Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.669
    Vel, du kan hilse ham og si at jeg stopper å ta ham på alvor ved første slenger og at jeg ikke aksepterer argumentene hans.
    Det blir litt vanskelig å føre en debatt, når den ene part ikke er villig til å debattere.

Kan noen mer historiekyndige enn undertegnede være så snill å fortelle meg eksakt hvilken gammel diktator Makkintosken tenkte på, som sitter fengslet et eller annet sted i verden?

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Det blir litt vanskelig å føre en debatt, når den ene part ikke er villig til å debattere.

Kan noen mer historiekyndige enn undertegnede være så snill å fortelle meg eksakt hvilken gammel diktator Makkintosken tenkte på, som sitter fengslet et eller annet sted i verden?
    Jeg får virkelig ikke håpe han sitter i fengsel ennå! Han slapp ut og gjorde livet surt for de fleste til vi angivelig fikk knærta'n. 😁

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.669
    Vel, ingen av dem var egnet ihh til disse galningene når man så tumultene de skapte under nominasjonsprosessene.
    I get your drift.
    Først: Jeg er STERK motstander av politiske utnevnelser av høyesterettsadvokater (eller andre posisjoner i utøvende makt), da dette står i skarp kontrast til maktfordelingsprinsippets ide.
    Dernest: Nettopp fordi dette er en politisk utnevnelse i en splittet topartistat, ser vi eksakt den typen skuespill hver fordømte gang; den politiske motpart går til ytterligheter for å finne dritt på den aktuelle kandidaten. Republikanerne har ikke på noen måte vært bedre på akkurat dette feltet, så dine innvendinger mot Demokratene i dette tilfellet, slår eksakt like hardt begge veier. Ta også med at Republikanerne regelrett blokkerte Obamas rett til en slik utnevnelse mange måneder før valget, i strid med lovverket, for deretter å sørge for at Trump utnevnte en dommer med like kort tid til rådighet.
    Så selv om argumentet ditt er valid, så er det IKKE tegn på galskap hos den ene part, men tegn på et elendig system.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.669
    Jeg får virkelig ikke håpe han sitter i fengsel ennå! Han slapp ut og gjorde livet surt for de fleste til vi angivelig fikk knærta'n. 😁
    Jeg er fortsatt like historieløs.
    Du får fortsette å leke smart og levere gåter, samt aldri besvare selv de enkleste spørsmål.

Jeg vet om en annen diktator som ble buret inne og historien viser jo hvor nyttig det var... Heldigvis er mannen snart 80 og jeg på bærtur.
    Han slapp ut og gjorde livet surt for de fleste til vi angivelig fikk knærta'n
    Antar du her snakker om samme mann. Men det er visst jeg som ikke kan tas på alvor og er historieløs.

Jeg står på at du fortsatt bedriver bevisst trolling for å ha noe å fordrive tida med. Hvert øyeblikk på min foreløpig ikke-eksisterende Ignore-liste.

P

parafinoksen

Gjest
    Dette gir litt assosiasjoner til Prokrustesseng-tråden, minus sitatkåtheten.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    12.466
    Sted
    Interiore Simplicitate

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Rart hvordan enkelte aldri kommer seg forbi det stadiet...
    Enda en kjapp slenger? Tror du ikke slike kommentarer også speiler tilbake på deg selv? Er det virkelig nødvendig å gå til slike skritt for en harmløs diskusjon som ikke betyr en dritt for utfallet i den virkelige verden?

Jeg var bare så overrasket over at en ellers så sindig kar som Asbjørn prøver seg med argumentum ad verecundiam

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.537
    Sted
    Bergen
    .. DJ Trump kommer til å gå etter Biden med alle midler, om han skulle ende i det ovale kontor en gang til. Det har han mer enn hintet til noen ganger.
    Og hans "lock her up" før forrige valg virket ikke særlig tillitvekkende, heller, vil jeg si.
    Det er da ikke politisk forfølgelse, slik som demokratene bedriver. Nei, det edleste av the american dream; rett og slett ren revenge
    Edlere kan det ikke bli

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.669
    Enda en kjapp slenger? Tror du ikke slike kommentarer også speiler tilbake på deg selv? Er det virkelig nødvendig å gå til slike skritt for en harmløs diskusjon som ikke betyr en dritt for utfallet i den virkelige verden?

Jeg var bare så overrasket over at en ellers så sindig kar som Asbjørn prøver seg med argumentum ad verecundiam
    Du har få eller ingen problemer med å gå ad hominem, men har vist deg fullstendig uinteressert i å besvare selv de enkleste spørsmål som selve saken som diskuteres. Hvordan tenker du deg vi skal kunne føre en saklig debatt på denne måten?

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Jeg er fortsatt like historieløs.
    Du får fortsette å leke smart og levere gåter, samt aldri besvare selv de enkleste spørsmål.

Antar du her snakker om samme mann. Men det er visst jeg som ikke kan tas på alvor og er historieløs.

Jeg står på at du fortsatt bedriver bevisst trolling for å ha noe å fordrive tida med. Hvert øyeblikk på min foreløpig ikke-eksisterende Ignore-liste.
    Vet du, jeg synes du bare kan ignorere meg. Er egentlig her på hfs for å diskutere hifi og kan ikke se at våre veier kommer til å krysses der oppe uansett. Litt trist at flere her ikke later til å takle debatt og må ty til personangrep. Det er jo temmelig åpenbart at majoriteten her er uenig med meg, så hvorfor så oppfarende?

Mens jeg skriver dette ser jeg at du kom med enda en påstand. Jeg er ikke enig i noe av det og vil snarere si du beskriver deg selv.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Jeg er 100% sikker på at det blant alle de som er involvert i straffeforfølgelsen av Trump finnes minst 1 demokrat = åpenbart at det er en ren politisk forfølgelse av Trump iscenesatt av demokratene.
    Republikanerne eller Trump kan ikke lastes for noe; de er de reneste og mest perfekte mennesker som finnes; so help me God
    Tiltalene mot Trump virker å bygge på bunnsolid juridisk håndverk og etter alle solemerker er han skyldig i de fleste om ikke alle punktene i tiltalene. Når det er sagt så er det juridiske systemet politisert og det er ting man kan peke på som virker politisk motivert også når det gjelder veien mot tiltalene av Trump. Det er for eksempel uforståelig at det tok Merrick Garland så himla lang tid å utnevne Jack Simth? Kan det ha vært for å time rettssakene med valget? Kan det være at man ønsket Trump som motstander til Biden og derfor ventet slik at han kunne stille som kandidat, men samtidig ønsket rettssakene under primærvalgene og valget?

A

aardappeleter

Gjest
    Ble tråden mindre av et ekkokammer nå? Eller var det noe annet som skjedde?

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.669
    Vet du, jeg synes du bare kan ignorere meg. Er egentlig her på hfs for å diskutere hifi og kan ikke se at våre veier kommer til å krysses der oppe uansett. Litt trist at flere her ikke later til å takle debatt og må ty til personangrep. Det er jo temmelig åpenbart at majoriteten her er uenig med meg, så hvorfor så oppfarende?

Mens jeg skriver dette ser jeg at du kom med enda en påstand. Jeg er ikke enig i noe av det og vil snarere si du beskriver deg selv.
    Stein. Møt glasshus.
    Hvilken debatt tenker du på, egentlig?
    :)

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.537
    Sted
    Bergen
    .. Det er for eksempel uforståelig at det tok Merrick Garland så himla lang tid å utnevne Jack Simth? Kan det ha vært for å time rettssakene med valget? Kan det være at man ønsket Trump som motstander til Biden og derfor ventet slik at han kunne stille som kandidat, men samtidig ønsket rettssakene under primærvalgene og valget?
    Det kan man ikke se bort fra.
    Og med det følger også at man kanskje får oppmerksomheten til det amerikanske folk slik at de på et, forhåpentligvis, mer selvstendig grunnlag kan ta stilling til bevisene. I tillegg får de muligheten til å se det amerikanske justissystemet in real time og kanskje ikke ønske at noen skal få lov til å demontere det.
    De som er interessert i the real truth får en mulighet til å, dersom de vil eller er interessert, faktasjekke myndigheter og egen oppfatning.
    Blir spennende å se bevisene bak de alvorlig anklagene

Sist redigert:

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.015
    Torget vurderinger
    1
    Tiltalene mot Trump virker å bygge på bunnsolid juridisk håndverk og etter alle solemerker er han skyldig i de fleste om ikke alle punktene i tiltalene. Når det er sagt så er det juridiske systemet politisert og det er ting man kan peke på som virker politisk motivert også når det gjelder veien mot tiltalene av Trump. Det er for eksempel uforståelig at det tok Merrick Garland så himla lang tid å utnevne Jack Simth? Kan det ha vært for å time rettssakene med valget? Kan det være at man ønsket Trump som motstander til Biden og derfor ventet slik at han kunne stille som kandidat, men samtidig ønsket rettssakene under primærvalgene og valget?

Tja gjør de det eller er de like solide som beskyldningen om Russisk innblanding i valget, nå er jeg kun medium interessert i sirkuset over dammen, men disse beskyldningene fra Hillary og Demokraten startet vel før sist valg og fortsatte i lang tid etter av en samlet saueflokk som inkluderer lang de fleste på OT her.

Var ikke dette forsøk på påvirkning vet ikke jeg, og ved sist valg var jo ikke pressen spesielt ivrig på å finne skjelettene i Biden familiens skap jeg tipper det vil dukke opp en del heller tvilsomme forbindelser og penger.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.537
    Sted
    Bergen
    Tja gjør de det eller er de like solide som beskyldningen om Russisk innblanding i valget, nå er jeg kun medium interessert i sirkuset over dammen, men disse beskyldningene fra Hillary og Demokraten startet vel før sist valg og fortsatte i lang tid etter av en samlet saueflokk som inkluderer lang de fleste på OT her.

Var ikke dette forsøk på påvirkning vet ikke jeg, og ved sist valg var jo ikke pressen spesielt ivrig på å finne skjelettene i Biden familiens skap jeg tipper det vil dukke opp en del heller tvilsomme forbindelser og penger.
    Hvor langt ut i familierekka synes du man skal granske? Er en president/kandidat ansvarlig for alle familiemedlemmer uavhengig om de er myndig eller ei?

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.015
    Torget vurderinger
    1
    Si det, tro hvorfor noen bare donerer penger til familien, er det den gamle som deler viten…

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Vet du, jeg tror ikke egentlig du vil diskutere, bare jakter på gotcha poeng. Velger å svare på de spørsmålene som fremstår som oppriktige for meg.
    Disse poengene er det vel ingen andre enn du som jakter på her inne.
    Når noen sier vi, så betyr det at alt som skjer i USA og påvirker det som skjer her, men det skjønte du sikkert. Du ville bare kverulere istedet for å argumentere.

Du argumenterer i beste Trump-minon ånd, det skal du ha.
    Var det disse du lærte det av?

Sist redigert:

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.537
    Sted
    Bergen
    Si det, tro hvorfor noen bare donerer penger til familien, er det den gamle som deler viten…

Trøste og bære
    Dersom det er hold i dette så tipper jeg justissystemet der borte håndterer det. Dersom de ikke gjør det er det bare å ta en gransking noe republikanerne er usedvanlig glad i. Faktisk så klarer jeg ikke forstå at det ikke allerede er igangsatt.
    De hiver nok Biden i fengsel for en kopp kaffe eller T-bone
    Heldigvis er det ingen andre politikere der borte som holder på slik..

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Men det er visst jeg som ikke kan tas på alvor og er historieløs.
    Sorry, temaet ble litt borte i smørja. Hitler var svaret, Hitler ble rettmessig fengslet uten at det hjalp. Ser nå at du kunne bli forvirret av setningen etter. Trump er snart 80... Tar tilbake utsagnet under tvil, men gir deg uforbeholden unnskyldning.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16

Stormy Daniels saken er "slam dunk". Cohen har allerede sonet flere år for å utføre det Trump ba han om, men selve saken virker ikke særlig viktig og man kan forstå at det reageres på at man gadd å gå videre med den.

Dokumentsaken er også slam dunk, her inkriminerer han seg selv på tape og man har antakeligvis andre tiltalte fra Mar-a-Lago som vil vitne mot han.

Når det gjelder de mest alvorlige tiltalene, forsøk på kupp, så er det liten tvil om hva han forsøkte på, men her er også bevisbyrden betydelig. Det skal bli interesant å se bevisførselen og hvem som vil vitne mot han her. Jeg tror han ryker også her, spesielt hvis f.eks Meadows og/eller Giuliani vitner mot han.

Uansett er disse tiltalene noe helt annet enn etterforskningen av han i Russland saken. Det er også verdt å merke seg at Russia-rapporten på ingen måte renvasker Trump selvom man ikke fant bevis for "collusion". Hvis man leser rapporten vil man se at han nok burde vært tiltalt for "obstruction of justice", men man har ikke tradisjon for å tiltale presidenter.

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Disse poengene er det vel ingen andre enn du som jakter på her inne.
    Når noen sier vi, så betyr det at alt som skjer i USA og påvirker det som skjer her, men det skjønte du sikkert. Du ville bare kverulere istedet for å argumentere.

Du argumentere i beste Trump-minon ånd, det skal du ha.
    Var det disse du lærte det av?
    Jeg husker jo deg fra den tiden du prøvde deg som hifi interessert, men du beskyldte gutteklubben grei for å holde deg utenfor. Godt du har funnet deg til rette her med vrangforestillingene og stråmennene dine.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16

Jeg tipper Hunter ryker i fengsel, men så langt har man ikke noe håndfast bevis på at Joe Biden er involvert. Når det gjelder Hunter Biden så er David Weiss utnevnt som special counsel av Garland, så Hunter etterforskes på akkurat samme måte som Trump og tiltaler er allerede tatt ut.

Jeg hører forøvrig til de som mener at Hillary burde vært tiltalt for sin håndtering av hemmeligstemplede dokumenter, så jeg har en viss forståelse når det ropes om forskjellsbehandling. På samme tid mener jeg tiltalene mot Trump er langt mer alvorlige, han forsøkte seg tross alt på et kupp.

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    ...og hvordan historien hadde vært om han ikke ble fengslet er det ingen som kjenner...
    Bedre eller verre, hvilket scenario ville du ønsket å leve i?
    Som jeg kommenterte lenger opp, hvem vet? Men alt tyder jo på at han ikke får mindre oppslutning av denne forfølgelsen og han har større oppslutning enn det Hitler hadde når han grep makten. Og ikke glem, han har allerede vunnet en gang, til ekspertenes og motpartens overraskelse, hvorfor skal dere stole på deres vurdering denne gang også.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Jeg husker jo deg fra den tiden du prøvde deg som hifi interessert, men du beskyldte gutteklubben grei for å holde deg utenfor. Godt du har funnet deg til rette her med vrangforestillingene og stråmennene dine.
    Butthurt? Du oppfører deg som det du er.
    Argumentene lar vente på seg.

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.015
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tipper Hunter ryker i fengsel, men så langt har man ikke noe håndfast bevis på at Joe Biden er involvert. Når det gjelder Hunter Biden så er David Weiss utnevnt som special counsel av Garland, så Hunter etterforskes på akkurat samme måte som Trump og tiltaler er allerede tatt ut.

Jeg hører forøvrig til de som mener at Hillary burde vært tiltalt for sin håndtering av hemmeligstemplede dokumenter, så jeg har en viss forståelse når det ropes om forskjellsbehandling. På samme tid mener jeg tiltalene mot Trump er langt mer alvorlige, han forsøkte seg tross alt på et kupp.

Ja det er tydeligvis inn å oppbevare slik hjemme eller i garasjen, lite oppstandelse rund dette og intet hjem raidet av FBI.

Når det gjelder dette kuppet så ser jeg ingen prinsipiell forskjell på å påstå at valget var rigget eller at Russland hjalp til med å stjele valget, her er et kort klipp fra talen og jeg klarer ikke å se at dette skulle være en oppfordring til kupp.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.816
    Sted
    Trondheim
    Men satt sammen med utsagn som "Vær klare", "jeg vant" og "dra til Kongressen", samt å nekte å sette inn nasjonalgarden da det var klart at Kongressen ble angrepet av de han hadde oppildnet tegner det seg jo et ganske klart bilde.
    Han sier ikke "Angrip Kongressen og innsett meg", men det er jammen ikke langt fra.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    Når det gjelder dette kuppet så ser jeg ingen prinsipiell forskjell på å påstå at valget var rigget eller at Russland hjalp til med å stjele valget, her er et kort klipp fra talen og jeg klarer ikke å se at dette skulle være en oppfordring til kupp.
    Hadde det bare vært talen til Trump så hadde han aldri blitt tiltalt. Talen var selvfølgelig uansvarlig som bare helvete, men helt sikkert innenfor hva man kan tillate seg i ly av ytringsfriheten.
    Det er alle de andre tingene han gjorde som er problematiske, falske valgmenn, telefon til Raffensperger med dårlig skjulte trusler og krav om å "finne" ekstra stemmer osv..

larkrla

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Antall liker
    2.367
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Legg bort den barnslige krangelen folkens, det fører jo ingensteds hen:)

Hva skjer i USA, og på hvilken måte påvirker dette resten av verden om;

1) Trump blir frikjent og vinner presidentvalget
    2) Trump blir dømt for den mest alvorlige saken, kuppet, men vinner likevel presidentvalget
    2) Biden vinner presidentvalget
    3) Et antall valgkretser forhindrer Trump-stemmesedler i valglokalene med henvisning til grunnloven.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.537
    Sted
    Bergen
    Hadde det bare vært talen til Trump så hadde han aldri blitt tiltalt. Talen var selvfølgelig uansvarlig som bare helvete, men helt sikkert innenfor hva man kan tillate seg i ly av ytringsfriheten.
    Det er alle de andre tingene han gjorde som er problematiske, falske valgmenn, telefon til Raffensperger med dårlig skjulte trusler og krav om å "finne" ekstra stemmer osv..
    Iflg et CNN (men de kan man ikke stole på) intervju med en tidl justisminister (v/Bush-republikaner) og statsadvokat så må man forvente en stor bevisførsel som så langt ikke er kjent for offentligheten. Det som er dryppet ut så langt er bare overfladisk
    Blir spennende å se

For egen del; man skal være svært sterk i troen dersom man tror på en uskyldig Trump. Tipper e-poster sms etc i tidslinje blir meget viktig. Men om det er nok til en fellende dom..
    De som har tatt ut tiltale er sterk i troen. Deres liv er nok lagt i ruiner dersom frifinnelse. Trumpvokterne deltok antagelig ikke på søndagsskolen.. so help me God

A

aardappeleter

Gjest
    Jeg kan forstå argumentet om at det er "demokratenes skyld" til et punkt. Det er det i den betydning at de ikke makter/ gidder å tilby velgerne et alternativ som er salgbart. Grunnen til at alternativet ikke er salgbart er ikke at det bedre enn velgerne forstår, men at det er akkurat så dårlig som velgerne tror. Demokratene er gjennomskuet.

Men derfra og ut blir det en smule ehh.. strevsomt å følge velgeradferden. Alternativet Donald Trump er rett og slett enda verre. Alternativer som er bedre finnes, men avskrives enten på grunn av McCarthys spøkelse, eller som umulig.

Så står de der, da, med valget:

Enten en halvsenil gubbe som har levd hele livet i ei rikmannsboble som en overveiende majoritet knapt har sett inn i, og aldri har sett innenfra, og som han selv knapt kan sies å ha sett veldig klart ut fra.

Eller en minst like håpløs olding som på toppen av alt er åpenbart narsissistisk, og heldigvis like inkompetent som han er uvillig til å ta imot råd fra andre.

De to "beste" alternativene de klarte å komme opp med, av en befolkning på 330 millioner eller noe. Når menigmann endelig får stemme, så er det i realiteten mellom alternativer. Man får bruke neseklype og gjøre det beste man kan i enhver situasjon.

Det er forresten forskjell mellom pest og kolera. Om man vet, så er valget ganske enkelt.

https://forskning.no/spor-en-forske...orsker-pest-eller-kolera--hva-er-verst/459152

Om man kan velge, så bør man gjøre det.

Sist redigert av en moderator:

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Jeg kan forstå argumentet om at det er "demokratenes skyld" til et punkt. Det er det i den betydning at de ikke makter/ gidder å tilby velgerne et alternativ som er salgbart. Grunnen til at alternativet ikke er salgbart er ikke at det bedre enn velgerne forstår, men at det er akkurat så dårlig som velgerne tror. Demokratene er gjennomskuet.
    Ja, det er mitt utgangspunkt også, men jeg strekker det nok lenger. Jeg tror rett og slett flere av de agendaene demokratene nå pusher er så uspiselige for svært mange konservative at de uansett kandidat bare har et valg, da snakker jeg om LGBTQ+, våpen, politi, immigrasjon og seff abort . Samtidig tror jeg ikke, den åpenbart for mange, politisk motiverte straffeforfølgelsen hjelper. Men vi får nå se, kanskje alt løser seg. 🌈🌹

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    10.244
    Sted
    Oslo
    Makkin, du har selv mer eller mindre uttalt at vi som sitter langt unna har dårlige forutsetninger for å uttale oss.
    Men det hindrer ikke deg i å uttale deg i hytt og gevær!

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.734
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Makkin, du har selv mer eller mindre uttalt at vi som sitter langt unna har dårlige forutsetninger for å uttale oss.
    Men det hindrer ikke deg å uttale deg i hytt og gevær!
    Tror ikke jeg har sagt det, da må jeg i så fall ha formulert meg dårlig. Det jeg har sagt er at det vi diskuterer her er av ingen betydning for utfallet. Det mener jeg fortsatt.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn