Ærlig om ikke annetDagens kjappeste plateanmeldelse av Kari Bremnes - Ennu her.
Dørgende kjedelig og gamle sanger om igjen.
Vis vedlegget 1060035
Da tror jeg at jeg klarer meg uten denne...
Ærlig om ikke annetDagens kjappeste plateanmeldelse av Kari Bremnes - Ennu her.
Dørgende kjedelig og gamle sanger om igjen.
Vis vedlegget 1060035
Trenger definitivt ikke å kjøpe den på vinyl, strømming holder i massevis.Ærlig om ikke annet
Da tror jeg at jeg klarer meg uten denne...
Denne?La merke til "The black beauty" på Finn. Dæven du var flink/heldig med den konverteringen. SP-10 i svart ser utrolig sexy ut. Tenk en sånn en med 12" Boron EPA arm..
Takker! Synes selv det var en veldig vellykket konvertering, synd chassiset ikke passer på MK3. Det hadde vært en skikkelig grom spiller!La merke til "The black beauty" på Finn. Dæven du var flink/heldig med den konverteringen. SP-10 i svart ser utrolig sexy ut. Tenk en sånn en med 12" Boron EPA arm..
Stemmer, er en EPA-100MK2. Tror ikke Technics har laget 12" såvidt jeg vet.Litt utydelig bilde men jeg burde kjenne igjen på grafikken, er det EPA 100 mkII? Den er også 10"? Eller Pro som var i byttehandelen?
Heller lavende snø enn vannrett hagl. Ser fram til dekkskift i sludden i morgen. Nyt helgen du også!Ha en strålende fin helg å nytt de 2 gradene før dette kommer.
Nei, bare legg lista lavt nok så bli det meste bedre. God helg til deg også!Skal vel ikke så mye til?
Fortsatt god helg unge mann.
Lo godt nå, takk for den!Drøset: Sånn blir det i Nord-Norge neste sommer
Statistisk sett blir det kaldt i nord fremover.www.aftenbladet.no
Hvis det hjelper, så er det ikke mye bedre her. Kaldt (9, men føles som 2), vind og vannrett regn...Hvem bestilte øsende regnvær og 4 grader når jeg skulle skifte til vinterdekk? Vennligst tre fram og få smekk på lanken.
Det hjelper! Takk! Nå skal jeg drikke te og fjerne koldbrann på tærne.Hvis det hjelper, så er det ikke mye bedre her. Kaldt (9, men føles som 2) og vannrett regn...
Jeg sitter og gleder meg til å ta bikkja ut på tur...Det hjelper! Takk! Nå skal jeg drikke te og fjerne svømmehud mellom tærne.
Er det ikke snart på tide å få pælmet Murphy ut av kjellerleiligheten?Mens jeg hører på eviglange sveip, så kan jeg jo poste et par bilder av finéren som har kommet.
Vis vedlegget 1061862
Mørbanket og våt.
Vis vedlegget 1061863
Heldigvis har vannet trukket gjennom innerpappen, så finéren er skadet.
Vis vedlegget 1061864
Dette likner ikke DHL, men pakken er sendt med dem fram til Posten tok over. Forhåpentligvis ordner eBay/selger/DHL/Posten opp.
Hvordan blir dette når han ikke bor i leilighet men en krypkjeller, ikke betaler husleie og ikke har kontrakt?
Hvordan blir dette når han ikke bor i leilighet men en krypkjeller, ikke betaler husleie og ikke har kontrakt?
Ingen for øyeblikket, har to drivverk som bør opp og gå før jeg finner på noe mer. Litt snekring og finéring av Tannoyene står også på planen. Så må jeg få det til å låte i stua også, nesten det viktigste.Er noen krumme spring allerede planlagt?
Har du forsøkt å kontakte skadedyrbekjempelseHvordan blir dette når han ikke bor i leilighet men en krypkjeller, ikke betaler husleie og ikke har kontrakt?
Har vært i kontakt med tre forskjellige firmaer. Alle foreslo ukontrollert nedbrenning, noe sannsynligvis Murphy lett fikser selv.Har du forsøkt å kontakte skadedyrbekjempelse
Takk for tipset, skal se om jeg får flyttet huset av grunnmuren i løpet av neste uke.Dynamitt er løsningen på mye...
/Morten
7 av 10 nordlendinger foretrekker å bruke dynamitt fremfor å invitere svigermor hjem, så du tilhører flertallet. Ikke tenk mer på det.Takk for tipset, skal se om jeg får flyttet huset av grunnmuren i løpet av neste uke.
Dynamitt er litt som gaffatape; funker det ikke, har du ikke brukt nok.