Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    No kan dokke kommentere og diskutere i vei. Eg gjeng på posten for å hente beina til racket som kom i dag fra Dolbytor. Slik at eg får satt opp racket skikkelig og satt opp nokre fleire tiltak i rommet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hmmm lure på koffor grafane mine ser så lite oppløyste ut. Forferdelig feite på en måte. Bruka ikkje legge ut grafa lengre da det gjels kun for mitt rom. Men dei her såg ikkje så fine ut.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.177
    Antall liker
    34.606
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Kan du måle i stereo, det er vel slik du hører på musikk.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kan du måle i stereo, det er vel slik du hører på musikk.
    Nei har pakka det ned nå. Var det ikkje om gardiner hadde nåken effekt som var av intr her då? Dessutan så lika eg å sjå på en og en høgtalar når eg ser på grafar oppover i frekvens.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Og om du bruka å ta målinga i stereo, korleis får du nåke fornuftig ut av feks Impulse eller ETC grafen? Treffer du nøyaktig lik avstand frå høgtalar til mikrofonen slik at målingane vert gode nok til å sjå på dei til feks frekvens? Bomma du med 1cm så vil det gå utover målingane oppover i frekvens. Eg bruka stereo opp til rundt 4-500hz vanlegvis, so går eg over til å måle en og en. Og kanskje spesiellt når eg driv å skal finne plassering av tiltak og kva type tiltak eg skal ha.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.177
    Antall liker
    34.606
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Måler en og en først, så begge (eller alle).
    Mikrofonen står på samme plass hele tiden så hvorfor skal en bomme med 1cm?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Måler en og en først, så begge (eller alle).
    Mikrofonen står på samme plass hele tiden så hvorfor skal en bomme med 1cm?
    Om du måle 1 og 1 så treng du ikkje være fryktelig nøyaktig med lik avstand fra diskanten/mellomtone frå kvar høgtalar. Men måla du begge høgtalarane i stereo og du ser på grafane oppover i frekvens. Då vil 1cm ulik avstand spele ganske mykje inn. Rett og slett pga at høgre høgtalar kan lage dippa og toppa på venstre fordi de ikkje summera rett. Eller omvendt sjølvsagt.

    Prøva igjen. Korleis får du nåke fornuftig ut av ETC eller Impulse grafen når du måla i stereo. Du veit at man kan bruke dei to og litt matte for å finne refleksjonspunkta i rommet ditt? På an mykje meir nøyaktig måte enn med spegel...
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.177
    Antall liker
    34.606
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Om du måle 1 og 1 så treng du ikkje være fryktelig nøyaktig med lik avstand fra diskanten/mellomtone frå kvar høgtalar. Men måla du begge høgtalarane i stereo og du ser på grafane oppover i frekvens. Då vil 1cm ulik avstand spele ganske mykje inn. Rett og slett pga at høgre høgtalar kan lage dippa og toppa på venstre fordi de ikkje summera rett. Eller omvendt sjølvsagt.

    Prøva igjen. Korleis får du nåke fornuftig ut av ETC eller Impulse grafen når du måla i stereo. Du veit at man kan bruke dei to og litt matte for å finne refleksjonspunkta i rommet ditt? På an mykje meir nøyaktig måte enn med spegel...
    Igjen... Jeg måler en og en først, nettopp på grunn av etc/impuls.
    Til slutt måler jeg alt sammen for å sjekke hvordan det måler i all spl. Liker å se hvordan det måles slik jeg lytter, da jeg svært sjeldent lytter i mono.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Igjen... Jeg måler en og en først, nettopp på grunn av etc/impuls.
    Til slutt måler jeg alt sammen for å sjekke hvordan det måler i all spl. Liker å se hvordan det måles slik jeg lytter, da jeg svært sjeldent lytter i mono.
    Så du veit korleis man bruker ETC og Impulse grafen?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vart nyskjerrig eg no @HoJ Kan du legge ut frekvens og impulse/ETC fra ditt rom?
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.177
    Antall liker
    34.606
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Skal få gjort det en gang når jeg drar frem stativ og mic. Mitt måler langt i fra så bra som hos mange andre, men dette her ikke en dedikert lytterom, her holder resten av familien på med sine ting osv. Men med hjelp av dirac så fungerer det ganske så greit.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.957
    Antall liker
    16.498
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Mitt inntrykk er at hva en har på frontveggen påvirker lett lyden, både posetiv og negativ. Derfor mange har f eks rack på siden. Men litt kjipt å ha tv på sidevegg. Kompromisser må vi gjør hele tiden. Har troen på f eks gardiner.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Mitt inntrykk er at hva en har på frontveggen påvirker lett lyden, både posetiv og negativ. Derfor mange har f eks rack på siden. Men litt kjipt å ha tv på sidevegg. Kompromisser må vi gjør hele tiden. Har troen på f eks gardiner.
    Kjem litt an på kor stort racket er er min erfaring, men ja det kan har tydelige innvirkninga på opplevd lyd i lytteposisjon.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nokre av dei her som dukka opp på FB er berre skikkelig gode.
    Minne meg litt om korleis ting er her inne i sandkassa av og til.
    401764801_286869777670011_6513721680651965078_n.jpg
     

    ParttimeDIY

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2022
    Innlegg
    391
    Antall liker
    404
    Sted
    Brøttum
    Har ikke gjort andre målinger enn "normale" målinger i stereo i lytteposisjon både med og uten gardiner, med og uten bassfeller, samt med og uten diffusor på frontvegg. Har ikke målt noe annerledes hos meg, måler alltid i stereo og på cirka samme sted. Måler vel ikke forskjell på isolasjonen jeg har i førsterefleksjon heller, men jeg 'føler' at den gjør noe positivt. Bassfellene bak hadde en del å si på opplevd symmetri i bassen, så der må det inn noe igjen, bassen er justert likt elektronisk nå (i dsp), men det oppleves fortsatt feil i sentrering, men problemet er kanskje ikke så stort da ingen andre enn meg hører det(?). :unsure:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nei klokka går så er på tide med en tur på trening igjen. Ser fram til det etter et par skikkelig slappe daga etter behandling av underarma.
    So vert det å gjere ferdig tv rommet idag.

    402255148_902028354620270_5457557617882230186_n.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ein fantastisk flott tur på treninga i dag
    IMG_20231116_102952.jpg

    Igjen var eg heilt åleine og slapp køkjøring. Nåke har skjedd med kroppen, måtte legge på stort sett 1-2 vektskiver på nesten alle apparata for å ikkje klare rep 12 på det tredje settet. 👍 No er eg framleis fersk på treninga, så dagsform har nok mykje å seie. Men det her var gøy.

    Problemet no er knebøy maskina... Eg må nok snart starte med vanleg stong og skiver, da den sittande maskina ikkje har meir vekt / motstand. Så idag vart det 3 sett a 15 med alt av skiver på. Og eg flytta stolen enda nærmare pressplata. Faktisk så nært at eg sleit med å kome nedi den... 😁 🤣

    Jaja bra dag idag.


    No må eg få i meg litt mat og so vert det å gjere ferdig tv rommet. Satt å simulerte litt i REW til frokosten og iflg den så skal eg klare å få enda bedre kurve med en litt anna plassering. Så må koble opp rew og måle litt idag også.
    IMG_20231116_114935.jpg


    Litt breiare oppstilling enn tidlegare rett og slett.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    I dag får eg monge bra vitsa. Den her er verdt å dele
    FB_IMG_1700135291339.jpg


    Var med på Tinder ei vekes tid berre for å sjå kor gale det er.. Vel fant fort ut at det ikkje passa meg. Desverre så er eg nok solgt vidare til andre dating appa.
    Det dukka opp fagre kvinner med tekst som... du er berre 3 klikk unna å møte din drømmedate, finn kjærleiken, alle naboane dine er med her osv. Og bilde av slike som ho her. Lure på kva som gjer at ho ikkje får seg date....? 🙈 😂
    FB_IMG_1700135323213.jpg
     

    Lydbildeja

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2017
    Innlegg
    226
    Antall liker
    375
    Har du vurdert 2 eller flere subber på Tv rommet og surround der?
    Hadde kunne blitt ett intim kinorom der,med stort bilde siden du sitter så nærme,stereo har du jo bra i stuen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har du vurdert 2 eller flere subber på Tv rommet og surround der?
    Hadde kunne blitt ett intim kinorom der,med stort bilde siden du sitter så nærme,stereo har du jo bra i stuen.
    Ja vurderte det lenge. Og derfor satt eg opp anlegget på kortveggen først. Synes det spela minst like bra på longveggen og eg får tilgong på innebuda. Men kino vert det ikkje pga avstavd til bakvegg og døra inn. Får ikkje nok avstavd til surround back og kronglete plassering av HT på døra. Så det utgår.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Satt og monterte racket og så slo plutselig en ide inn... Rack på kortveggen det det stod tidlegare. Må bare sjå om eg har longe nok hdmi kabla. Og om eg har en overgang /skjøtestykke... Må ha tv ned frå veggen for å koble til hdmi.
    Trur eg har det meste i diverse rotekasse.

    Tanken kom pga gjenskinn i tv pga platespelarlokk.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.177
    Antall liker
    34.606
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Satt og monterte racket og så slo plutselig en ide inn... Rack på kortveggen det det stod tidlegare. Må bare sjå om eg har longe nok hdmi kabla. Og om eg har en overgang /skjøtestykke... Må ha tv ned frå veggen for å koble til hdmi.
    Trur eg har det meste i diverse rotekasse.

    Tanken kom pga gjenskinn i tv pga platespelarlokk.
    Ta av lokket
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Trudde eg visste kor dei kablane ol var og eg har dessutan ikkje longe nok høgtalarkabla so det får berre vente litt. Men trur nok at eg skal prøve rack på sideveggen ja. Der såg ganske fint ut.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Men slik verte det. Når eg får den andre platespelaren så vert nok den gamle playstation maskina flytta ned under racket slik at eg får plass til en god RIAA.
    IMG_20231117_090822.jpg

    Må få tak i nokre kabelgate og før nåken seie det, ja eg veit at racket er snudd feil vei. Men buen et fin å legge kabla i sida rack skal stå inntil veggen. 😁

    Så har man et resterack også. Til feks røramp ol...
    IMG_20231117_090834.jpg


    Får prøve det slik ei stond no, så ser eg om racket etterkvart vert flytta til sideveggen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.992
    Antall liker
    20.129
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tok et magadrag og fikk festa omtrent alle akustikktiltaka. Mangla dei som skal opp i taket, men der treng eg hjelp.
    IMG_20231117_132020.jpg

    IMG_20231117_132101.jpg


    Skal lytte litt med og uten teppe. Målemessig skjer det ganske lite no med el utan. Var meir før tiltaka og gardina kom på plass.
    So ikkje sikkert det vert liggande. Mykje lettare å flytte rundt på høgtalarar utan teppe vertfall.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn