Du får selge i32 også kan jeg ta dac30 som delbetalingJeg var litt for rask på avtrekkeren for en stund tilbake, og kjøpte en DAC30 og I32. Senere samme dag så jeg din I32 og skulle nok ha slått til der - ikke minst for å spare plass.
Du får selge i32 også kan jeg ta dac30 som delbetalingJeg var litt for rask på avtrekkeren for en stund tilbake, og kjøpte en DAC30 og I32. Senere samme dag så jeg din I32 og skulle nok ha slått til der - ikke minst for å spare plass.
jeg har 2 A32 ingen mislyd her10-15 min etter den slås på
Har du lyd i høytalere i de 10-15 minuttene før klikket kommer?10-15 min etter den slås på
JeppHar du lyd i høytalere i de 10-15 minuttene før klikket kommer?10-15 min etter den slås på
Veien å gå vil vel da bli å legge til den vanlige i32 og manuelt legge til input-knapper for de forskjellige inngangene på MM30-modulen ved bruk av original-fjernkontrollen, så bør ikke bli så alt for store jobbenHei
Har en Primare I32 med MM30 på vei til meg.
Finner ikke denne i databasen til Logitech for programering av Harmony One fjernkontrollen min.
Finner kun den "vanlige" Primare I32.
Er det bare å gå den "tunge" veien å programere selv, eller er det noen gode tips å få her inne
Remoten skal nu være den samme, så kodene for I32 vil nok fungere vil jeg tru.Hei
Finner ikke denne i databasen til Logitech for programering av Harmony One fjernkontrollen min.
Er det bare å gå den "tunge" veien å programere selv, eller er det noen gode tips å få her inne
vil nok tro du blir godt fornøyd, det virker som den nesten er utømmelig for krefter hos meg i allefall og ja den gir et meget solid inntrykk, stort og tungt som et beist.Jeg får melde meg inn da.... jeg kjøpte meg en A32 (brukt) i går. Har ikke fått testet den ennå. Den gir et solid inntrykk for å si det mildt.
Ser mange andre er fornøyde med sine A32, og jeg blir nok også fornøyd. Det bør være en forsterker som er mer enn kraftig nok til å drive mine Sonus Faber Electa Amator.
Takker for svar.Remoten skal nu være den samme, så kodene for I32 vil nok fungere vil jeg tru.Hei
du kan vel velge inputs med bare input+ og input-? da blar den jo igjenom alle tilgjengelige?Takker for svar.Remoten skal nu være den samme, så kodene for I32 vil nok fungere vil jeg tru.Hei
Skal sjekke databasen ikveld.
Kan bare ikke huske at inngangene på mediakortet kom opp som valg da jeg programmerte fjernkontrollen for vanlige min I32.
Heidu kan vel velge inputs med bare input+ og input-? da blar den jo igjenom alle tilgjengelige?Takker for svar.Remoten skal nu være den samme, så kodene for I32 vil nok fungere vil jeg tru.Hei
Skal sjekke databasen ikveld.
Kan bare ikke huske at inngangene på mediakortet kom opp som valg da jeg programmerte fjernkontrollen for vanlige min I32.
Grattis.. godt å se flere gå fra norge til sverige ikke bekymre deg for tempenHallois. Ble plutselig Primare kompis, da jeg syntes Hegel H300 ble for snill i toppen på mine Klipsch P37F.
Gikk til innkjøp av PRE32 og A34.2. Nydelig design.
Har eid endel klasse D amper før, og egentlig bare stablet dem... Føler kanskje ikke at det har vært helt etter boka med tanke på temperatur?
Jeg måler, men vanlig termometer 37grader mellom min A34.2 og PRE32 i hylla nå... Spilte da rimelig høyt (60 på Pre32 telleren). Burde kanskje satt A34.2 på toppen?
Uansett, hva slags temperaturer har dere på deres A34.2?
Jeg syns Hegel H300 gjorde en fantastisk jobb, men manglet liksom litt "på'n" oppover i registeret.. syns nok kanskje Primare også har litt mer Push i bassen...
Du halverer impedans og dempefaktor når du brokobler. Forsterkeren vil da se 1 ohm, og ikke 2 ohm.Takker... Har altid likt Primare egentlig. A32 er jo et beist uten like, men valgte å gå for klasse D, da det står som "TV-anlegg".
Lukter litt på en A34.2 til . Primare sier det skal gå uten problemer, da P37 aldri dipper under 2ohm. 2ohm og lavere er vistnok smertegrensa til Primare i Bridge mode på disse.
En ting som er litt dumt... hvorfor er det så dype kabinett, bilder viser jo at dem fint kunne kortet dem ned med 5cm... som hadde passa meg veldig bra .
Jeg hadde R32 en stund og var veldig dårlig fornøyd,tam og kjedelig og uten dynamikk men det er meg,sikkert noen som liker den men det finnes så mye bedre der ute i samme prisleie.Lurte på om dere Primare kjennere kan anbefale Primare R32 riaa ? For å mange sider å skumme igjennom just nu..Går vekk fra rør i riaa delen, så Manley Chinook går til fordel for et solid state..Vil Primare 32 oppleves som en betydelig dårligere tror dere, da det er klart en prisforskjell på de to? Eller er den mer enn god boktilbud å nyte vinyl Setter stor pris på alle råd og svar