Ja, det er snart tid for mer kjøtt på beinet, men er det noe liv i Agder Lydlaug? Mener det er mye snasent vinyl på alteret hvis det fortsatt er som i "gamle" dager?Nettopp av disse grunnene har Rega kommet med en forbedret Pro utgave av Ania...
Ja, det er snart tid for mer kjøtt på beinet, men er det noe liv i Agder Lydlaug? Mener det er mye snasent vinyl på alteret hvis det fortsatt er som i "gamle" dager?Nettopp av disse grunnene har Rega kommet med en forbedret Pro utgave av Ania...
Tråden Highend Sørlandet med bilder håper jeg kan vekkes til live igjen ...Ja, det er snart tid for mer kjøtt på beinet, men er det noe liv i Agder Lydlaug? Mener det er mye snasent vinyl på alteret hvis det fortsatt er som i "gamle" dager?
Det er mange flotte vinylrigger i Agder og noen av disse kan du se i delforumet vårt. Vi er en trivelig gjeng som møtes ca 1 gang i måneden til hyggelig prat og litt mat. I tillegg treffes vi oss hverandre for en lytt. Var det noe spesielt du tenkte på?Ja, det er snart tid for mer kjøtt på beinet, men er det noe liv i Agder Lydlaug? Mener det er mye snasent vinyl på alteret hvis det fortsatt er som i "gamle" dager?
Så bra.....og nå er det mer tid til å dyrke hobbyen enn tidligere.....og utstyret er blitt dobbelt så gammeltDet er mange flotte vinylrigger i Agder og noen av disse kan du se i delforumet vårt. Vi er en trivelig gjeng som møtes ca 1 gang i måneden til hyggelig prat og litt mat. I tillegg treffes vi oss hverandre for en lytt. Var det noe spesielt du tenkte på?
Mvh
-BB-
Høres ut til å være en kjent problemstilling Har både Brioen og Elex R - kanonfornøyd med begge. Gikk fra Hegel.OK, nå må jeg bremse. Brio-R inn i desember, Elex-R på vei inn snart.
Ikke fordi jeg er misfornøyd med Brio-R, men mest fordi jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne takke nei til (det er i alle fall den løgnen jeg serverer meg selv), og fordi med litt flere «hester på stallen», står jeg friere ved eventuelle høyttaleroppgraderinger.
Er ganske sikker på at forrige generasjon kun hadde MM phono inngang, men liker absolutt de nye egenskapene til mk5Nye Rega Elicit Mk 5 er på gang! Nå med innebygget DAC og hodetelefonforsterker. MC-phono er ute etter det jeg kan forstå. Tror også en ny versjon av Elex-R skal komme etterhvert, antar at den også vil bygges etter samme lest?
Rega Elicit MK5 integrated stereo amplifier
Rega Elicit MK5 integrated stereo amplifier audio hi-fi amp Rega Research Ltd phono stage vinyl records musicwww.rega.co.uk
Innrømmer å være bittelitt forelsket i Planar 8. Den er så himla motsatt av mitt eget drog.
Jeg brukte en Planar 3 fra 1987 til 2007.
Elex-R er en svært bra forsterker. Og byggekvaliteten er topp. Tung og gode chassisplater.Elex-r er bra saker, bare å glede seg!
Det hadde Brio-R også for så vidt. Solid klædd. Samme med Apollo og Dac ogsåElex-R er en svært bra forsterker. Og byggekvaliteten er topp. Tung og gode chassisplater.
Takk, takk. Små-Regaene stikker et par tre mm ut på siden, men det kan jeg leve medGratulerer med ny amp! Passet jo perfekt med 2 stk av Regaene i miniformat på toppen
Takk for det. Liker estetikken, også låter det ikke så halvgalt hellerGrattis parafinoksen flott oppsett.
Herlig!!Da var Elex-R på plass. Fraktet i en bag som håndbagasje på fly fra Norge. Finnes ikke bruksmerker på den. Moro. Nå surrer en CD som jeg plukket opp i ei sjappe med brukt vinyl og CD i Kiel i helgen – det er seint, så anlegget får stå påslått til i morgen. Blir en skikkelig lytt da.
Vis vedlegget 815866