Aaaaaahhhhh...... ;D
Da har roen og freden innfunnet seg, jaffal til en viss grad!
Man har kommet seg vel i hus; gamleleiligheten er tømt så nær som på et par tre "lysekroner" som skal tas ned. Tømte inne- og utebod idag.
Nå er hovedanlegget varmt, og det er befriende å kunne slappe av til Kennet Sivertsens "spør vinden". Det er jo slike stunder jeg har "drømt" om en stund. Skal etterhvert legge ut bilder av både hoved- og tv-oppsettene (med mindre tkr kommer meg i forkjøpet... ;D) vet han tok noen bilder da han var innom. Må ellers tolme meg til nett er installert og koblet opp, og det drøyer nok noen dager til...
Vel; tv-oppsettet består pr nå av BKS 107 supreme,2 stk Vincent sp996 monoblokker, Citypulse da7.2 pre/dac/headamp, MF x24k dac, Sony dvp ns999es dvd-spiller, en kjip Toshiba dvd, en 37" Toshiba og en CD-dekoder (hvor lydsignalet tas via optisk til Citypulse. Ble liiiitt annerledes å se på the voice sist fredag, konstaterer jeg bare....
Kabler er forøvrim i hovedsak Valab-greier, ispedd litt Sense-saker...
Hovedoppsettet er pr nu Larsen 6, BAT vk200, vk30, Esoteric sa10, sense sin glitrende diy-dac; samt nesten utelukkende Sense-kabler. Kan nesten ikke annet enn å konstatere at livet er godt, selv om jeg er fullt klar over at det er lenge til jeg og familien er helt i mål. Mye rydding gjenstår, mye skal kastes, rom skal møbleres, møbler skal byttes ut, bad skal pusses opp, jeg skal male litt osv osv. MEN; jeg er villig til mye, nå som jeg omsider har fått en kjellerstue på drøyt 20 kvadrat å boltre og kose meg i.... ;D
Så blir bonusen å kunne boltre seg i vår- og sommersol på terrassen på 53 kvadrat... ;D
Forøvrig en hjertelig og stor takk til både SOA og Sense, som stilte opp som flyttekarer. Den hjelpen var gull verdt, i snøværet på innflyttingsdagen!
Mvh
Proffen