Rega P 9 ? Langt ifra! Endelig med bilder!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.207
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1

impulse skrev:
    Nå har denne tråden rulllet og gått siden mai, og vi skriver snart desember. Den ene platespilleren som var opphavet til tråden er forlengst solgt og lever videre i Stavanger, og den jeg i sin tid vurderte troner på husalteret og har gjort det lenge. Det har blitt noen erfaringer underveis, mange lytteinntrykk, en mengde helt usedvanlig hyggelige kommentarer og nyttige innspill, nye og fantastisk hyggelige bekjentskaper, mye inspirasjon..og ikke minst fornyet tro på vinylens fortreffelighet. Personlig må jeg si at det er akkurat her, på vinylforumet jeg koser meg mest når jeg først er logget inn på sentralen. Jeg fryder meg over all kunnskapen, all takhøyden, den nesten rørende godviljen, den felles fascinasjonen over hva som er mulig å få til med svarte vinylskivene og det tilhørende avspillingsaperaturet. Gleden og entusiasmen, rett og slett. Det hender jeg undres på om den har søkt permanent tilhold her. Gleden, altså. Drevet fra skanse til skanse som den har blitt på andre deler av sentralen. Gleden over denne hobbyen og all den fantastiske musikken den lar oss oppleve har dårlige kår blant objektivister, blindtester, kabelkrangling, evig gnåling om hva som er mulig å høre og hva som er anstendig å betale, personangrep, blind tro på kurver og hva det nå er alt sammen.....Jeg ser vår utmerkede moderator tkr hevder at det er mer trafikk. Min påstand er at det er mindre glede. Kommentarer?

Kanskje er det på tide å dra ut proppen nå? På denne tråden, altså...
    Vel, det er ikke så mye å berette om dagen, selv om jeg har lyst til å legge ut både inntrykk og flere bilder, av lytteseanser, hyggelige kvelder med besøk av medsammensvorne, nyanskaffelser og hva det måtte være.

Denne platespiller-og opplevelsesbloggen har liksom blitt min baby på sentralen, men nå er det kanskje tid for løsrivelsen snart....

Vi får se. Tror jeg må dele noen lytteinntrykk av en gammel MC-klassiker først. Det er nemlig ikke hver dag jeg får bakoversveis av noe jeg trodde jeg kjente.........

Stay tuned if you want. Tror jeg får klort ned noen flere ord i løpet av kvelden. Kanskje blir det bilder også. Det er et nytt og bedre kamera i hus, nemlig. :D
    Et lite innlegg fra skolelæreren her, var det ingen som lærte deg å sette punktum på skolen? ;D Tenkte spesielt på de første linjene.

Håvard

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.207
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1

Egentlig er denne tråden spesielt og vinylforumet generellt et lysende eksempel på god folkeskikk, kunnskap og brodelig deling av opplevelser. Vinylen min er ute av huset, men jeg titter stadig innom for å bli opplyst og underholdt.

Jeg må få ta turen innom en gang da anlegget er varmt og rørene er hele Impulse. Det ble bare litt forrett forrige gang. Velkommen til H6 lytting er du også.

Siden Fosse nevnte fludium og andre kulinariske greier, samboeren til Impusle en himmelsk kaffe. Oppskrift takk,

Håvard

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Haavard skrev:
    impulse skrev:
    Nå har denne tråden rulllet og gått siden mai, og vi skriver snart desember. Den ene platespilleren som var opphavet til tråden er forlengst solgt og lever videre i Stavanger, og den jeg i sin tid vurderte troner på husalteret og har gjort det lenge. Det har blitt noen erfaringer underveis, mange lytteinntrykk, en mengde helt usedvanlig hyggelige kommentarer og nyttige innspill, nye og fantastisk hyggelige bekjentskaper, mye inspirasjon..og ikke minst fornyet tro på vinylens fortreffelighet. Personlig må jeg si at det er akkurat her, på vinylforumet jeg koser meg mest når jeg først er logget inn på sentralen. Jeg fryder meg over all kunnskapen, all takhøyden, den nesten rørende godviljen, den felles fascinasjonen over hva som er mulig å få til med svarte vinylskivene og det tilhørende avspillingsaperaturet. Gleden og entusiasmen, rett og slett. Det hender jeg undres på om den har søkt permanent tilhold her. Gleden, altså. Drevet fra skanse til skanse som den har blitt på andre deler av sentralen. Gleden over denne hobbyen og all den fantastiske musikken den lar oss oppleve har dårlige kår blant objektivister, blindtester, kabelkrangling, evig gnåling om hva som er mulig å høre og hva som er anstendig å betale, personangrep, blind tro på kurver og hva det nå er alt sammen.....Jeg ser vår utmerkede moderator tkr hevder at det er mer trafikk. Min påstand er at det er mindre glede. Kommentarer?

Vel, det er ikke så mye å berette om dagen, selv om jeg har lyst til å legge ut både inntrykk og flere bilder, av lytteseanser, hyggelige kvelder med besøk av medsammensvorne, nyanskaffelser og hva det måtte være.

Denne platespiller-og opplevelsesbloggen har liksom blitt min baby på sentralen, men nå er det kanskje tid for løsrivelsen snart....

Vi får se. Tror jeg må dele noen lytteinntrykk av en gammel MC-klassiker først. Det er nemlig ikke hver dag jeg får bakoversveis av noe jeg trodde jeg kjente.........

Stay tuned if you want. Tror jeg får klort ned noen flere ord i løpet av kvelden. Kanskje blir det bilder også. Det er et nytt og bedre kamera i hus, nemlig. :D
    Et lite innlegg fra skolelæreren her, var det ingen som lærte deg å sette punktum på skolen? ;D Tenkte spesielt på de første linjene.

Håvard
    Skal man leke skolelærer på på hifisentralen finnes det vel bedre kandidater å ta for seg en vår kjære Impulse hvis innlegg er aldeles fortreffelige innholdsmessig så vel som språkelig, i all hovedsak

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Punktum er for feiginger, Haavard. Punktum. ;D

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.207
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1

Fosse skrev:
    Haavard skrev:
    impulse skrev:

Håvard
    Skal man leke skolelærer på på hifisentralen finnes det vel bedre kandidater å ta for seg en vår kjære Impulse hvis innlegg er aldeles fortreffelige innholdsmessig så vel som språkelig, i all hovedsak
    Sant nok, og mest var det litt fleip fra min side. Den ble vel kanksje litt for intern.
    Men leker skolelærer gjør jeg ikke ;)

Håvard

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Fosse, det var faktisk erfaringene med min nygamle Dynavectorklassiker jeg hadde i tankene! :) Det kommer mer, men stikkord så langt er oppløsning, hurtighet, detaljer, innsikt, driv og dynamikk. Jøsses, for et fantastisk element! Nærmest Denon 103s langt mer raffinerte fetter, om du forstår. Dette må jeg rett og slett skrive mer om. Det kommer nok enda en Dyna i hus snart, skal du se. Litt lenger oppe på skalaen også.Da har jeg jo etterhvert enda flere inntrykk å poste her. Og da kan jeg jo ikke avslutte tråden. Kanskje jeg bare må legge den i respirator så lenge...

Haavard, du er hjertelig velkommen igjen, denne gang til gjennomvarmt anlegg, nye inngangsrør (Sylvania Black Plate triple mica, no less... ;) )
    Og jeg gleder meg til å høre H6!

Veldig hyggelig at du likte kaffen! Oppskrift? Økologisk Ethiopsik Yirgacheffe, brent på Stavanger Kaffebrenneri. Rett og slett den beste kaffen jeg vet om. Malt der og da, traktet på en Melitta Aroma Excellent. Fosse har også drukket noen kopper av den, mener jeg å huske.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    277
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2

impulse skrev:
    Det hender jeg undres på om den har søkt permanent tilhold her. Gleden, altså. Drevet fra skanse til skanse som den har blitt på andre deler av sentralen. Gleden over denne hobbyen og all den fantastiske musikken den lar oss oppleve har dårlige kår blant objektivister, blindtester, kabelkrangling, evig gnåling om hva som er mulig å høre og hva som er anstendig å betale, personangrep, blind tro på kurver og hva det nå er alt sammen.....Jeg ser vår utmerkede moderator tkr hevder at det er mer trafikk. Min påstand er at det er mindre glede. Kommentarer?
    Enig med Impulse som vanlig; det er vel snart ikke mange tilholdsplasser igjen for oss "dinosaurer" som fortsatt lever i den villfarelse at man faktisk kan høre på musikkopplevelser med våre primitive sanseorganer med en større sensitivitet enn det voldsomme og altomfattende utbud av målemuligheter et multimeter, i beste fall et oscilloscop eller et spl-meter, kan varte opp med.

Jeg gjør litt som impulse; holder meg her rundt vinylavdelingen, og på den eventyrlig interessante og hyggelige Naim-tråden. Ja, så gleder jeg meg over mange fine tråder i musikkavdelingen da.

Vi får se om gledesdrap finner sin vei dit også, jeg håper ikke det :)

Mvh Vidar P

P

Parelius

Gjest

Beware, Parelius is here…

Det har jeg helt glemt ut tror jeg; hjertelig takk for en herlig aften, impulse. Må si at jeg storkoser meg (med malt, musikk og folk) på slike seanser.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Selv takk, Parelius! Det var virkelig en fryd. Og som Fosse er inne på, det må gjentas! Hørte jeg "julebord"? ;D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

impulse skrev:
    . Det hender jeg undres på om den har søkt permanent tilhold her. Gleden, altså. Drevet fra skanse til skanse som den har blitt på andre deler av sentralen. Gleden over denne hobbyen og all den fantastiske musikken den lar oss oppleve har dårlige kår blant objektivister, blindtester, kabelkrangling, evig gnåling om hva som er mulig å høre og hva som er anstendig å betale, personangrep, blind tro på kurver og hva det nå er alt sammen.....Jeg ser vår utmerkede moderator tkr hevder at det er mer trafikk. Min påstand er at det er mindre glede. Kommentarer?
    Jeg vil bare ha sagt at denne tråden gir meg økt glede. Jeg er ingen vinyl-mann, dessverre. Men etter å ha lest denne tråden klør det litt etter å legge inn et bud på den Pioneer'en du nevnte Impulse. Men jeg skal forsøke å holde meg i det berømmelige skinnet. Men, som Haavard nevner også, så var din kaffe så god at mulighet for å måtte drikke mer av den er stor.. :). Dvs at du blir belemret med flere besøk ifra "bøgda". :p

Og ja, med din kunnskap og tålmodighet har du gitt meg økt glede av dette ringe forum. At du liker biler med dårlige elektriske anlegg, men mulighet for rust og sannsynlighet for store tap ved salg kan jeg jo tilgi deg da jeg skjønner deg bare altfor godt.... Og da tenker jeg på de bilene som skal være rosso ;D

Kjetil_M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen

Det er herlig å være på vinylavdelingen. Her går ting for seg slik det bør gjøre ellers på forumet. Og ikke minst på tråden til den alltid like hyggelige Impulse. Jeg vil gjerne se noen bilder av den tidligere DVen min montert på armen din Impulse ;)
    Vil gjerne ha lytte inntrykk også!

Mvh
    Kjetil

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

Kjetil_M skrev:
    Det er herlig å være på vinylavdelingen. Her går ting for seg slik det bør gjøre ellers på forumet. Og ikke minst på tråden til den alltid like hyggelige Impulse. Jeg vil gjerne se noen bilder av den tidligere DVen min montert på armen din Impulse ;)
    Vil gjerne ha lytte inntrykk også!

Mvh
    Kjetil
    Vi må nok vente til over helgen med lytteinntrykkene, for Impulse har "...tagit inn på hotell i kväld". ;)
    I mellomtiden kan dere gruble på dette: Hvilken sang, og hvilken gruppe? :)
    Og...nei, det er ikke Lisa Ekdahl... ;D

Forøvrig helt enig med at dette er en veldig hyggelig tråd, i det man må kunne kalle "kosekroken" på sentralen.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Nå er jeg tilbake i heimen etter tre grenseløst slitsomme studiedager på hotell, og det var veldig hyggelig å logge seg inn og finne så mange tilbakemeldinger! Tusen takk!

Skulle gjerne postet både bilder og lytteinntrykk Kjetil, men nå trenger jeg å flate ut på sofaen med en malt..
    Men de kommer i morgen, jeg lover!

Kjoenik, det er Bo Kaspers som har begått den låta. Heter den ikke bare "På hotell"?
    Lisa Ekdahl kommer forøvrig aldri til å få besudle mitt stereoanlegg, men det er en annen sak..... ;) Hun har en grenseløst enerverende "liksomnaiv" og nasal stemme som jeg får nupper på sjelen av.....

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

Og førsteprisen, et komplett Kondo setup med Living Voice Airscout, går til Impulse ;D

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Dæven! Tusen takk!! Da kan jeg jo legge alt skammelet mitt ut på børsen, da!!! ;D

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Nå er det søndag ettermiddag, jeg er litt mindre sliten enn i går , og etter noen runder med Brendel, Waits, Morrison og Michelangeli kjennes dagen mye bedre.
    Nå tenkte jeg jeg skulle legge ut noen erfaringer med min relativt nyanskafne klassiker Dynavector DV23 RSII.
    Den ankom fra medentusiast Kjetil M for en tid siden, og strengt tatt regnet jeg med at dette var et element jeg kjente godt. Stamfaren, DV23, var nemlig usedvanlig populær på begynnelsen av 80-årene, og jeg tror jeg hadde tre eksemplarer . Minst!
    Dengang var den oppløst, lynrask og superdynamisk, men litt kald. Ikke at det plaget meg nevneverdig , jeg hadde Magnepan MG 2b. De nådde ikke stratosfærisk langt opp likevel. Bassen var raskere enn det berømte toget,( som egentlig ikke var raskere enn i dag. Det var drøssevis med forsinkelser dengang også. ;))

Så er vi i 2007, og denne japanske avtasteren med en superkorte nålefanen er montert i min FR64. En match som skulle være relativt god, for å si det forsiktig. Dessuten passer det hele fint inn i mitt nestenvintageoppsett. ;)
    Den første skiva er Beethovens pianokonsert nr.1 med Michelangeli. Liveopptak fra 1979. Jeg har hatt denne platen siden den kom ut. Det aller første som slår meg, er at den er tyst. Vinylen, altså. Dette er slett ingen ny plate, men det som er av slitasje of støv synes ikke å bry Dynaen i det hyele tatt. Den gjengir kun musikken. Det lille som måtte høres av rillestøy kommer overhode ikke i veien. Deilig!
    Jeg vet ikke helt hva jeg hadde ventet meg, men hakesleppet kommer fort uansett. Lyden er superdetaljert, men ikke i det hele tatt påtrengende. Den har denne lettflytende selvfølgeligheten som kjennetegner gode konstruksjoner. Et hav av detaljer, men slett ingen spotlighteffekt. Det kalde draget som plaget stamfaren er borte. Den er nøktern, men slett ikke kald. En sømløs helhet og et vell av klangfarger. I forhold til Denons kanongode 103 er dynaen langt rikere på netopp farger, noe som gjør at instrumenter får mer karakter og egenart, fler nyanser. Dette var ganske påfallende ved akustisk musikk, hvor jeg opplevde at Dynaen lot meg høre mer av instrumentet, enten det var fiolin, cello eller flygel. Akkurat fioliner fikk dette vektløse preget, samtidig som buen mot strengen var høyst tilstede. Ørsmå nyanser var svært lette å "få øre på", men en del av helheten. Det låt musikk, ikke hifi. Luftig og florlett når musikken krever det, et brutalt driv når det er det som trengs. Denne pickupen har en hurtighet og et driv som tilfører denne X-faktoren, denne spenningen som gjør det vanvittig gøy å spille musikk. Plutselig blir det påfallende hvilken energi en utøver legger i fremførelsen. Denon 103 har noe av det samme, men den er mere tung på foten. Der 103 kan være litt svulstig, er DV strammere, mer impulsvillig,mer nøktern. PRAT med turbo. ;D Netopp denne evnen til å få frem nerven i musikken, kombinert med en nesten skummel evne til å gjengi akustikk, tredimensjonalitet og rom, gjør det til en vanvittig fryd å spille live-opptak. Det er ikke ofte jeg kommer med henrykte utbrudd når jeg hører plater jeg kjener utrolig godt, men jeg har ikke hatt pickupelementer på min nåværende platespiller som er så skremmende gode på akustikk som DV23II. Jeg VAR i samme rom som Arturo Benedetti! :D Såå luftig, transparent, sammenhengende og fargerikt!
    Så var det sporingen, da. Denne lille aluminiumsblokka med den rosa nålefanen sporer jaggu hva det skal være med dødsforakt. Selv i de mest krevende tuttipassasjene var det ikke tegn til metning og feilsporing. Den beholdt luftighet og overblikk så det var en sann fryd. Bassen var kontant, dyp og med glimrende oppløsnong. Den tiltrakk seg aldri oppmerksomhet, men var en solid grunnmur som musikken ble bygget på. Det finnes svulstigere og mer imponerende alternativer, men ikke raskere og mer kontante.I alle fall ikke med mindre man pantsetter bilen.
    Nå er jo dette elementet gått ut for endel år siden, etter sigende fordi det var for små forskjeller i forhold til DV17, så det er ikke noe du kan ringe Planet Snapa og bestille lenger. Desverre.
    For meg er DV 23 nå den foretrukne avtasteren når jeg skal spille akustisk musikk, og det ble et betimelig og fantastisk fint gjenhør med en klassisk modell fra en av verdens mest spennende produsenter. Jeg kommer definitivt til å ringe Snapa og bestille en nyere og mer "upmarket" modell. Jeg har snart fødselsdag, og noe skal en jo gi seg selv, ikke sant?

Bilder av dette smykket kommer i løpet av kvelden. Husets frue er på tur, og hun har tatt med seg kameraet med bildene på.......

S

slowmotion

Gjest

Heh, jeg blir i godt humør av å lese sånt noe .... gratulerer!

;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Takker! Må innrømme at jeg er i ganske godt humør selv! :D

K

kbwh

Gjest

I samme rom som ABM? DV herover!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Hehehe.. Regnet med at du fikk lyst på en nå, ja! :D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

Får ikke akkurat mindre lyst på ny pick-up når man leser slikt.
    Hvis ikke du slutter å friste sånn, må jeg slutte å lese denne tråden ;)

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.831
    Torget vurderinger
    27

Vakkert beskrevet Impulse, du er helt klart med i Dynavector-klubben. Men at det skal drøye sånn med bildene, du som har slikt et rikt utvalg kameraer, det forstår jeg ikke.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Du er inne på noe der, Fosse. Bilder kommer i løpet av kvelden. Litt vel opptatt akkurat nå, ser du.
    mye nyinnkjøpt vinyl som skal spilles mens jeg enda er alene i heimen...... ;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Og her kommer endelig det lenge lovede bildet. DV23RS montert i nytt Dynavectorheadshell, selvfølgelig på en FR64fx. En kombinasjon som holder i bøttevis. Neste stopp må vel bli en XX2, tror jeg..... ;D

Vedlegg

B

break_out

Gjest

impulse skrev:
    Og her kommer endelig det lenge lovede bildet. DV23RS montert i nytt Dynavectorheadshell, selvfølgelig på en FR64fx. En kombinasjon som holder i bøttevis. Neste stopp må vel bli en XX2, tror jeg..... ;D
    Likandes design på den der Karaten :)

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.307
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    8

Du vet at det er mulig å vende bildet 90 grader slik at vi ikke må vri huet? ;)

Paulsen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Antall liker
    315

Det var et klart og fint bilde. :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Hehehe..selvfølgelig vet jeg det.. :D Var visst litt sliten i går. Disse studiene tar på en gammmel mann vet du, Christian...

Må jo si det var litt finere i høydeformat, da. Takk for snuoperasjonen! :D

Takk skal du ha, Paulsen. Det synes i grunnen jeg også. Nytt kamera, mye bedre kvalitet enn det gamle, selv om det var over tre ganger så dyrt. Det hender at verden går fremover, tydeligvis.

Kjetil_M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen

Lekkert Impulse:)
    Det er godt å se den i action. Meget fint bilde.
    Det er bra jeg solgte den til en som vet å sette pris på den!!

Ha en fin dag.
    Mvh
    Kjetil

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Det gjorde du så definitivt, Kjetil! Akkurat som jeg kommer til å sette pris på neste pakke fra vestlandet..... :D

En strålende dag til deg også!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Så er det gjort! Nok en Dynavector bestilt. ;D ;D Jula kommer forhåpentligvis tidlig i år! Dette blir definitivt den siste pickupen jeg kjøper....på leeeeeeeeeenge!

Dette blir nok min personlige gigantoppgradering...i alle fall på vinylsiden. :D . Den bruker nok etpar uker hit, men bilder og inntrykk kommer garantert. Håper den rekker hit før neste vinyl- og malttreff. Dette ble plutselig en helt fantastisk lørdag, regnet til tross! :D

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6

Fortell da vel... Ble det handel fra utlandet? Hvor langt opp i sortimentet beveger du deg?

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Det ble nok handel fra utlandet, ja. Jeg beveger meg et godt stykke lenger opp i forhold til den som står i FR-armen nå. Snart er det en såvidt innkjørt Dynavector XX2 MKII på vei til Bærum. Da er det definitivt slutt på nyanskaffelsene for en stund, for å si det sånn....

Veldig takknemlig for opplysningene, gut_man! :)

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6

Hey, grattis. Har du også blitt venn med Willy the Indonesian?

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Definitivt! Trivelig kar! ;D

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6

He he, du får hilse ham fra meg neste gang du mailer med ham! Jeg har også et meget godt inntrykk av ham. Og alt det snadderet han sitter på, såååå billig at det nesten gjør vondt :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Det skal jeg gjøre! :)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.965
    Torget vurderinger
    4

gut_man skrev:
    He he, du får hilse ham fra meg neste gang du mailer med ham! Jeg har også et meget godt inntrykk av ham. Og alt det snadderet han sitter på, såååå billig at det nesten gjør vondt :)
    Kunne dere tenke dere å dele kontaktopplysninger til denne karen, evt. adresse til nettside?
    Send gjerne PM hvis dette er litt "hemmelig" ;)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen

Det var visst litt tidlig å legge denne tråden død, ja... :D Endelig er den nye Dynavectoren på vei etter noen høyst irriterende forsinkelser,og jeg gleder meg hemningsløst. Undres på hvor lang tid Fedex bruker på å transportere en liten pakke fra Indonesia og hit?
    Kabler er på vei fra nabolandet,pickup fra andre siden av kloden.Ellers sitter det nyanskaffede Transparent Ultra XL mellom step-up og riaa. Det gav mer kropp, mer rom ug fjernet det lille som var av støy.Ting skjer, altså. Men nå er det jaggu slutt for en stund! Bilder og lytterapport kommer!

Geir_O

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.03.2002
    Antall liker
    19

Skrev Impulse:
    Undres på hvor lang tid Fedex bruker på å transportere en liten pakke fra Indonesia og hit?
    Atskillig kortere tid enn fra Bærum til Ålgård håper jeg ;D

Mvh
    Geir O

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn