tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.184
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Virker fornuftig, det ja.SOA skrev:Må ikke tildekkes....??sense skrev:EI SAA PEITTÄÄ ;D
mvh Sense
mvh
Virker fornuftig, det ja.SOA skrev:Må ikke tildekkes....??sense skrev:EI SAA PEITTÄÄ ;D
mvh Sense
Hei Ollie og SOA.SOA skrev:Ser bra ut dette her Proffen. Ser frem til en lytt hos deg.
Men...skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke bytter om på HT. BKS er en langt bedre høyttaler en Larsen...IMHO
SØ
Kan jo være sannhetsvitne her. Har hørt Larsen både før og etter, og etter var vesentlig bedre.Proffen skrev:Hei Ollie og SOA.SOA skrev:Ser bra ut dette her Proffen. Ser frem til en lytt hos deg.
Men...skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke bytter om på HT. BKS er en langt bedre høyttaler en Larsen...IMHO
SØ
Joda, tror nok det kommer til å funke greit, når alt er på plass.
Tanken om å teste ut BKS`ene nede i kjellerstuen er jo allerede der. Og kan hende er det en "bedre" høytaler enn Larsen. Samtidig har Larsen blomstret uventet bare ved å få mer luft rundt seg! Det er rett og slett en ganske annen høytaler, selv om pinpointing aldri vil bli deres sterkeste side.
Nå er jeg imidlertid der at jeg står foran en høytalerinvestering som jeg har hatt i tankene helt siden jeg hørte høytalerne for første gang på midten av 90-tallet... Hvis ikke disse høytalerne gruser både Larsen og BKS, vil jeg bli noget forbavset... ;D
Er faktisk riktig så koselig å krype opp i sofaen og kose seg med godlyden jeg har der i dag. Må jo si at Xindaken var minst like god som jeg hadde håpet på...
Den store utfordringen er imidlertid å få tid til "alt"... Idag ble der kjørt i hus masse things som skal brukes til oppussing, av en som har litt mer enn to tomler... ;D
mvh
Proffen
Proffen skrev:Jau, jau, da har det skjedd ting, ja...
En liten verdenspremiere her nå. Får forsøke å legge ut et bilde som hinter litt om hva som foregår.
Husguden har formert seg og blitt to...den ene litt "større" og viktigere enn den andre... ;D
Ikke verdens verste sted å finne roen på dette her, og ytterligere endringer er like rundt hjørnet....
mvh
Proffen
kjetinho skrev:Grattis! Ser lovande ut dette, men det er noko rusk på lerretet ditt
Proffen skrev:Jau, jau, da har det skjedd ting, ja...
En liten verdenspremiere her nå. Får forsøke å legge ut et bilde som hinter litt om hva som foregår.
Husguden har formert seg og blitt to...den ene litt "større" og viktigere enn den andre... ;D
Ikke verdens verste sted å finne roen på dette her, og ytterligere endringer er like rundt hjørnet....
Takk for det!
Ja, ser det rusket, Kjetil, men for meg er ikke det sååå viktig... ;D
Ser og at jeg ikke var helt heldig da jeg hadde strykejernet i gang på lerretet... ;D
Mvh
Proffen
mvh
Proffen
...og la badet stå i 7 steiner?Elektron skrev:Nå synes jeg heller du skal ta deg en tur ut på den flotte terrassen din og nyte det nydelige vårværet Proffen ;D
Mvh Elektron
....helt sant. Og bildet avslører jo egentlig ikke noe annet enn kanskje hovedgrunnen til at vi driver med hobbyen vår... ;DSOA skrev:Opplevelsen må fordøyes litt vet du. Skal lufte mine inntrykk fra seansen ila morradagen, og da kommer det rett fra levera ;D
Ang bildet, kjør på for min del. Jeg har ingenting å skjemmes for...
SØ
Tøfft! Det blir kjekt å hvordan dette låter!Proffen skrev:Disse finnene tar seg så absolutt godt ut, og gjør seg foreløpig ikke bort på noen som helst måte.
Det vil nok kreve litt tilvenning, all den tid de spiller ganske annerledes enn svenskene som har hatt æresplassen i et par års tid.
...og, ja, der skal gjøres noe med "møbleringen", men må ta en ting om gangen...
mvh
Proffen
Slitan men nye høyttalere proffen. Jeg tror dette var et godt valg/kjøp!Proffen skrev:Da er det offisielt! ;D
Gradient Revolution mk2 har fra i dag av overtatt hedersplassen som høytalere i det rene hifioppsettet. Liker bare bedre og bedre det jeg hører og registrerer, mens jeg sakte blir bedre kjent med mine finske formidlere.
Skjønner godt tidligere eiers mange godord om sine gode musikkopplevelser med disse høytalerne, og regner med at jeg kommer til å få oppleve det samme.
Nå skal jeg "bare" bli ferdig med oppgraderingsprosjekt bad nr 2 først, så skal jeg for alvor sette i gang med å få bearbeidet kjellerstuen slik jeg ønsker at den skal ende opp. Har for så vidt planene klare for både plassering og møblering. Eneste nye er en nyfødt tanke om et oppsett nr 3, også det i kjellerstuen - bestående av tv, integrert forsterker, bd- eller dvd-spiller, x-box/ps3. Har jo allerede et par Larsen 6 "til overs", og i et slikt oppsett bør vel de kunne funke mer enn tilfredsstillende? ;D
Det funker jo ellers meget bra i tv-oppsettet i stuen oppe, selv om bruken begrenser seg litt ifht hva som til enhver tid foreskjer på dumboksen...
mvh
Proffen
Takk, for det, Kjetil.Kjetil_M skrev:Slitan men nye høyttalere proffen. Jeg tror dette var et godt valg/kjøp!
Kos deg med musikken.
Mvh
Kjetil
Takk takk, Elektron!Elektron skrev:Gratulerer Proffen!
Dette må bare bli bra.
Mvh Elektron
Takk for det, Karlinn.Karlinn skrev:gratulerer med nye høyttalere