Jeg mente kompromiløst i forhold til det progrock har mulighet til.PS. Har jo kompromi med kronasjene, så helt kompromiløst er det ikke.
Hehe, er vel litt motsatte muligheter der tenker jeg. Kan prøve å få til noe i løpet av neste uke. Men jeg kan ikke garantere noe, da jeg har så sykt mye å gjøre på jobben..Jeg mente kompromiløst i forhold til det progrock har mulighet til.PS. Har jo kompromi med kronasjene, så helt kompromiløst er det ikke.
Det er ikke noe å stresse med, kan vente litt.Hehe, er vel litt motsatte muligheter der tenker jeg. Kan prøve å få til noe i løpet av neste uke. Men jeg kan ikke garantere noe, da jeg har så sykt mye å gjøre på jobben..Jeg mente kompromiløst i forhold til det progrock har mulighet til.PS. Har jo kompromi med kronasjene, så helt kompromiløst er det ikke.
kan ikke vente.
Har de mye å velge i?Må innom avshop å kjøpe litt stoff også.
Hvorfor kjøper du stoff der? Er det noe spesielt med egenskapene til stoffet som gjør at det er fordelaktig ift. akustikk? Skal til med symaskin og nålpute for å sy noen trekk til isolasjonsplater selv.Må innom avshop å kjøpe litt stoff også. Så det blir nok mandagen tenker jeg. Lørdag så er det en del som skal gjøres, samt at vi skal ha årets julebord.
Men hvorfor vurderte du det stoffet? Har det noen ettertraktede egenskaper mtp akustikk? Handler det ikke bare om å bruke et materiale som er finmasket nok til ikke å slippe gjennom støv, samt gjøre det mer presentabelt ift. farge?Tenkte på dette stoffet scenemolton, for å ha i tak og på skråtak, men tror jeg har ombestemt meg. Blir nok noen andre greier i taket.
Der er mulighet for mulitkanals i Audiolence XO. Hvis du vil teste det, er det mulig å låne PCen min noen dager.Du burde sjekke ut Audiolense også, hvis jeg ikke tar helt feil er det muligheter for multikanal der også. Jeg har testet ut xo utgaven og ble veldig imponert, veldig fleksibelt og et utrolig kraftig verktøy!
Om PS4'en din hadde hatt en bedre DAC enn den som står i prosessoren din, så er det ikke sikkert lenger at det hadde vært riktig å kjøre bitstream. Så hva som er riktig blir opp til hver enkeltNår jeg kjører blu ray filmer eller 3d filmer, bruker jeg sony ps4 det er den ultimalte underholdning maskinen. Og nå kommer spotify også på ps4, dem skal slå seg sammen med music unlimited og skal hete play music. Min står på direct bitstream i ps4 og decodes i pren, men det er jo det som er riktig.