aaiiii fortjente den kommentar :-[Der ja
Kanskje ett par bilder til når du først er i gang ?
ps: vår venn dansken ønsker seg ett par støvtørkefiller til jul ;D
/jan
DIY bør/skal ligge under "DIY prosjekter - høyttalere, forsterkere, etc."aaiiii fortjente den kommentar :-[
anyways havde jeg just taget ud DATbåndoptager nummer 2 af racket,og fik ikke fjernet støvet på toppen af forforstærkeren inden billedet skulle tages..
hvis jeg kan glæde nogen med info om dette offtopic om DIY grammofoner,hvor bør denne info ligge?
Å få det gjort eller få det friskere;-)Skal vel ikke så mye til det
/jan
Forslag;Da vil jeg gjerne at noen av dere entusiaster på sentralen kommer med forslag på et design av denne forsterkeren som kan "løfte" den litt utseendemessig. Gjerne litt "frekt" design.
Chassiet må foreløpig være som det er, men sideplatene og fronten må kunne forandres.
Kom igjen kara! Vis meg hva dere kan!
Mvh
Lars
Beklager jeg også men er det noen som har adressen til denne siden?Chassis nesten identisk med dette får du kjøpt for $150 på denne "V4CT"? siden. To forskjellige str. ferdig med innfelt topp og bunnplate i alu.
Beklager - dette er DIY. Ikke meningen å rote til tråden....
Jeg mener det er www.vt4c.com, men kommer ikke inn for øyeblikket.Beklager jeg også men er det noen som har adressen til denne siden?
Takker!
hm. den va fin. er det 300b? hva koster en slik en da = )
Siste utgave:hm. den va fin. er det 300b? hva koster en slik en da = )
Beklager jeg også men er det noen som har adressen til denne siden?
Takk, kom inn. Fine kabinetter selv om jeg personlig synes utsparingene på Lyra sine gjør en god del for at jeg like designet deres.
;D Får vel med noe slags innmat også for de par hundre?Helt enig med deg!
Rart med det, hva man får når man legger et par hundre "høvdinger" på bordet
Betaler ikke for kassa her da, de gidder ikke engang å lage skjult sink Dette hadde nok ikke holdt for min gamle far (møbelsnekker av den riktig gamle skolen)som sørger for skjult sinking på ei skarve kjøkkenhylle e.l.Helt enig med deg!
Rart med det, hva man får når man legger et par hundre "høvdinger" på bordet
Da kan jeg fortelle deg herr kwil. at det er vanskeligere å lage en pen gjennomsink kontra en fordekt. I hvert fall hvis det er gjort for hånd.Betaler ikke for kassa her da, de gidder ikke engang å lage skjult sinking Dette hadde nok ikke holdt for min gamle far (møbelsnekker av den riktig gamle skolen)som sørger for skjult sinking på ei skarve kjøkkenhylle e.l.
mvh
Synes absolutt at synlig sinking er med til at Lyra ser eksklusivt ut.Da kan jeg fortelle deg herr kwil. at det er vanskeligere å lage en pen gjennomsink kontra en fordekt. I hvert fall hvis det er gjort for hånd.
Å lage en fordekt sink er "a piece of cake"
Dessuten vil jeg tro at det blir laget gjennomsink for å gi en viss effekt, tror du ikke? Endeveden blir mørkere enn resten.
mvh
Lars
Forstår jo det, må vel ikke ta alt like seriøst her ;DDa kan jeg fortelle deg herr kwil. at det er vanskeligere å lage en pen gjennomsink kontra en fordekt. I hvert fall hvis det er gjort for hånd.
Å lage en fordekt sink er "a piece of cake"
Dessuten vil jeg tro at det blir laget gjennomsink for å gi en viss effekt, tror du ikke? Endeveden blir mørkere enn resten.
mvh
Lars
Det er DIY Khorn (ES signature edition )HCS skrev:Spennede ting det der....kan du fortelle litt teknisk hvilken høytaler dette er ?