Proffens husgud

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    24kg integrert forsterkeri til tv-oppsettet i kjømda...;D
    Blir litt spanande, for det har spilt veldig ok der.

Og evt finner i kjellerstuen skal definitivt ikke dekkes til, nei.
    Blir jo for en stakket stund jaffal sittende med en trio høytaler fra hhv Danmark, Sverige og trolig også Finland. Nesten reine nordisk samling, jo

Mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Proffens husguder

Jau, jau, da har det skjedd ting, ja...
    En liten verdenspremiere her nå. Får forsøke å legge ut et bilde som hinter litt om hva som foregår.
    Husguden har formert seg og blitt to...den ene litt "større" og viktigere enn den andre... ;D

Ikke verdens verste sted å finne roen på dette her, og ytterligere endringer er like rundt hjørnet....

mvh
    Proffen

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Ja, sånn står det pr skrivende stund i kjellerstuen.
    Her skal nye høytalere prøves ut og med aaaaaaller største sannsynlighet innhandles.
    Deretter skal rommet møbleres slik at man kan få max kvalitet ut av tiden som vil bli tilbragt i sweetspoten... De schwere sofaene skal ut og bort, samme med racket. Men TTT...

....men som sagt; husguden har formert seg; og den "minste" og litt mindre viktige guden ser da slik ut.........

mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    I stuen ser det nå slik ut. Bør kunne gi en ok opplevelse av tv-programmer med musikk i - i tillegg til at det faktisk er ok å spille musikk her og... ;D
    Og skulle jeg få lyst til å ikke bli forstyrret, kan jeg ta på meg et av settene med komaklokker, så kan andre se tv, mens jeg hører musikk.
    ble litt uskarpt bilde; har vel gjerne å gjøre med at en ikke er som stødigst på labben, sittende balanserende på et sofaarmlen.... ;D Skal prøve å få tatt noen ordentlige bilder snart...

mvh
    Proffen

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Kort oppsummert: Kjellerstueguden har "krympet" ein schmule.
    Borte er Sonos, MF-dac, headamp, dvd-spiller - som alle nå står i stuen. I kjelleren skal musikken stå i høysetet, men jeg vil med tid og stunder også rigge til en liten tv-krok - dog uten annen lyd enn tvn alene...giddærnte mer fuzz der...
    Ellers er det foreløpig ikke noen nye komponenter å spore. Men snart, snart...... ;D

I stuen, derimot, har det skjedd litt.
    BKS`ene har kommet til heder og ære igjen. Borte er Vincent-blokkene jeg hadde tenkt å bruke. Inn har i stedet kommet en Xindak Xa6950, som har gitt et positivt førsteinntrykk. Gjenstår dog å koble opp Sonos-oppsettet. Må ellers også jobbe litt med kabelføring, slik at de starter og slutter der jeg vil ha dem...

mvh
    Proffen

olllie

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2006
    Antall liker
    540
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dette ser ultrasupert ut! Skal bli kjekt å få hørt på det "endelige" resultatet. :)

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Ser bra ut dette her Proffen. Ser frem til en lytt hos deg.

Men...skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke bytter om på HT. BKS er en langt bedre høyttaler en Larsen...IMHO

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    SOA skrev:

Men...skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke bytter om på HT. BKS er en langt bedre høyttaler en Larsen...IMHO

Hei Ollie og SOA.
    Joda, tror nok det kommer til å funke greit, når alt er på plass.
    Tanken om å teste ut BKS`ene nede i kjellerstuen er jo allerede der. Og kan hende er det en "bedre" høytaler enn Larsen. Samtidig har Larsen blomstret uventet bare ved å få mer luft rundt seg! Det er rett og slett en ganske annen høytaler, selv om pinpointing aldri vil bli deres sterkeste side.
    Nå er jeg imidlertid der at jeg står foran en høytalerinvestering som jeg har hatt i tankene helt siden jeg hørte høytalerne for første gang på midten av 90-tallet... Hvis ikke disse høytalerne gruser både Larsen og BKS, vil jeg bli noget forbavset... ;D
    Er faktisk riktig så koselig å krype opp i sofaen og kose seg med godlyden jeg har der i dag. Må jo si at Xindaken var minst like god som jeg hadde håpet på...
    Den store utfordringen er imidlertid å få tid til "alt"... Idag ble der kjørt i hus masse things som skal brukes til oppussing, av en som har litt mer enn to tomler... ;D

mvh
    Proffen

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.184
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Proffen skrev:
    SOA skrev:

Hei Ollie og SOA.
    Joda, tror nok det kommer til å funke greit, når alt er på plass.
    Tanken om å teste ut BKS`ene nede i kjellerstuen er jo allerede der. Og kan hende er det en "bedre" høytaler enn Larsen. Samtidig har Larsen blomstret uventet bare ved å få mer luft rundt seg! Det er rett og slett en ganske annen høytaler, selv om pinpointing aldri vil bli deres sterkeste side.
    Nå er jeg imidlertid der at jeg står foran en høytalerinvestering som jeg har hatt i tankene helt siden jeg hørte høytalerne for første gang på midten av 90-tallet... Hvis ikke disse høytalerne gruser både Larsen og BKS, vil jeg bli noget forbavset... ;D
    Er faktisk riktig så koselig å krype opp i sofaen og kose seg med godlyden jeg har der i dag. Må jo si at Xindaken var minst like god som jeg hadde håpet på...
    Den store utfordringen er imidlertid å få tid til "alt"... Idag ble der kjørt i hus masse things som skal brukes til oppussing, av en som har litt mer enn to tomler... ;D

mvh
    Proffen
    Kan jo være sannhetsvitne her. Har hørt Larsen både før og etter, og etter var vesentlig bedre.

mvh

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.840
    Torget vurderinger
    4
    Vi trenger noen oversiktsbilder Roger!
    Spennende planer du har. Aner meg hva som kommer ;)

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    By the way; laugsmedlemmer oa som er nyfikne på hvordan det hele ser ut og lyder, må gjerne ta kontakt. Så skal vi alltids få gjort en kortere eller lengre vurdering.... ;D
    Forsjæmpel skal jeg i kveldingen idag spille uante mengder musikk på uprøvde lydnivåer....

Mvh
    Proffen

kjetinho

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.03.2005
    Antall liker
    22
    Proffens husguder

Grattis! Ser lovande ut dette, men det er noko rusk på lerretet ditt;)

Proffen skrev:
    En liten verdenspremiere her nå. Får forsøke å legge ut et bilde som hinter litt om hva som foregår.
    Husguden har formert seg og blitt to...den ene litt "større" og viktigere enn den andre... ;D

Ikke verdens verste sted å finne roen på dette her, og ytterligere endringer er like rundt hjørnet....

mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Proffens husguder

kjetinho skrev:
    Grattis! Ser lovande ut dette, men det er noko rusk på lerretet ditt;)

Proffen skrev:

Takk for det!
    Ja, ser det rusket, Kjetil, men for meg er ikke det sååå viktig... ;D
    Ser og at jeg ikke var helt heldig da jeg hadde strykejernet i gang på lerretet... ;D

Mvh
    Proffen

mvh
    Proffen

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Nå synes jeg heller du skal ta deg en tur ut på den flotte terrassen din og nyte det nydelige vårværet Proffen ;D

Mvh Elektron

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Elektron skrev:
    Nå synes jeg heller du skal ta deg en tur ut på den flotte terrassen din og nyte det nydelige vårværet Proffen ;D

Mvh Elektron
    ...og la badet stå i 7 steiner?
    Hva tror du o'store høvding vil si ved hjemkost imorgen da? ;D
    Men ja, pilsen e kald og sprettet, og jeg nyter solen i skrivende stund! ;D

Mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Da avventer jeg litt tilbakemeldinger fra SOA, Ollie og Sense, som tok turen innom sist lørdag.
    Det ble tilbragt et par timer i stuen foran tv-oppsettet, før turen gikk ned i kjellerstuen til hovedoppsettet.
    Aner jo forsåvidt hvordan feedbacken vil se ut, men litt spent likevel.
    Og SOA og Ollie; er det greit at jeg hiver utpå bildet av sekvensen der det lyttes til Talk Talk....? Synes nesten det jeg fanget vha da iphøne må kalles ubetalelig... ;D

mvh
    Proffen

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Opplevelsen må fordøyes litt vet du. Skal lufte mine inntrykk fra seansen ila morradagen, og da kommer det rett fra levera ;D
    Ang bildet, kjør på for min del. Jeg har ingenting å skjemmes for...

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    SOA skrev:
    Opplevelsen må fordøyes litt vet du. Skal lufte mine inntrykk fra seansen ila morradagen, og da kommer det rett fra levera ;D
    Ang bildet, kjør på for min del. Jeg har ingenting å skjemmes for...

....helt sant. Og bildet avslører jo egentlig ikke noe annet enn kanskje hovedgrunnen til at vi driver med hobbyen vår... ;D
    Spilte forøvrig mer oppe i stuen om søndagen, grisehøyt imho, og ja, BKS er noen jælma goe saker, ja...vanvittig moro var det!
    Men så var det konkurransen de utsettes for, i nær fremtid... ::) da får de kamp til døren og vel så det, trur eg...

mvh
    Proffen

olllie

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2006
    Antall liker
    540
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Joda, det var en trivelig kveld, og BKS ene spilte nok best av de to anlegg. Men vanskelig å sammenligne da rommene var forskjellige.
    Bare legg ut bilder, jeg har gitt opp å bry meg om slike ting.

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Var en tur hos Proffen forleden for å se og høre oppsettene hans i den nye heimen. Ble som vanlig tatt godt imot og servert nydelig kaffe og annet snacks. Vel, vi plasserte oss først rundt TV stue anlegget. Her er det de gamle BKS 107 hybridene som fronter med en ny Xindak integrert tungvekter som kraftverk. Spillte først noe rar svensk musikk (Proffen like svenskene). Synes ikke dette låt særlig godt. Etter hvert ble det spillt noe kjent fra Laugets testplater, og da begynnte det å smake av fugl. Likeledes da Ollie fant frem sine jazzfavoritter 8).
    TV anlegget spiller meget godt. Xindaken er funn til prisen og sparker bra liv i BKS'ene. Samtidig er det bra bybde, fokus og detaljer i lydbildet som gjør musikken levende og engasjerende. Høydepunktet kom med Talk Talk's fantastiske Spirit of Eden. Dette gjorde BKS'ene strålende og vi ble sittende å lytte hele albumet (til Ollie og sense' store fortvilelse).

Senere bar det ned i kjelleren og inn i den nye hulen til Proffen. Greit rom som kan bli bra når han får iverksatt ideene sine. Nå var det litt uorden som hersket, forståelig nok i all flyttingen. Anlegget i kjellerstuen har jeg hørt tidligere. Larsen hadde kommet litt lengre ut i rommet enn tidligere og det skulle gi store forbedringer iflg Proffen og sannhetsvitne tkr. Vel, det kunne virke som de hadde rett for da det ble spillt noe Keith Jarret pianomusikk, låt det veldig bra. God klang og mye luft. Kanskje jeg hadde tatt feil av Larsens kvaliteter. Nei, det hadde jeg ikke, for med det neste som fulgte var umiskjennelige Larsen tilbake, desverre. Ufokusert og litt grøtete lydbilde. Og siden HT var trukket frem forsvant også noe av den morsomme bassen Larsen har. Borte var drivet og engasjementet fra etasjen over.

Proffen har gode kilder og forsterkere i hulen sin. For å få utnyttet potensiale i disse trenger han bedre HT. Jeg forstår han har noe i kikkerten og det er bra. Skal bli spennende å følge utviklingen med rommet, for her er det godt med muligheter til å oppnå god lyd og magiske musikkøyeblikk.

mvh

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    ...mutta ... mitä helvettiä?

nyt se on yhtäkkiä ollut muutoksia kotijumalia ...

tarjota laadukasta ääntä Olen nyt testannut pari näitä ... ja siltä osin kuin lainsäädäntö on hyvä! ;-)

mvh
    Proffen

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    kuten tarkkaavainen ennätys, puhumme pari Gradient Revolution mk2, joka on pitkään ollut ja murahti mielessä, kun ensi kerran kuulin sen PM Audio vuosia sitten

Google translate.... ;D

mvh
    Proffen

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Disse finnene tar seg så absolutt godt ut, og gjør seg foreløpig ikke bort på noen som helst måte.
    Det vil nok kreve litt tilvenning, all den tid de spiller ganske annerledes enn svenskene som har hatt æresplassen i et par års tid.
    ...og, ja, der skal gjøres noe med "møbleringen", men må ta en ting om gangen...

mvh
    Proffen

kjetinho

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.03.2005
    Antall liker
    22
    Spanande. Du testar ut mykje av det eg har tenkt det kunne vore interessant å teste. Både Larsson og Gradient er interessante høgtalarprodusentar. Men eg får jo aldri somla meg til å utnytte dine mange inkallingar til lyttekveld. Blitt ein del oppgraderingar sidan eg var hjå deg no. Om ikkje anna, har eg jo finnar i stova sjølv;) Korleis sklir Gradient inn i rommet? Dei skal vel ikkje vere så vrange på akustikken, eller hugsar eg feil?

Kjetil_M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Proffen skrev:
    Disse finnene tar seg så absolutt godt ut, og gjør seg foreløpig ikke bort på noen som helst måte.
    Det vil nok kreve litt tilvenning, all den tid de spiller ganske annerledes enn svenskene som har hatt æresplassen i et par års tid.
    ...og, ja, der skal gjøres noe med "møbleringen", men må ta en ting om gangen...

mvh
    Proffen
    Tøfft! Det blir kjekt å hvordan dette låter!
    Har forresten de 3m xlr kabelene nå om du ville låne dem for eksperimentering?

Mvh
    Kjetil

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    @ kjetinho: da gjeld å nytta høvet til utprøving medan ein kan... ;-) og Gradient har lege som eit spøke der bak i mange år, heilt sidan Paul Morten spelte Arild Andersens "Arv" for meg i stova hans...
    Gradient er gode på visse område, men eg er ikkje 100% overtydd m.o.t diskanten enno.
    Og dine Amphion er jo langt frå borte, dei og.
    Vert vemodig å evt skulle skilje seg av med Larsen, då dei gjer mykje eg set pris på rett så bra...

@Kjetil_M: større høytalere har ikke jeg hatt i hus... ;D
    Så fær me sjå...
    Må drøye med testing av xlr-kabel til jeg har fått renset og ryddet litt i bunkersen... Mye som skal ut og bort derfra.

Mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Da er det offisielt! ;D
    Gradient Revolution mk2 har fra i dag av overtatt hedersplassen som høytalere i det rene hifioppsettet. Liker bare bedre og bedre det jeg hører og registrerer, mens jeg sakte blir bedre kjent med mine finske formidlere.
    Skjønner godt tidligere eiers mange godord om sine gode musikkopplevelser med disse høytalerne, og regner med at jeg kommer til å få oppleve det samme.

Nå skal jeg "bare" bli ferdig med oppgraderingsprosjekt bad nr 2 først, så skal jeg for alvor sette i gang med å få bearbeidet kjellerstuen slik jeg ønsker at den skal ende opp. Har for så vidt planene klare for både plassering og møblering. Eneste nye er en nyfødt tanke om et oppsett nr 3, også det i kjellerstuen - bestående av tv, integrert forsterker, bd- eller dvd-spiller, x-box/ps3. Har jo allerede et par Larsen 6 "til overs", og i et slikt oppsett bør vel de kunne funke mer enn tilfredsstillende? ;D
    Det funker jo ellers meget bra i tv-oppsettet i stuen oppe, selv om bruken begrenser seg litt ifht hva som til enhver tid foreskjer på dumboksen...

mvh
    Proffen

Kjetil_M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Proffen skrev:
    Da er det offisielt! ;D
    Gradient Revolution mk2 har fra i dag av overtatt hedersplassen som høytalere i det rene hifioppsettet. Liker bare bedre og bedre det jeg hører og registrerer, mens jeg sakte blir bedre kjent med mine finske formidlere.
    Skjønner godt tidligere eiers mange godord om sine gode musikkopplevelser med disse høytalerne, og regner med at jeg kommer til å få oppleve det samme.

Nå skal jeg "bare" bli ferdig med oppgraderingsprosjekt bad nr 2 først, så skal jeg for alvor sette i gang med å få bearbeidet kjellerstuen slik jeg ønsker at den skal ende opp. Har for så vidt planene klare for både plassering og møblering. Eneste nye er en nyfødt tanke om et oppsett nr 3, også det i kjellerstuen - bestående av tv, integrert forsterker, bd- eller dvd-spiller, x-box/ps3. Har jo allerede et par Larsen 6 "til overs", og i et slikt oppsett bør vel de kunne funke mer enn tilfredsstillende? ;D
    Det funker jo ellers meget bra i tv-oppsettet i stuen oppe, selv om bruken begrenser seg litt ifht hva som til enhver tid foreskjer på dumboksen...

mvh
    Proffen
    Slitan men nye høyttalere proffen. Jeg tror dette var et godt valg/kjøp!
    Kos deg med musikken.

Mvh
    Kjetil

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Kjetil_M skrev:
    Slitan men nye høyttalere proffen. Jeg tror dette var et godt valg/kjøp!
    Kos deg med musikken.

Mvh
    Kjetil
    Takk, for det, Kjetil.
    Tror jo også at det skulle være et godt kjøp, ellers hadde jeg nok ikke gjort det... ;D
    Har jo leeenge hatt Gradient liggende på lur i bakhodet, og nå dukket endelig sjansen opp. Er jo ikke hver dag en kommer over disse til overkommelige kronasjer...
    Koser meg berre verre med musikken, og fremtiden har mer å by på. Tanker er gjort, planer er lagt og "solgt inn", da er det bare gjennomføringen igjen... ;D

mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Elektron skrev:
    Gratulerer Proffen!

Dette må bare bli bra.

Mvh Elektron
    Takk takk, Elektron!
    Joa, så langt har forventningene blitt innfridd ifht minnene fra første møte med finnene.

Mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Karlinn skrev:
    gratulerer med nye høyttalere
    Takk for det, Karlinn.
    Regner med at jeg snart kan ta imot flere trivelige laugsmedlemmer med kritiske ører og reflekterte tanker - et forsiktig anslag vil være medio mai. Da er handyman'en nesten ferdig, og lytterommet forhåpentligvis 100% som jeg ønsker.

Mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Sitter her en rolig 17.mai-aften og koser meg, og kommer da på at jeg har eid og brukt komponenter som jeg ikke har bilder av.
    I det minste ikke fra når de stod oppkoblet i heimen min.
    Så da begynner man å google litt, og vips - så har man masse bilder av komponenter som har vært innom i kortere eller lengre tid...
    Legger ut smakebiter, dog ikke i kronologisk rekkefølge:
    Først ut er et par Carlsson OA50 høytalere - det var disse som i sin tid gjorde meg svak for det Carlssonske lydidealet, og som dermed også gjorde at jeg senere anskaffet meg arvtakerne; Larsen 6
    oa50.jpg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har også eid disse cd-spillerne:
    Micromega stage 5, Musical Fidelity E624 og Harman Kardon HD7600
    Stage5.jpg
    Musical_Fidelity_E624_CD_player.jpg
    hd7600.jpg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Så har det vært innom forsterkere, både integrert og effekt pre....
    Harman Kardon HK680 integrert, Golden Tube SE40 + QED MA34, samt den norskproduserte pre`en Embla Terea? )vanskelig å se den, men den står øvert til høyre på benken på bildet hentet fra nettet (dvs ikke store saken...)
    680front.jpg
    GoldenTube-SE40-1.jpg
    qedma34.jpg
    Terea.jpg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Eneste komponenten jeg ikke kan finne bilder av, er de første "hifi-høytalerne" jeg hadde - et par Ortofon 4, med 2*4" bass/mellomtoneelementer i d`Appolitokonfigurasjon... Ikke et par høytalere å skryte av, men på den tiden koste jeg meg med de sammen med HK-utstyret....

mvh
    PRoffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Siste tilskudd i husgudene er denne - som er trygt plassert i oppsett nr 2 - i sofakroken oppe i stuen...
    Philips bdp 9500
    philips.jpg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Av komponenter mangler jeg vel strengt tatt bare en ting nå; en forsterker (integrert eller effekt) til oppsett nr 3....
    Men jeg har en høyinteressant kandidat til den jobben.... ;D

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn