Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Hva er anledningen for en slik vågal utskeielse da Brasse? Vunnet i Lotto evt noe bedre?
Den knitringen var ikke fra boksen, men hodet ditt.Brasse skrev:Trudde det var komt ein stygg knitrelyd i anlegget så var det berre ein nyåpna boks cola zero 8)
Jupp!RoDa skrev:Den knitringen var ikke fra boksen, men hodet ditt.Brasse skrev:Trudde det var komt ein stygg knitrelyd i anlegget så var det berre ein nyåpna boks cola zero 8)
Aspartam er skumle saker...
"Sikkerhetsstudier utført i 1967 for G.D. Searle & Company, viste mulige nevrotoksiske bivirkninger. I en studie fikk syv aper aspartam blandet med melk. En døde, fem fikk slag. En annen studie viste hjerneskader på mus, noe som ble bekreftet av Searles egne forskere."
http://mittegetvalg.blogspot.com/2007/02/lightprodukter-og-aspartam.html
Hehe!Brasse skrev:Skal klare å rydde plass om du har lyst å sette igjen RP1 her ;D
Ja ja , det var sånn det måtte gå dette ;Ddigiman skrev:Rega esker liker vi ;D
Takker!gismo skrev:Ja ja , det var sånn det måtte gå dette ;Ddigiman skrev:Rega esker liker vi ;D
Grattis med ny vinylsnurre
gismo
Går neppe galt med en slik RP3 Loevhagen. Vinyl låter veldig fin fint her nå. RP3 spiller hakket mere oppløst en RP1. Låter rett og slett mere stramt i mine ører. Særlig trommer starter og stopper raskere og det er lettere å skille ut instrumenter fra hverandre. Ellers fin flyt og musikken nytes godt. Ikke helt den deilige oppløste flyten til P5 med Ortofon Rondo Bronze jeg hadde tidligerei hovedanlegget, men supert med tanke på at den nå ligger på 5k uten PU. RP3 er en vinner i Man Cave anleggetLoevhagen skrev:Synes bildene ble bra jeg. Faktisk så bra at jeg har problemer med å motstå kjøp av vinylsnurrer. Har holdt meg lenge nå, og blir det en slik er Rega P3 like greit som førstekjøp som mye annet vil jeg tro.
Må bli årets julegave. Ego julegaven vel og merkemikefish skrev:Nettopp lest litt ang.Brio-R.Fristende sak det,med innebygd pl.spillerinnganget er et stort pluss.
mvh. s,
Bare hyggelig og likeså Beiverbeiver skrev:Melder meg inn her jeg også.
Rega RP1 med Performace Pack.
Takk til digiman for en hyggelig handel.
Lyd har jeg fått, bare testa med en Elvis skive.digiman skrev:Bare hyggelig og likeså Beiverbeiver skrev:Melder meg inn her jeg også.
Fått lyd i den enda?
Gøy med vinyl Anders.eksu skrev:Moro at du liker lyden av vinyl. Er vel ikke så lenge til jeg også kan nyte det igjen.
Morobeiver skrev:Lyd har jeg fått, bare testa med en Elvis skive.digiman skrev:Bare hyggelig og likeså Beiverbeiver skrev:Melder meg inn her jeg også.
Fått lyd i den enda?
Nå tror jeg at jeg gir f... i hjemmekino og går for stereo.
Har en Yamaha RX-V1800 men regner med betydelig bedre lyd med en stereoforsterker.
Kult 8)digiman skrev:Bestilte likegodt 3 hvite reimer i dag. P9en må jo ha 2 og 1 til RP3.
Ok! Kjekt å vite Takk for det. Måtte du «vide» ut de hvite mye før det satt riktig RoDa?RoDa skrev:Kult 8)digiman skrev:Bestilte likegodt 3 hvite reimer i dag. P9en må jo ha 2 og 1 til RP3.
NB! De hvite virker mer kilne på rett stramming, altså så slakt at du tror reimene skal falle av.
Min første runde med for stram reim på min P5 ga dårlig resultat og variasjon i hastighet, etter å ha slakket litt ble det saker.
Motsatt, jeg måtte ha motoren temmelig mye nærmere subplatter før det ble slakt nok.digiman skrev:Ok! Kjekt å vite Takk for det. Måtte du «vide» ut de hvite mye før det satt riktig RoDa?RoDa skrev:Kult 8)digiman skrev:Bestilte likegodt 3 hvite reimer i dag. P9en må jo ha 2 og 1 til RP3.
NB! De hvite virker mer kilne på rett stramming, altså så slakt at du tror reimene skal falle av.
Min første runde med for stram reim på min P5 ga dårlig resultat og variasjon i hastighet, etter å ha slakket litt ble det saker.
RoDa skrev:Motsatt, jeg måtte ha motoren temmelig mye nærmere subplatter før det ble slakt nok.digiman skrev:Ok! Kjekt å vite Takk for det. Måtte du «vide» ut de hvite mye før det satt riktig RoDa?RoDa skrev:Kult 8)digiman skrev:Bestilte likegodt 3 hvite reimer i dag. P9en må jo ha 2 og 1 til RP3.
Det er når du må utvide de hvite at de låter dårligere, så lite tension som mulig i reimene.
Tror du slipper unna med montering. Den skal visst være ganske så enkelt å montere selv. Synes det er en No brainer jeg.Griffenfeldt skrev:Ny 24v motor = 1400 kr
Montering = 600
tt psu = 2500
= 4500
= no brainer?
RB303 er ganske så mere kraftig bygd en tidligere 301. Til og med fått skikkelig kabel på denGriffenfeldt skrev:Like god eller bedre? Har Roy Gandi gjort noe veldig veldig spesielt med rp3? Jeg har allerede eid en p3/24 og den er ikke i nærheten så god. Rb301 armen som sto i min p3/24 fremstår som en lakrislisse sammenlignet med rb600 armen.
Det jeg håper på er å oppnå de samme soniske fordelene som en P5 med 24v motor og tt psu.