|
Embargo bassingEmbarbrassing.
Din beskrivelse ser ut til å være en kontroversiell minoritetsoppfatning som Luther selv tok avstand fra da han ble beskyldt for å mene dette.
Einig i innlegget, men eg tviler vel litt på at det var veldig mange tilsette i John F. Kennedy Center for the Performing Arts og USAID som røysta Trump.Det er jo ingen overraskelse, har ligget i kortene, men likevel stemte Amerikanerne på dette
Jeg har ikke insight der .... men at det blir et ras av folk som mister jobben er jo klart og stakkars de som trenger hjelp fra "systemet" nåEinig i innlegget, men eg tviler vel litt på at det var veldig mange tilsette i John F. Kennedy Center for the Performing Arts og USAID som røysta Trump.
Selvfølgelig påvirker det oss big time .... dette påvirker verdensøkonomienDette vil vel også treffe norske arbeidsplasser ganske direkte. Vet ikke hvor stor del av produksjonen fra norske aluminiumsverk som går til USA, men det volumet kan lett forsvinne nå.
![]()
Trump: Ska införa ståltullar – på all import
President Donald Trump uppger att USA kommer att införa tullar på 25 procent på all import av stål och aluminium. Tullarna gäller alla länder.www.svt.se
Unison research, Sonus Faber, .Michelle speller, SME og Ortofon , ingen grunn til å kjøpe amerikanskFra nå av blir det vel Italienske hifi produkter på meg?
Nok å ta av her![]()