Noen sa at det var nødvendig å knuse noen egg for å lage revolusjon.Eggprisene er spådd til å øke med 41% i 2025.
Trump i sin enfold tror kanskje det ikke blir revolusjon om folket ikke har råd til egg
Noen sa at det var nødvendig å knuse noen egg for å lage revolusjon.Eggprisene er spådd til å øke med 41% i 2025.
Stol mindre på banditter iført hvitskjorte, slips og dress, Putin en av dem.Merker meg JD Vance i nær alle interjuer han gir og i dette møtet fungerer som spytteslikker. Hvor han ber alle underkaste seg tRump.
Beundrer Zelenskyy som gjentatte ganger forsøker få belyst det egentlige problemet som dem nekter få opp på agenda. Også journalisten som stilte samme spørsmål ble avvist med en tirade av svada. Min konspiratoriske hjerne piper høyt.
Ellers så får Zelenskyy kritikk for ikke møte i dress. Kan jonikke forlange at folk har forsøkt gjøre seg kjent med mannen og hva han står for.
Vis vedlegget 1101681
viktig med rett fokus....
Ellers så får Zelenskyy kritikk for ikke møte i dress.
..
Nei, ikke bare.Er bare trist![]()
Kan ikke skjønne at dette er bra for Putin heller. En avslutning på krigen hvor han beholdt okkuperte områder må vel ha vært ideelt, men hva nå? Russland er tappet av denne krigen og det finnes sikkert vilje i Europa til å støtte Ukraina videre, et Ukraina som er særdeles seige.Putin må være strålende fornøyd, Krasnov leverer.
Nå tuller du fæltVi får ta en telefon til Ulf Kristersson og forklare at vi ikke lenger kan stole på at våre F35 vil fungere, og at vi ønsker å kjøpe nyeste versjon av JAS Gripen. Og så får vi bare parkere den amerikanske fregatten og gå for den britiske. Vi kan jo ikke basere oss på amerikanske våpensystemer lenger. Trump og Vance har akkurat bevist at USA ikke lenger er det landet vi har vokst opp med.
Det var nok noen som satt og håpet litt på at han skulle gjøre det også. Ikke jeg selvsagt, for jeg er mot vold. Men helt sikkert noen.Skulle gjerne visst hva som foregikk i hodet på Zelensky i disse minuttene. Jeg gjetter noe i retning av: "Hva faen! Er dette folk jeg må forholde meg til?!!" Og dessverre så er det det, og han vet det godt. Innerst inne hadde han nok mest lyst til å klinke til han midt i trynet. Himmel. Jeg ser det for meg![]()
Jeg synes Zelensky gjorde det beste ut av sitt møte med to ignorante idioter. Han forholdt seg høflig, men bestemt og tydelig til sak, og kom ikke med noe av det pisset de to andre eklatante rasshøla lirte av seg.Fy faen for et shit-show av Trump i Det Hvite Hus i dag. Jeg øynet en positiv trend tidligere i uka, men dette endte verre enn værst.
At Zelensky ble emosjonell gjorde ikke saken bedre. Tror han hadde stått seg enda bedre hvis han hadde klart å gjøre gode miner til slett spill.
Forhåpentligvis har han fått tilsagn om økt og rask våpenstøtte fra England, Frankrike og øvrige europeiske land.
Flere spytteslikkere behøves slett ikke? Det verden trenger er ledere med ryggrad til å stå imot. Bare se på hvordan Google, Meta m.fl. nå gjør endringer som våre samfunn i Europa ikke ønsker. Og det pga en presidentordre gjeldene US.Flere som vil ha litt alternativ tenking og oppførsel fra våre politikere
Han har også sett lyset![]()
Norge trenger ledere som forstår Trump
Vi trenger ledere som forstår Trump, og det starter med å forstå Trumps velgerewww.nordnorskdebatt.no
Alltid klar for å hoppa av i svingen.Ukraina er vel fucked uten USAs støtte, og Trump kan trekke seg ut langt raskere enn selv det mest velvillige Europa klarer å mobilisere.
Å ødelegge USA/vesten som vi kjenner det er antagelig verdt nesten hva som helst for putler?Kan ikke skjønne at dette er bra for Putin heller. En avslutning på krigen hvor han beholdt okkuperte områder må vel ha vært ideelt, men hva nå? Russland er tappet av denne krigen og det finnes sikkert vilje i Europa til å støtte Ukraina videre, et Ukraina som er særdeles seige.
Med ungdomstida på 70-tallet får jeg grøsninger av å høre om « Foreningen for alle konservative studenter»![]()
Norge trenger ledere som forstår Trump
Vi trenger ledere som forstår Trump, og det starter med å forstå Trumps velgerewww.nordnorskdebatt.no
" styremedlem i Foreningen for alle konservative studenter " -- alternativ virkelighetsforståelse på sitt beste...
Jeg var selv formann i Trondheim Konservative Studentforening dengang da, første konservative redaktør i Under Dusken siden kulturrevolusjonen, og jeg undres fælt på hva dette er for noe rart.Med ungdomstida på 70-tallet får jeg grøsninger av å høre om « Foreningen for alle konservative studenter»