A
ANM
Gjest
Liker ikke tanken på 5kohm impedanse, men jeg finner ut av det i morgen.
Har bare to elementer liggende men som du sikkert husker, så er det bra størrelse på de....... neida, ser meget potente ut disse ræl subbeneSelvfølgelig går det greit, men ba jo om det selv. Er jo en idiot som nekter meg selv digitalisering, kan ikke forvente mer av menigheten. 100k høres greit ut, om du leverer på døra og bærer ned tar jeg 4. ;D
Får svar på det i morgen jeg Trond, kan garantere deg at jeg holder svaret for meg selv. Dere REL eiere som har bidratt her i dag har virkelig lite å fare med.Tror nesten du må kontakte REL eller Mono for å få svar på dette, er vel ingen som bruker eller har testet dette her på low level inngangen.
2 nye suber og ny riaa, fortjener snart noen bilder i tråden dinOg nå drønner 2stk REL G1 i min stue på hver sin RCA. ;D
Tenk på hva du går glipp av.Og nå drønner 2stk REL G1 i min stue på hver sin RCA. ;D
Nei, tenk på hva du går glipp av din gjerrigknark!;DTenk på hva du går glipp av.Og nå drønner 2stk REL G1 i min stue på hver sin RCA. ;D
Jeg har nylig kjøpt meg 2 brukte rel t5.
Men jeg får bare den ene til å fungere ordentlig.
Den andre spiller så vidt og er nesten umulig å høre selv med volum på subben til max. Har forsøkt å bytte plass og kabler på subbene, men det var ikke problemet.
Har noen anelse om hva som er feil?
Hehe, jeg regna med det altsåKjetil A, selvfølgelig er volum på fullt
Kan du sende en mail til REL? De har sikkert vært borti det samme tidligere.Takk for flere svar.
For å gjøre det helt klart er det ikke noe feil med oppkobling eller innstilling, jeg har selvfølgelig sjekket dette og har en tilsvarende sub som fungerer som den skal. Alt er testet med både en og to suber og de forskjellige tilkoblingene. Den ene suben fungerer rett å slett ikke
Det jeg lurer på er om noen vet hva som kan være feil på suben, om det kan indikere hva som ikke er i orden, enten det skulle vært potmetere eller trafoen etc?
Ja jeg gjør det i hvertfallNår dere kobler opp REL-subene med Speakon, kobler dere da lederne i andre enden rett i de samme terminalene som høyttalerkablene sitter?
Jeg gjør også det, men benytter terminalene PÅ høyttalerne og tar signalet til speakon derfra.....Når dere kobler opp REL-subene med Speakon, kobler dere da lederne i andre enden rett i de samme terminalene som høyttalerkablene sitter?
Har ikke testet REL på kino,men regner med at den fixer det helt greitNoen som har hørt REL i hjemmekino også?
Gjør en grei jobb på film også selv om de er laget med tanke på musikk og ikke for å være kjellerdype kinosub’er?