hva med å mislike begge deler og ikke se noen dualisme i dette men finne en tredje veg? Eller se andre akser i alle fall.
Staten/gruppen vs mennesket/individet f.eks.
Det kan en jo også si…Ideologier er for de åndssvakeste.
1. Jeg er pasifist, så du kan få regne det ut selv.1. Hvor var din sympati for denne jenta?Ettersom du trekker en sammenligning her, så ønsker jeg at du tallfester litt mer hvor mange som drepes årlig i USA av illegale innvandrere.Så journalister er mere verdt, årlig blir mange amerikanere drept av ulovlige innvandrere i USA, dere har kalt Trump gal osv fordi han vil stoppe tilstrømming av ulovlige innvandrere, men når en journalist som ikke er amerikansk statsborger blir drept i et annet land enn USA da skriker dere at Trump skal straffe og innføre sanksjoner mot SA.
Barn kaller jeg slike som dere.
USA's president påstår at tallet er 63000 siden 9/11 (2001), men dette er blank løgn. https://www.snopes.com/fact-check/have-undocumented-killed-63000-us-9-11/.
Hittil i 2018 har forresten politiet i USA drept nær 800 mennesker.
Journalister er nå en sak, men at ambassaden regelrett myrder en av sine landsmenn, er lovlig uhørt. Du er bra nedsnødd når du ikke ser at denne saken har mange svært betenkelige sider, som ALLE nasjoner bør reagere på.
Disqutabel
.Evelyn Rodriguez, 50, was preparing for a vigil when she was struck in Brentwood, N.Y., around 4 p.m. -– two years to the day the body of her 16-year-old daughter Kayla Cuevas was found in a wooded area of New York City's Long Island suburbs, which have been known for MS-13 violence
https://www.foxnews.com/us/mom-hono...er-is-struck-killed-by-suv-near-memorial-site
2. Linken du la ut sier vel bare at det er umulig uten at de har noe å dokumentere det med.
Så om jeg leser litt mellom linjene her, du mener at du selv har klart å ta bort en eller annen idologi og du selv er i kategorien: tenke, vurdere, prøve, feile og leve selv?Ideologi er hva du har blitt matet med. Tar du bort ideologien så må du tenke, vurdere, prøve, feile og leve selv.
Æhhh...Tja, jeg finner det enda mere forkastlig av Trump å kommentere (les: mobbe) vedkommende og finner det fullstendig naturlig at hun slår tilbake.
Han har tross alt veddet penger på dette. Men se det, det snakker ikke Fox om...
Tøffe mannen GB har talt. Han og TC er skjønt enige om dette. Ikke la fakta stå i veien for dine etterhvert intetsigende og forutintatte innlegg.Æhhh...Tja, jeg finner det enda mere forkastlig av Trump å kommentere (les: mobbe) vedkommende og finner det fullstendig naturlig at hun slår tilbake.
Han har tross alt veddet penger på dette. Men se det, det snakker ikke Fox om...
Her har vi ei berte som har kommet inn i styret på universitetet hun jobbet ved, gjennom å ljuge på seg at hun var indianer....
Ei berte som har gitt ut en kokebok som angivelig reflekterer hennes etniske bakgrunn; "Pow Wow chow" (der i hvert fall en
av oppskriftene; "kald omlett med krabbekjøtt" - er regelrett rappet fra en fransk kokk (lite krabber på prærien i Oklahoma))...
Ei berte som er dum nok til å presantere en DNA test som "bevis". Med et testresultat som kun beviser at hun er akkurat så
blendahvit som det hun - og hennes familie - fremstår...
Ei berte som (de ekte) indianerene tar klar avstand fra...
Elisabeth Warren/Pocahantas har selv gjort seg fortjent med all den "mobbingen" hun eventuelt utsettes for!
Mobbing er aldri ok, uansett årsak.Æhhh...Tja, jeg finner det enda mere forkastlig av Trump å kommentere (les: mobbe) vedkommende og finner det fullstendig naturlig at hun slår tilbake.
Her har vi ei berte som har kommet inn i styret på universitetet hun jobbet ved, gjennom å ljuge på seg at hun var indianer....
Ei berte som har gitt ut en kokebok som angivelig reflekterer hennes etniske bakgrunn; "Pow Wow chow" (der i hvert fall en
av oppskriftene; "kald omlett med krabbekjøtt" - er regelrett rappet fra en fransk kokk (lite krabber på prærien i Oklahoma))...
Ei berte som er dum nok til å presantere en DNA test som "bevis" for sine påstander. Med et testresultat som kun beviser at
hun er akkurat så blendahvit som det hun - og hennes familie - fremstår...
Elisabeth Warren/Pocahantas har selv gjort seg fortjent med all den "mobbingen" hun eventuelt utsettes for!
Hva med vitenskapsfolkene og vitenskapen da, Brekke? Hvordan kan du være så glad i den mest vitenskapsfiendtlige presidenten i USAs historie når du fremholder vitenskap som din guddom?Her har vi ei berte som har kommet inn i styret på universitetet hun jobbet ved, gjennom å ljuge på seg at hun var indianer....
Ei berte som er dum nok til å presantere en DNA test som "bevis" for sine påstander. Med et testresultat som kun beviser at
hun er akkurat så blendahvit som det hun - og hennes familie - fremstår...
Belegg?Æhhh...
Så var det dette med selvinnsikt da...Og dess mer jeg leser av Trump-tilhengerne, dess mer minner de meg om Jehovas vitner. Alle som er kritiske er "tatt" i: hor/løgn/utroskap/what have you.
Spennende hvor mye energi man legger ned i å sable ned meningsmotstandere, like spennende at det ofte er svært forvrengte fakta, også. Eksakt som
Jehovas Vitner, altså.
"I april 2012 skrev avisen Boston Herald at Harvard University hadde oppført Elizabeth Warren som indianer og trukket henne framBelegg?Æhhh...
Det hjelper ikke hva du forer dem med, de ser ikke hva du skriver likevel fordi de har allerede bestemt seg på hva som er sannhet og ikke."I april 2012 skrev avisen Boston Herald at Harvard University hadde oppført Elizabeth Warren som indianer og trukket henne fram som en sineBelegg?Æhhh...
professorer med etnisk minoritetsbakgrunn for å møte anklager om for lite etnisk mangfold blant universitetsansatte. Hun hadde også stått oppført
som indianer i en oversiktsbok over juridiske professorer før hun kom til Harvard.
Oppføringen var basert på Warrens selvbeskrivelse som hun bygde på uoffisiell familiehistorie om at hun skulle være 1/32 cherokee. Både Brown-
kampanjen og enkelte indianergrupper kritiserte Warren for urettmessig å ha hevdet etnisk minoritetsbakgrunn, men Warren hevdet den eneste
motivasjonen for oppføringen var ønsket om å bli invitert til sammenkomster med folk med samme bakgrunn som henne selv og at hun aldri
hadde mottatt fordeler gjennom kvotering som følge av etnisk minoritetsstatus."
https://no.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Warren
Yeah, right...
Dette er ikke belegg for din påstand!"I april 2012 skrev avisen Boston Herald at Harvard University hadde oppført Elizabeth Warren som indianer og trukket henne fram som en sineBelegg?Æhhh...
professorer med etnisk minoritetsbakgrunn for å møte anklager om for lite etnisk mangfold blant universitetsansatte. Hun hadde også stått oppført
som indianer i en oversiktsbok over juridiske professorer før hun kom til Harvard.
Oppføringen var basert på Warrens selvbeskrivelse som hun bygde på uoffisiell familiehistorie om at hun skulle være 1/32 cherokee. Både Brown-
kampanjen og enkelte indianergrupper kritiserte Warren for urettmessig å ha hevdet etnisk minoritetsbakgrunn, men Warren hevdet den eneste
motivasjonen for oppføringen var ønsket om å bli invitert til sammenkomster med folk med samme bakgrunn som henne selv og at hun aldri
Yeah, right...
Så, du vet noe ikke vi vet om dette? Eller skal vi bare stole på din gut-feeling?Yeah, right...
Kan du vise til dette hatet?Eneste Trump haterne har å komme med er hat.
https://www.bostonglobe.com/news/na...complicated/wUZZcrKKEOUv5Spnb7IO0K/story.htmlDette er ikke belegg for din påstand!"I april 2012 skrev avisen Boston Herald at Harvard University hadde oppført Elizabeth Warren som indianer og trukket henne fram som en sineBelegg?Æhhh...
Yeah, right...
Står intet der om at hun hadde fått den plassen FORDI at …
Selv ikke skattekisten din Breitbart påstår det som du påstår.
https://www.breitbart.com/politics/...rated-as-first-woman-of-color-at-harvard-law/
For så vidt enig. Men, vet man litt om hvordan ting fungerer i statene for tiden, så virker WarrensDette er ikke belegg for din påstand! Står intet der om at hun hadde fått den plassen FORDI at …
Da unngikk vi løgneriet blant diskuterende venner av sannheten…For så vidt enig. Men, vet man litt om hvordan ting fungerer i statene for tiden, så virker WarrensDette er ikke belegg for din påstand! Står intet der om at hun hadde fått den plassen FORDI at …
påstand om at hun ikke har hatt noen fordeler av sin påståtte "minoritetsbakgrunn" relativt tåpelig.
Harvarduniversitetet brukte det i hvert fall - som en fjær i hatten - at Elisabeth Warren var den
første i styret med minoritetsbakgrunn.