Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.065
    Antall liker
    2.018
    Du kan kanskje prøve å kontakte forrige eier av leiligheten og spørre om dette er et kjent problem. :unsure:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ser ut til at det hjalp.. Brenn som F og ingen røyk inn i stua.. Har åpen døra ut på altanen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Brenn som faen no. det var egentlig veldig kjekt sida eg har bestillt en 1000L sekk. Blir nok ikkje å satse på ved som varme, men greit å ha. Og så er det litt kos også.

    Note to myself.
    Skru ballansert ventilasjon på max
    Opne altandøra
    Fyre opp
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fikk regning på straum...

    Screenshot_20231006_185926_se.getbright.wattn.jpg


    Nettleiga altså...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jaja, da blir det HFS fest ikveld. Såg at Dolbytor var igong så då fikk eg også lysst på.

    Blir nok litt musikk også etterkvart og så får med sjå. Ut vert det ikkje før evnt i morga. Får sjå om eg rett og slett gidde. Spare kroner til hifi no....
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Litt skifte av stil no
    Screenshot_20231006_231455_com.luminmusic.lumincontroller.jpg


    Så blir det en rask tur på badet og ut døra. Vart invitert på party. Sida det er oktober...... Er det lov å håpe på noke slikt der
    FB_IMG_1696096054983.jpg


    Me finn vel det fort ut...

    Natta folkens 🤘
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.295
    Antall liker
    9.110
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Balansert ventilasjon og fyring er noe dritt. Måtte alltid åpne et vindu her i huset for å få trekk nok og fart i ovnen.
    Så når stua blei pussa opp ble vedovnen kasta på fjorden. :)
     

    Håkonlj

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.02.2013
    Innlegg
    65
    Antall liker
    102
    Sted
    Toten
    Ser nå at det også er avtrekk rett over Jøtulen. Kanskje stenge den da... Og den andre ved vinduet.

    Vis vedlegget 958407
    Vis vedlegget 958408
    Har balansert vent sjøl. Oppfyringa kan være litt lunefull med det i hus før man har fått igang trekken i pipa skikkelig igang. Problemet kommer gjerne ved tunge lavtrykk osv, når trekken i pipa er dårligere. det jeg gjør i slike tilfeller er å åpne verandadøra litt på gløtt til fyringa er ordentlig igang. Enkel og grei fix som funker HVER GANG. Du må bare hjelpe trekken litt, rett og slett.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har balansert vent sjøl. Oppfyringa kan være litt lunefull med det i hus før man har fått igang trekken i pipa skikkelig igang. Problemet kommer gjerne ved tunge lavtrykk osv, når trekken i pipa er dårligere. det jeg gjør i slike tilfeller er å åpne verandadøra litt på gløtt til fyringa er ordentlig igang. Enkel og grei fix som funker HVER GANG. Du må bare hjelpe trekken litt, rett og slett.
    Jau er nok som du seie for tett hus. Funka når altandøra sto åpa. Så må nok gjere det kvar gong, var nåke med at lufta i pipa må verte varmare enn lufta utanfor.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Rolig søndag, det går i snooker og finalen mellom Trump og Zhang
    IMG_20231008_152701.jpg


    IMG_20231008_152724.jpg


    Ser ut til at Trump har en litt dårlig dag på jobben. Men er litt nærvøst frå begge to.

    Kan verte en spennande kamp
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det vart til slutt Trump siger. Snakk om å kome tilbake på et høgt nivå. Akkurat slik han gjorde mot Higgins.

    Morgonen har gått med til å lage til budsjett, med en spare post slik at eg kan fylle på litt på hifikontoen kvar mnd. Har våre mykje store utlegg sida første september og også nokre mnd med betalig av 2 huslån. Har satt sine spor i økonomien, den er ikkje heil skrapa, men må bygge opp ny buffer no, fram mot jul.
    Har 2 utlegg til som eg veot om. Ikkje dei heilt store nåken av dei, men det merkast med utlegg på 2-3000kr som stadig dukka opp. Må ha nytt toalett og idag kjem det en storsekk med ved.

    Var ute igjen på laurdag. Hadde egentlig ikkje tenkt med ut dinne helga, men vart invitert av en av naboane her. Så møtte opp på adr til rett tidspunkt. Overraskelsen var stor da eg var einaste hanen i hønsehuset, og fleire høner kom etterkvart. Men knytte nokre nye kontakte og fikk et par nye kjentfolk på kontaktlista mi. Var til og med ute på dansegolvet og svinga meg rundt. Trivelig som fy rett og slett.
    Kjenner at eg har begynnt å verte gammal, ganske mykje stivare i kroppen no enn for nokre år sidan, dreiv å dansa mykje når eg var ung. Rytmen sitte framleis i kroppen, men utføringa er nok ikkje like god som tidlegare kan man trygt seie
    Blir litt som dei to karane her
    385316976_812190694243549_7145336067270014691_n.jpg


    Uansett, det er mandag, ny veke med nye sjansa.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Meir Snooker utover veka, so det blir nok en del tid framfor tv'n
    IMG_20231009_141816.jpg


    Ser at om tv skal stå her so må eg opp med gardiner.... Vi får sjå
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Da har første lasset med ved vårte stabla inn i buda.. Blir nok å ligge der ei stund til straumen vert dyr nok eller at eg skal ha en ekstra kosekveld..
    IMG_20231009_203838.jpg


    I morga blir det å høgge litt opp tenningsved. Av nokre av kubbane som kom. Fant en del som eg trur skal være lett å kappe / økse opp.

    Ellers no så blir det å ta livet veldig rolig. Det regna bittelitt no når veden kom, so tok nok litt vel hardt i for å få den under tak fortaste råda. Men får sjå på det som ei bra treningsøkt.. 😁
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då skal dinne Endo-mesomorfen starte å trene med vekte igjen.
    Samt endel sykling og roing.

    Målet er å komme seg ned under 90kg men mest få litt bedre fasong, bedre i toppen og kome seg ut av døra litt meir.

    Hadde time med PT idag, som skal sette opp treningsprigram. Litt morro den timen faktisk.. Han trudde vekta var ødelagt. 108.5kg viste den. So han henta en anna PT som han spurte, funka vekta, ja sa ho. Så lo han, ok, kor mykje trur du dinne karen veg?? Eg sto i shorts og tskjorte.... Ho lurte på høgda mi 178cm sa eg. Vel då er du rundt 85kg. Ganske fit men med litt ekstra bagasje. Lol eg gikk på vekta, 108.5kg det kom et gisp fra ho, kordan er det mulig, kor ligge alle kg lo ho.... Det var det sjukaste ho hadde sett..

    Haha ja får sikte meg inn mot 90kg tenke eg. Men trur uansett det vil være bra for meg å kome igong. Skal også på kosthold kurs i forhold diabetes og det med å spise for å redusere vekt. Så trur det her blir veldig bra.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.603
    Antall liker
    35.614
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Så bra, det går fort den rette veien, etter operasjonen så hadde jeg knapt trent de siste 18 månedene, nå er det innebandy hver søndag, tirsdag og torsdag samt treningsstudio mandager og onsdager - lørdagen pleier jeg ta en 30 minutters økt på romaskinen jeg har stående her i kjellerstuen.
    Har erfart at kosthold i seg selv hjelper lite - har en gen-diabetes type mody - som gjør at det produseres nok insulin, men kroppen klarer ikke å bruke det. Hittil har jeg klart å holde det i sjakk med å spise rett og trene, men under opptreningen etter operasjonen i skulderen så har jeg tatt i bruk tabletter også. Nå som jeg trener mye, så har jeg så og si klart å holde meg unna tablettene igjen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så bra, det går fort den rette veien, etter operasjonen så hadde jeg knapt trent de siste 18 månedene, nå er det innebandy hver søndag, tirsdag og torsdag samt treningsstudio mandager og onsdager - lørdagen pleier jeg ta en 30 minutters økt på romaskinen jeg har stående her i kjellerstuen.
    Har erfart at kosthold i seg selv hjelper lite - har en gen-diabetes type mody - som gjør at det produseres nok insulin, men kroppen klarer ikke å bruke det. Hittil har jeg klart å holde det i sjakk med å spise rett og trene, men under opptreningen etter operasjonen i skulderen så har jeg tatt i bruk tabletter også. Nå som jeg trener mye, så har jeg så og si klart å holde meg unna tablettene igjen.
    Tenke at uansett så vil det være bra for meg å kome igong å bevege meg og løfte litt igjen. Er nok 7-8år sida sist eg trente. Så eg ser kor kg'ane ligg. Var ganske godt trent tidligare når eg dreiv med dansing og kampsport. Gikk i klasse inntil 85kg. Og var blant dei tyngste der.

    Kjem eg meg ned under 90kg så skal eg være fryktelig fornøgd. Men må sette meg skikkelige mål.
    Så får eg ta nokre delmål på veien. Håpe å være under 100kg til 45 års dagen i februar.

    Kjenne at eg gleda meg til å gå igong med prosjektet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Lykke til med treningen og vektreduksjonen, men vær forsiktig med PTer som er god på motivasjon, men ikke har kompetanse på de tingene du sliter med.…..
    Jepp. Dem sa heilt klart ifrå at dei ikkje har kompetanse på det. Men skulle høre innad i kjeden og også med en kompis av PT.. Tek det litt som prøve sjæl og finne ut. Har fått litt veileding av nevrofysioterapaut eg gikk til på Jessheim. Det eg nok treng hjelp til av og til er motivasjon.

    Kjenne at det her kjem til å bli spennande.
    IMG_20231013_174631.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vert en slik kveld i kveld...
    Screenshot_20231013_211954_com.luminmusic.lumincontroller.jpg


    Gode gamle NOFX. Gud bedre så mykje eg hørte på den plata her i ungdommen...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det her svinga som fy
    Screenshot_20231013_224853_com.luminmusic.lumincontroller.jpg


    Blir mykje musikk i kveld, et par tre tynne GT og flørting på meldinga.... Viktig å følge med i tida. 😁 🤣 Må vel lage nåke mat også snart. Lurer på kva eg
    1. Gidd
    2. Har
    3. Lysst på
    Får sjå kva kjøleskapet seie...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jauda, då var det på høg tid med litt mat. Såg i kjøleskapet og fant nokre tomata som nok snart var passè og noke opptina kjøttdeig som skulle brukast i morga, men då er eg bedt ut på middag. Så då vart det nåke veldig enkelt.
    Kjøttboller med litt balsamico og oregano, pasta og heimelaga tomatsaus med litt kvitlauk og med oarmazan på toppen.

    Vurderer veldig å ta en Dolbytor med ostis. Men fant altså litt som måtte brukast...
    IMG_20231014_003447.jpg

    IMG_20231014_003507.jpg

    IMG_20231014_004509.jpg


    IMG_20231014_004955.jpg


    Godt...? Ja absolutt
     
    V

    vinyl-mannen

    Gjest
    Kunne ikke unngå å legge merke til et bildet av en GT tidligere i tråden, en GT skal ikke være LITEN.
    Må se å få opp størrelsen på drinkene @Retep :oops:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kunne ikke unngå å legge merke til et bildet av en GT tidligere i tråden, en GT skal ikke være LITEN.
    Må se å få opp størrelsen på drinkene @Retep :oops:
    Lol Glaset rar 50 cl er nå på min 5 og er på blandingsforhold 50/50 mest fordi eg er tom for tonic... 😁 🤣 🤣

    Greit å sjå at det ikkje BERRE er meg som er våken. 😁

    IMG_20231014_014332.jpg

    IMG_20231014_014418.jpg

    IMG_20231014_014435.jpg


    Vanlegvis er det kun @Dolbytor som er våken so seint...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vert nok oppe i natt å spela musikk. Alice in chains og albumet drit no. Fantastisk bra album. Med fantastiske teksta. Gleda meg til å snurre den på vinyl snart håpe eg.
    . Prøvde å gå til køys, men nope fungerte svært dårlig. Er over på Pepsi max no, skal ut å trene når det vert lyst.

    Dirt albumet fra Alice in chains er et slit album som over åra har vokst veldig på meg.. Forstår meir og meir av tekstane Layne syng. For et par år sida så var nok facelift mitt favoritt album frå dei.. Men no er no Dirt heilt på høgde.

    Down in a hole.... Fy fader for ei sterk tekst. Synd at klokka er det den er, har så utrulig lysst til å dra opp volumet til kl11. Får nok utsette ser litt tenke eg..

    Om nåken ikkje skulle vere kjent med Alice in Chains, hør albumet Dirt, hør på tekstane...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Natta er endå. Litt Nirvana er aldri feil
    Screenshot_20231014_064548_com.luminmusic.lumincontroller.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.273
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God morgen.
    Fikk en god nyheit igår kveld. Chris frå Moet Audio kjem oppover neste veke med en full bil pakka med snacks. Torsdag ser ut til å verte dagen. 👍

    Får også då endelig en vinyl rigg til å snurre plater på. Ser skikkelig fram til det. Er lenge sida eg har spelt plate no. Dei står klare
    IMG_20231015_062159.jpg


    Blir en roleg dag i dag også, myke tv og då spes finale i Snooker som eg ser fram til. Synes Judd ser veldig sterk ut.

    Så blir det heilt sikkert litt musikk også 🤘
     

    Zeke1983

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.039
    Antall liker
    391
    Har du fått med deg nyeste singelen til Priest?
    syns den er skikkelig bra!!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn