Polestar med sine 78kWh batteri har større batterikapasitet enn Model 3.kWh/km.
Polestar med sine 78kWh batteri har større batterikapasitet enn Model 3.kWh/km.
Hvordan går den lenger med et mindre batteri om den bruker fler wh/km?kWh/km.
Barneskolen neste. Jøye meg.Skjønner du ingenting så ikke ring.....
Har de fått orden på støydempingen?Kunne jo like gjerne skrevet real Lexus stories om firmaet som lanserer bil med Chademo hurtiglader Europa i 2020.
Var innom Tesla i dag og fikk tilpasset bilen for CCS lading, 2 timer og 3550 kroner inkludert adapter. Mens bilen var inne fikk jeg låne en S 100D Raven, på alle måter en flott bil.
Ryggekameraet er supert for å line opp hengeren på kula...Er så vant til å rygge med både bil og henger basert på sidespeil at jeg ikke en gang bruker ryggekamera.
Kortversjonen er nei men det kommer jo an på hva man sammenligner med, tidlige modeller er dårlig dempet og så har det vært en gradvis forbedring. Er for eksempel stor forskjell på en fra 2013 og 2015.Har de fått orden på støydempingen?
Sånn er min også, synes det er et helt vanlig fenomen på Model S. Andre biler med tilsvarende design har til en viss grad samme problematikk men Tesla lakken er ikke så fryktelig bra.- Unnskyld uttrykket. Dette er jævlig irriterende
Kjell Opsvik kaller det en drømmebil, men vil aldri kjøpe Tesla igjen.www.elbil24.no
Her burde Tesla tatt ansvar og kommet med en løsning for kunden. Legge på et belegg som tåler høy mekanisk belastning f.eks. Men ta ansvar.- Unnskyld uttrykket. Dette er jævlig irriterende
Kjell Opsvik kaller det en drømmebil, men vil aldri kjøpe Tesla igjen.www.elbil24.no
Ser den. Også at det faktisk har kommet en del nyttige ting siden jeg kjøpte min forrige bil, for femten år siden.Ryggekameraet er supert for å line opp hengeren på kula...
Johan-Kr
Vil ikke forsvare Tesla men googler man «lakkslitasje hjulbuer» ser man at det er utbredt hos mange, et av de første treffene var en Ford som hadde gått 5000 kilometer.Her burde Tesla tatt ansvar og kommet med en løsning for kunden. Legge på et belegg som tåler høy mekanisk belastning f.eks. Men ta ansvar.
Jo sikkert, men denne tråden er vel for å thrashe Tesla først og fremst?Vil ikke forsvare Tesla men googler man «lakkslitasje hjuthrashelbuer» ser man at det er utbredt hos mange, et av de første treffene var en Ford som hadde gått 5000 kilometer.
Model S ruster i det minste ikke.
De har innrømmet at dette er en konstruksjons feil ved å sende ut skvettlapper til alle Model 3 eiere i Norge. Folk får gjøre som de vil men kjøper du Tesla må du regne med slikt fra en uerfaren produsent...Her burde Tesla tatt ansvar og kommet med en løsning for kunden. Legge på et belegg som tåler høy mekanisk belastning f.eks. Men ta ansvar.
Rygger rett på kula svei ned, genialt.Ryggekameraet er supert for å line opp hengeren på kula...
Johan-Kr
Stuper det globalt også og hvilke andre har markedsandeler av betydning?Salget stuper
Har lest artikkelen men jeg mener spørsmålene i mitt forrige innlegg har en relevans.Om du gidder å lese artiklen så er det hær i norge
Jeg klarer å bruke Google, dårligere stilt med noen andre her.
Bilen forandres vel ikke, bare diverse software. Til og med min 11 år gamle Volvo fåre en software oppdatering i ny og ned.Så vidt jeg vet, er alle biler unntatt Tesla et statisk produkt. Det er som å kjøpe en computer som aldri kan oppdateres. Har du en Tesla utvikler bilen seg kontinuerlig. Det er så digg. Det, og autopiloten som som gjør lange turer på motorvei mye mindre belastende.
Jo bilen forandres. Den får nye funksjoner og autopiloten finjusteres hele tiden.Bilen forandres vel ikke, bare diverse software. Til og med min 11 år gamle Volvo fåre en software oppdatering i ny og ned.