Tror de fant ut at konger ikke har storebrødre? ;D ;D ;Djonas skrev:Skulle det komme ikke komme en (storebror) til Rega dac? Lenge siden det gikk rykter om dette. Hva har skjedd?
Når vi først er inne på dette med rykter.RoDa skrev:Tror de fant ut at konger ikke har storebrødre? ;D ;D ;Djonas skrev:Skulle det komme ikke komme en (storebror) til Rega dac? Lenge siden det gikk rykter om dette. Hva har skjedd?
Herlig!RoDa skrev:
Ikke rosa?digiman skrev:Herlig!RoDa skrev:
En glossy red RP6 skal på inn i residensen over nytt år![]()
Fruen likte rosa. Suprise suprise ;Deksu skrev:Ikke rosa?digiman skrev:Herlig!RoDa skrev:
En glossy red RP6 skal på inn i residensen over nytt år![]()
![]()
Ut ifra manualen ser det ikke ut som at den har USB.digiman skrev:Når vi først er inne på dette med rykter.RoDa skrev:Tror de fant ut at konger ikke har storebrødre? ;D ;D ;Djonas skrev:Skulle det komme ikke komme en (storebror) til Rega dac? Lenge siden det gikk rykter om dette. Hva har skjedd?
Nye CD-spilleren Apollo-R i samme design som DAC og Brio-R er bekreftet.
Det store spørsmålet jeg lurer på er om den vil ha en digital inngang (USB?)?
Da ryker fort Marantz settet i anlegg 2 til fordel for en Brio-R og Apollo-R.
Synd, men det var nok som forventet. Rega ønsker nok å heller selge DACen.tofter skrev:Ut ifra manualen ser det ikke ut som at den har USB.digiman skrev:Når vi først er inne på dette med rykter.RoDa skrev:Tror de fant ut at konger ikke har storebrødre? ;D ;D ;Djonas skrev:Skulle det komme ikke komme en (storebror) til Rega dac? Lenge siden det gikk rykter om dette. Hva har skjedd?
Nye CD-spilleren Apollo-R i samme design som DAC og Brio-R er bekreftet.
Det store spørsmålet jeg lurer på er om den vil ha en digital inngang (USB?)?
Da ryker fort Marantz settet i anlegg 2 til fordel for en Brio-R og Apollo-R.
Jeg er meget spent på hvor den vil ligge i prislandet.
Virker sånn ja RoDa. Rega går nye veier. RP3 er en klart bedre spiller en P3-24, så om de har klart og videreføre lignende forbedringer fra P5 til RP6 har jeg troen på at dette er en killer til ca 10k inkl TT-PSU.RoDa skrev:To tallerkener limt sammen?
Lurer på hva den subplatter-løsningen er for noe, litt rart de har valgt å la remmen løpe på plasten.
Gleder meg til å se bilder av din red glossy digiman! 8)
Hehe!Bach_Man skrev:Hvit glossy egner seg best til Richard Clayderman. Kommer ikke på tale her.
;D ;D ;DGriffenfeldt skrev:Trodde meningen med å ha en "mancave" var at det skulle se ut som det bor en mann der![]()
Fabelaktig forsterkerdigiman skrev:Ned å kjøpe en Rega Brio-r og Rega DAC til manne hulen i morgen. Svært spent på Brio-r![]()
![]()
![]()
også har du ikke lagt ut "ønskes kjøpt" annonsedigiman skrev:Ned å kjøpe en Rega Brio-r og Rega DAC til manne hulen i morgen. Svært spent på Brio-r![]()
![]()
![]()
Neida! Her kjører vi på med fabrikk nye sakerGriffenfeldt skrev:også har du ikke lagt ut "ønskes kjøpt" annonsedigiman skrev:Ned å kjøpe en Rega Brio-r og Rega DAC til manne hulen i morgen. Svært spent på Brio-r![]()
![]()
![]()
![]()
Takker Griffenfeldt. Ja dette svinger vannvittig bra. Foreløpig mest imponert over vinyl nå. RIAA i Brioen må sies å være en kupp til prisen. Her har Rega virkelig slått på stortrommen.Griffenfeldt skrev:Grattis med 2 kanonprodukter. Kan tenke meg at ting blomstret og ble en anelse frodigere i heimen hos deg nå.
Min er SNR 0666, og er derfor djevelsk bra!! ;Ddigiman skrev:Byttet forøvrig om å satt min eldre Rega DAC i manne hulen og den nye i hovedanlegget. Den nye spiller av 176.4Khz helt fint. Serienummer på nye er 2119 gamle er 0660 og klarer ikke å låse til 176.4Khz
Hehe! Hot as hell den RoDa 8)RoDa skrev:Min er SNR 0666, og er derfor djevelsk bra!! ;Ddigiman skrev:Byttet forøvrig om å satt min eldre Rega DAC i manne hulen og den nye i hovedanlegget. Den nye spiller av 176.4Khz helt fint. Serienummer på nye er 2119 gamle er 0660 og klarer ikke å låse til 176.4Khz
Spiller nok ikke 176,4 den heller, men siden den hos meg bare får smake på 96kHz uansett så er det ingen problemer relatert til det.![]()
Hadde vært morsomt å testet. Måtte isåfall være med Exact da Brioen har nada MC RIIARoDa skrev:Kult!
Ta nå P9 med deg inn i ManCave så du får høre hva som bor i Brio ;D
PM5004, som har nå blitt erstatet av Brio-r låter ganske så anerledes en Regaen. Rega spiller som om noen har trykket på beefy og chunkify knappen ;DLoevhagen skrev:Har lest en del om Maramtz sin PM-serie og Rega Brio-R. Som eier av Brio-R og før PM5004; hva vil du si er likheter og ulikheter med tanke på ren lydformidling?![]()
Helt klart, men til den prisen jeg fikk min fabrikk nye PSB Imagine T kunne de omtrent vært rosa... ;DRoDa skrev:Lekkert!
Burde hatt noe piano black høyttalere også du nå....
Artig å lese andres inntrykk av elektronikk. Jeg har nok relativt likt inntrykk som deg, men jeg synes ikke den låter så "beefy" som du mener. Jeg har testet Brio-R direkte mot Bladelius Tyr II her hjemme og ble litt overrasket i grunnen. Jeg hadde forventet himmelvide forskjeller, men det er det ikke om man går grundig til verks og passer på å få samme nivå ut. Langt større forskjeller på høyttalersiden.digiman skrev:PM5004, som har nå blitt erstatet av Brio-r låter ganske så anerledes en Regaen. Rega spiller som om noen har trykket på beefy og chunkify knappen ;DLoevhagen skrev:Har lest en del om Maramtz sin PM-serie og Rega Brio-R. Som eier av Brio-R og før PM5004; hva vil du si er likheter og ulikheter med tanke på ren lydformidling?![]()
Litt vanskelig å sammenligne på digitale kilder da alt går via DACen nå, som er uansett betydelig bedre en CD5004, som tjenestegjør som rent drivverk nå.
RIIA i Brio-r er endel bedre en PM5004 og Cambridge 640P. Ganske overraskende egentlig da jeg synes 640P er en god sak til prisen. RIIA i Brio-R ligger svært tett til lyden på de andre linjeinngangen. Altså fyldig, naturlig varme, super bra punch, bra oppløsning og fløyels myk. Lyttetretthet finnes ikke etter 4 timer foran anlegget nå.
Tror dette må være beste forsterker jeg har hørt under 10k. Kan trygt anbefale denne lille tassen, som tror den er langt større![]()