Et flott oppsett det derdigiman skrev:Ny leilighet og nye bilder.
Her ser dere Rega rigget med Krell S-300i i bunn på plass i ny Atacama rack. Rega DACen, Arcam uni spiller, PS3 osv står noen meter unna på høyere side under TVen i en dobbel bredde 2 etg Soundstyle rack.
Starter fra toppen og nedover
P9 vinysnurrer med Rega Apheta MC pickup
P9 PSU
Rega IOS MC RIAA
Krell S-300i
Jeg har et par forskjellige utgaver av skåler. Du kan godt få låne dem for å sjekke ut om det funker hos deg?Brasse skrev:Finnes det "skåler" som eg kan sette de i som isolerer mot underlaget?
I oktobernummeret som er i salg nå har de en "Inside Rega" artikkel, fabrikkbesøk. Ikke noe oppsiktsvekkende nytt om produktlinjene i den artikkelen som jeg kunne se, og ikke noe spesielt nytt om hvordan de gjør ting der i gården heller.zimon skrev:Plukket med meg siste nummer av britiske Hi-Fi Choice fra Narvesen i går. I bladets "Buyers Guide" (s 107ff)
presenteres "the ultimate directory to the very best" [...]our favorite current products[...]" osv osv, utvalgt av "UK's most respected HiFi-Journalist" som har benyttet seg av "the most stringent techniques to ensure our ratings are the ones you can trust".
Britiske Rega figurere et par steder i listene deres (f.eks. CD spillere, forsterkere) men ikke der jeg forventet å finne dem, under platespillere (s111). Nei, i den listen glimrer Rega fullstendig med sitt fravær. Pro-Ject er derimot godt representer i ulike prisklasser, fra RPM-1 Genie 3 til RPM 10.1 Evolution. Hmm. Nåvel, fikk nå bare behov for å gi uttrykk denne min hoderystende undring. :
Skulle vært et matchende drivverk til denne.cybervision_ skrev:Blir mer og mer imponert over hva Rega har stappet i denne boksen...
Kjem i haust.bjornh skrev:Skulle vært et matchende drivverk til denne.cybervision_ skrev:Blir mer og mer imponert over hva Rega har stappet i denne boksen...
Skal det forståes sådan at der rent faktisk kommer et matchende drev til Brio-R og Rega DAC?Brasse skrev:I haust. I år.
Det som omtales Hifi Choice October 2011 på s. 26, i "The Insider - Rega Revealed" (fabrikkbesøk) kanskje?Brian7500 skrev:Skal det forståes sådan at der rent faktisk kommer et matchende drev til Brio-R og Rega DAC?Brasse skrev:I haust. I år.
Btw, de skriver I fortsettelsen der at:"The recently introduced DAC (affectionally referred to as Donald by the workforce) pioneereda very net half-width casework format and is now joined by a new and matching Brio integrated amplifier. We gather these two will soon be joined by a new CD player based on the Apollo, making up a complete and cosmetically matched system with the potential for further expansion."
(min kursivering)"However, Gandy him selves still professes a dislike of all things digital, especially for music reproduction and he was very dismissive when we enquired about the possibility of some sort of digital streaming product. He regards such devices as mass-market items, not unlike AV equipment and consider them inappropriate to a relatively small company making niche products. "Rega is en an engineering company that's primarily interested in music" was the rather terse comment."
Spændende...zimon skrev:Det som omtales Hifi Choice October 2011 på s. 26, i "The Insider - Rega Revealed" (fabrikkbesøk) kanskje?Brian7500 skrev:Skal det forståes sådan at der rent faktisk kommer et matchende drev til Brio-R og Rega DAC?Brasse skrev:I haust. I år.
Med atterhald om moglege feil i avskrift:Btw, de skriver I fortsettelsen der at:"The recently introduced DAC (affectionally referred to as Donald by the workforce) pioneereda very net half-width casework format and is now joined by a new and matching Brio integrated amplifier. We gather these two will soon be joined by a new CD player based on the Apollo, making up a complete and cosmetically matched system with the potential for further expansion."(min kursivering)"However, Gandy him selves still professes a dislike of all things digital, especially for music reproduction and he was very dismissive when we enquired about the possibility of some sort of digital streaming product. He regards such devices as mass-market items, not unlike AV equipment and consider them inappropriate to a relatively small company making niche products. "Rega is en an engineering company that's primarily interested in music" was the rather terse comment."
Når jeg først leste etterlysningen her tenkte jeg - kan det være DACen og drivverket i MFs nye M1-Serie som noen har sett og forveksler med Rega montro?
Og rimelig dum om man poster et svar bare for å tilkjennegi at man ikke aner hva det er ... whoops.Griffenfeldt skrev:Man skal vel muligens være relativt fjernsynt for å ikke tippe riktig på hva dette er?