Retep`s musikk og filmrom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hva, har du ikke fulgt med i den andre tråden min under surround delen av forumet.... skamme seg.... ;)

SItter og gliser mye ja. Er en del forskjell på Triangle/Unison og Klipsch/XTZ/Pioneer.
    Les mer her:http://www.hifisentralen.no/forumet...-og-veiledning-ved-hjemmekino-oppsett-11.html

Takk til de som har bidratt i tråden. Har en måling jeg kan legge ut. Har blitt bra her nå. Det som er så merkelig er at det trøkker godt selv på lavt volum. Slik var det ikke med Unison/Triangle. Har mistet litt størrelse på lyden, spes i dybden. Men synes også at volkalisten har tatt et steg ut og mer imort meg. Han/hun står fremfor høyttalerene, menst resten skjer bak han. Det er også lettere å følge hvert enkelt intrument hele veien. Og ørså deltaler kommer bedre frem.

TRinagle/Unison er bedre på vokal akustisk musikk. Mest Klipsch/XTZ/Pioneer er bedre på gitar musikk, rock og pop. Og i vertfall om jeg spiller på et slik db nivå at jeg kan snakke til dama med normal stemme... Kort oppsummert, så har jeg gått litt ned i kvalitet, men har fått mye i kvantitet og lyden passer musikksmaken min enda bedre.

Får vel snart invitere på en lytt igjen.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sånn ser det ut før jeg tok den site fintuningen med øret. Pleier å gjøre meg ferdig med REW og målinger, så pakker jeg vekk sakene og gjør den siste fintuningen med øret. Har tatt ned et område rundt 5khz med 3db og et området til runt 10kz med noen db. Har også økt nivået på subben med 2 "knepp"

frekvens.jpg

Frekvens uglatta opp til 500hz

vannfall.jpg

Vannfall til 500hz uglatta

impulse begge to.jpg

Impulse 2.2.

spectogram.jpg

Spectrogram. Her ser vi de to områdene som er litt hotte, som jeg i etterkant har justert ned nivået litt.

thohaug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Dette ser absolutt bra ut! Tar gjerne en ny tur innom for en lytt på dette om du har noe ledig tid fremover.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tenkte å invitere gjengen, Fyre opp den lille grillen, ta noen pils og holde på en stund utover. Skal til froskelårland noen dager nå rundt dama sin bursdag. Etter det er det relativt fritt frem i 2 uker til. Har ferie! Litt avbrudd i lukinga hade vert greit.

SÅ tenker vi prøver oss innen relativt kort tid. Er ofte vanskelig å få med mange på sommeren, men vi får prøve. Legger ut en tråd på forumet. Blir lite kommentert fra meg denne uka, men kommer sterkt igjen.

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    9.866
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Kos dere masse nå.
    idag har det bøtta ned her hjemme.
    hils frua.

Steinar.

thohaug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Dette så rett og slett ikke feil ut nei! Har ikke vært det samme været her i dag ihvertfall.
    Kos dere der nede!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er heldigvis bra være her. Akkurat passe med sol, liker sol, men blir det for mye så blir det hett. Skal bli varmere her fra idag av. har vert rundt 20grader her de siste dagene, nå skal temperaturen stige...

Parisiennerene er svært hyggelig og hjelpsomme folk. Er ofte vi møter på personer i butikker ol som ikke kan et ord på noe annet språk enn fransk. Siden jeg ikke snakker en døyt av det språket selv så trodde jeg det skulle bl en utfordring. Men neida, her går det litt på hand/fingerspråk. og tolmodighet og set smil eller to på lur.

Mat i Paris er rimelig, gode middager på litt finere resturanter en fortaus kafeer ligger på ca 10-15Euro. Men (alkohol) som pils ol er relativt dyrt. 1/2 liter ligger på 10-12Euro, flaske øl litt lavere. Kjøper du det på en butikk(supermarled så er det billig. Jeg er glad i Konjakk, men å finne det i butikker er en utfordring. Også Armajakk (husker aldri hvordan det skrives) her er det stort sett Whisky skotsk og burbun det går i. Og vin, metervis med vin. Men man er jo i Frankrike.

Hadde en flott dag igår der vi besøkte Eiffeltårnet, Triumfbuen og vi skulle på Notre Dame, men fant aldri frem. Eiffeltårnet høyeste punkt var desverre (for min del) stengt. Og Triumfbuen var også avstengt pga av en markering av en eller annen type. Men vi fikk da sett den fra litt avstand.

Taxi her er ikke like enkelt siden vi har med rullestol. En litt større type enn slike vanlige. Og vi ble advart av hotellet imot å bruke taxi. De taxifolkene er fæle til å utnytte turister ved å kjøre den lengste ruten de vet mellom A og B. Busser er det nesten 100 linjer som går rundt i Paris, så man kommer seg billig og effekttivt rundt.

Plassen/Området vi har base heter Mountpernasse. Hotellet som kan anbefales er Hotel Concorde Mountpernasse.

38329677.jpg

Legger ut noen flere bilder av turen vår igår.

CIMG1937.jpg

CIMG1944.jpg

Utsikt fra Eiffeltårnet
    CIMG1951 (2).jpg

CIMG1957.jpg

rett ved den høye sorte bygningen til høyre i bildet, er det vi holder til.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    CIMG1956.jpg

Det er et stykke å gå.... Men man ser da mye på veien

CIMG1964.jpg

CIMG1965 (2).jpg

Seinen som deler paris i 2. Og en av hele skvadronen med slike turist elevebåter...

CIMG1971 (2).jpg

En eller annen flott bygning. Noen som vet hva dette er?

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    11.034
    Sted
    Trondheim
    Museum. Byhistorie og arkitektur (hvis jeg ikke husker helt feil). Teknocity (med Le grand Arc) i bakgrunnen.
    Trocadero og Café Klebér ligger like bak

Palais de Chaillot (ifølge Google maps). 2 museer - "City of Architecture and Heritage" til høyre og "Musée national de la Marine" til venstre.

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Virkelig flotte bilder! Kjekt at du også deler litt opplevelser på siden av hifi :)

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Har vært i Paris for noen år siden og som du sier de kan lite engelsk. Om du finner en fin ute restaurant og bestiller nypresset appelsin-juice så kostet denne oss det dobbelte av hva fokosten kostet. Jeg vet ikke om de hadde hatt litt påfyll av snakeoil nedi der men godt smakte det men definitvt ikke verdt prisen. Prates!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tilbake fra Paris, som var en veldig flott tur. Dama fikk feiret dagen på både Eiffeltårnet og på Louvre museet. Fikk knipset bilder av henne rett fremfor hu Mona...

Vel hjemem igjen, så har resten av ferien ( er i siste uka nå) så har tiden gått med til hagearbeid. Holder påå lage til noen fine grillplasser, så det har vert mye spading av jord og sand i år også. Men ikke i nærheten av så ille som tidligere. Har brukt en slump penger på terassemøbler også. Men det kommer til å bli fint her.

Har også hatt noen timer fremfor anlegget, og jeg liker bedre og bedre det jeg hører. På musikk så er jeg godt fornøyd. Jeg legger dog merke til at forskjellene mellom nye anlegget og gamleanlegget er som jeg har sagt før, litt bedre detaljering og dybde med gamleanlegget i forhold til det nye. Men det nye har langt friskere lyd, det høres riktigere ut på feks trompet og blåsere. Men samtidig så synes jeg at jeg klarer å følge de ulike instrumentene bedre nå enn før.

Jeg hører også mye mer på rock oh metall med dette oppsettet enn det gamle. Og det er jo en fordel siden det er den sjangeren jeg liker aller best. Selv om jeg også setter på hu Kari, Diana Krall og andre lette jazz musikere også. Så hører jeg at nye anlegget ikke er fullt så avslørende på innspillingskvalitetene som det gamle. Men dagens oppsett liker alikevel gode innspillinger.

På kinodelen så er jeg også 85% imål føler jeg. Etter å ha rota rundt i oppsettmenyen på reciver, brukt REW osv, så har jeg kommet frem til at den største forskjellen på musikklyd ( med reciver sin korreksjon på, men EQ, standing wave og phase avslått) og kinodelen er jobben DSPeaker gjør med den roomgainen jeg har ved 70hz.

DSpeaker tar den og retter den rett ut. Imenst reciver ikke har den riktige frekvensen å stille. Den kan stille på 63hz og toppen min ligger i området 72hz. Som gjør at lyden på kinodelen blir noe basstung. Jeg kommer til å teste DSPeaker mellom subber og reciver for å se om det hjelper. Jeg kjører jo alle ht på small og deler ved 80hz, slik at den frekvenstoppen kommer fra subbene. Om dette fungerer slik jeg tenker så kommer det nok en slik 8033 box inn også for å ta subbene ved filmtitting.

Jeg har også mulighet til å dele på 50hz på høyttalerene, og dermed så vil den frekvenstoppen bli produsert fra frontene, og jeg kan gå inn med DSPeaker på kun dem. Og la reciver tune subbene, men jeg har virkelig trua på at en 8033 boks til vil gjøre mye. Har hørt den og hva den gjør hos Grandis.

Jeg sikter meg også inn mot en ny PJ og jeg må si at Sony sin hw55 frister mye. Men den er utenfor rekkevidde fortiden. Jeg har også tenkt å kjøpe inn noe Molton slik at jeg får dekket til den kaffelatte fargete delen av rommet mellom PJ og Lerret, og jeg må få gjort noe med lyset fra vinduene.

Har også tenker om en Darbee bildedings, men kommer nok ikke noe slikt før jeg har ny PJ på plass. Ny reciver om jeg ikke får til kinodelen slik jeg vil står også på lista, og den burde vel inn først. Men jeg liker lyden fra den lille Pioneeren på musikk (2 kanaler) og dama klarer å bruke anlegget slik det står idag. Så å kvitte seg med den sitter egentlig litt langt inne. Mye å bruke kroner på ja, så vi får se hva som skjer.

Om noen kunne tenke seg en tur opp en dag/kveld så er det bare å si ifra, kan desverre ikke holde noe offisiellt møte på en stund pga noe familiære ting. Ikke noe jeg vil utdype, men det står godt til med både dama og meg.

Kommer nok til å bli noe mindre aktiv fremover, men kommer sterkere tilbake.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har sett litt på anthem, men 20.000kr er nok litt over hva jeg ønsker å bruke. Er faktsik rimelig fornøyd nå. Har fått noen tips rundt forbedringer med det utstyret jeg har, som skal prøves en dag det er dårlig vær.. Musikkdelen er jeg veldig godt fornøyd med. Nå er det virkelig fot her!

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nei. Bruker den i 2 kanals delen siden jeg trenger en god dac til Squeezeboxen min.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Da har det endelig klaffa med dårlig vær og fri. Har da brukt tiden til romoppsett, justering og flytting av noen akustikk remedier. Resultatet er strålende om jeg kan og får lov å si det selv.

Har faktisk fått tilbake dybden og bredden i lyden, ikke helt på samme nivå som forrige oppset, men er nok innenfor 90% i dybden. Bredden ppå lyden føler jeg faktisk er enda bedre en før...

Nå sitter både kino delen og musikk delen. Har jobba mest med plassering av HT og sofa. Kjører DSPeaker på musikk delen men ikke på film.

Kjørte to runder med auto oppsett ( Advanced mode) dvs med 3 målepunkt. Dette gjør at sweetspoten ikke er så ekstrem, men jeg føler alikevel av bredden ble større i lyden. Og ikke minst dynamikken, den kom 3-4 steg til.

På film så brummer ikke subbene like mye som før. Jeg har satt de med senter av elementet på 25% av rommets bredde. Og med 40cm fra det aktive elementet til vegg. RSW 15 har slave på fronten og aktivt element på baksiden.

Dette førte til at bassen tørket opp en hel del faktisk. Jeg kjører også med frontene på large og med subbene på pluss. Og jeg kjører subbene helt opp på 150hz! deles med reciver. Så det overlapper en hel del, men det ser ikke ut til å gjøre noe med målinger, og det høres bedre ut enn å kjøre med fronter på small og 80hz deling.

Lyden slipper nå HT helt på innspillinger som gjør det mulig. Forrige runde med Klipsch og kalibreringe/oppsett så hang det litt igjen i HT.

Jeg har også tatt bort diffusjonen på sideveggen rett ved de store absorbsjons tiltakene mine. Nå er det bar vegg der. Har også byttet plass på RB75 og RS7 har nå RB75 på sideveggen og RS7 på bakveggen. Synest det høres bedre ut.

Har jobba med REW opp imot reciver og justert en del i etterkant av auto oppsettetene. Både på film og musikk. Jeg synes faktisk det høres bedre ut med MCACC ( minus EQ) + DSPeaker enn uten MCACC + DSPeaker på musikk.

Uansett jeg er fryktelig dårlig på å beskrive lyd. Det viktigste er vel at jeg er fornøyd. Og ja, det er jeg. Har dog kun sett noen få klipp film, så tanken på en DSPeaker 8033C har ikke sluppet taket helt enda.

For de som liker det, her er målinger av hvordan dette ser ut i 2kanaler:

frekvans uglatta hele veien.jpg

Frekvensgang uglatta

frekvens glatta.jpg

Litt ekstra i bassen passer musikksmaken min som dere vet meget godt.

vannfall hele veien.jpg

Vannfallet hele veien opp.

vannfall i bass mellombass.jpg

Lurer på å knekke den toppen ved ca 140hz med eq, men er ikke helt sikker på om jeg vil....

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har også jobba litt med GD, siden det er noe jeg ikke har forstått tidligere, men tror jeg skjønner det nå.

Har i vertfall forbedra den veldig.

gd med minimum fase uglatta.jpg

Slik såg det ut før helgens jobb:

gd ny og gammel.jpg

Blå kurve er etter helgens innsats.

decay hele veien.jpg

Decay plottet hele veien

Og tilslutt impulse. Den toppen på 1.5ms er meg i sofaen....;)

impulse.jpg

thohaug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Dette ser jo absolutt bra ut dette her! Spesielt det GD plottet har jo blitt kjempe forbedret! Hva var det som var årsaken til de 2 peakene dine i midbassområdet? Også må jeg jo bare spørre hvordan du klarte å senke den helt nede på 20hz området :p

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    At jeg fikk senka GD helt nede ved 20hz er rett og slett en komninasjon av subb plassering, delay justering av reciver og litt flaks. Nå det kommer til de to toppene som ble borte mellom 100-200hz så var det faktisk nær jeg fjerna de diffusorene mine på sideveggen. Og jeg tror at det er de som lager det nye krøllet ved 200hz og 400hz

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har knipsa noen bilder litt raskt her idag. Så kan dere se hvordan det ser ut, ellr ikke ser ut. Alt etter hvordan dere er innstillt....:rolleyes:

CIMG2144.jpg

Klipsch RF7 og RSW 15..

CIMG2123.jpg

RSW15, RC7 og forsterkerene

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er ikke mye som skjer her fortiden, dagene går med til å jobbe, holde på i hagen ( luke er noe dritt ) og høre på musikk. Har også vert på et par tre besøk i det siste og besøket hos Tralltrall ( naboforumet ) satte sine spor. Såpass mye at jeg nå vurderer sterkt å gå for tårnbasser, og bygge meg en lettvegg. Der jeg setter høyttalere, subber og amper bak. Har fri denne helgen, så den vil bli brukt til å teste hvordan det låter med RF7-ene en del nærmere frontvegg. Om det fortsatt låter godt, så er det ikke lange veien til Montèr herfra.

Skal også stjele ideen ( har vel holdt på med det selv egentlig en stund ) fra det rommet med diffusjon løsningen på bakveggen.

Men aller først så skal det inn en flerkanals effektforsterker, vurderer veldig sterkt Emotiva XPA5 mkII Og envt en XPA 2 til frontene. Evnt en UPA 5 til senter, side og bak HT og bare la XTZ-en drive frontene...

Så det skjer en del i kulissene....

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.553
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Artig å følge med i tråden her. Spent på hva du ender opp med av forsterkere og løsning på frontvegg.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sitter å nikker med hode i takt med AC/DC... Svinger her oppe! Vi får se hva som kommer inn etterhvert... RF7.ene blir stående her lenge.

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Ja Tralltrall var en meget morsom opplevelse, har god tro på Emotiva. Rimelig mye godlyd for pengene. Her hos meg tok Antimoden 8033 kvelden og skal få sendt den inn til Lsound - feilsøking er noe dritt og det tok meg nesten 6 timer før jeg fant ut hvor feilen lå. Tar tid med disse kalibreingene for så og se hva som virker og ikke virket, merkelig men glad jeg fant ut hva det var. Hadde tenkt å ta med NAD receiveren til HFK og få den sendt inn, var rimelig sikker på at det var den som hadde klikket... Sorry ot peter måtte bare ha det ut :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det gjør ingen ting. Har stor takhøyde i denne tråden. Grattis med ny 8033 boks.... Var det noe mer en den kanselleringen på 50hz. Var 8033 kaputt menst du testet og kjørte Audessy( eller hvrdan det skrives...)

Sitter å lurer på å enten bestille

1) 2 ganger XPA 5 og biampe fronter og senter. kommer på ca 2000 buks. Selge XTZ ampen 3-4k inn. Totalt ca 12-13K i utgifter.
    2) 1 stk XPA 5 til senter og surround. Beholde XTZ ampen till fronter. Totalt ca 8K i utgifter
    3) 1 XPA 3 + 1 UPA 500. XPA3 til fronter og senter. UPA til surround. Selge XTZ.Totalt ca 3500 i utgifter.

er bare usikker på om 80 watt holder til side og bakkanaler. Siden reciveren min på 110w klipper før ønsket volum. Er klar over at reciveren ikke har stor strømforsyning, men 80w er liksom så lite. Selv om det er oppgitt med alle kanaler i drift.....

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Det gjør ingen ting. Har stor takhøyde i denne tråden. Grattis med ny 8033 boks.... Var det noe mer en den kanselleringen på 50hz. Var 8033 kaputt menst du testet og kjørte Audessy( eller hvrdan det skrives...)
    Nei den på 50hz er nok rommet som gjør - Under kalibreringen av 8033 fungerte det helt fint og når jeg kjørte Audyssey ble det bare en helt hinsides merkelig bass. Surret lenge før jeg skjønte hva og hvorfor det ble slik, gud hjelpe det skal gå lenge til før jeg gidder å kjøre Audyssey igjen :) (håper jeg) Fikk til en meget god kalibrering nå. Kjørte Ehed metoden og flyttet ikke micen 1 gang under de 8 målingene, knalllyd i SS - ;) Og bassen ble det faktisk overraskende bra trøkk i, testet med denne filmen -

http://www.imdb.com/title/tt0407304/

Satan kor det trøkker det ene klippet der i begynnelsen når aliensen trykker foten ned i bilen, lurte på om jeg hadde kortsluttet noe men det holdt...:cool: Den må du skaffe deg Peter !!

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    er bare usikker på om 80 watt holder til side og bakkanaler. Siden reciveren min på 110w klipper før ønsket volum. Er klar over at reciveren ikke har stor strømforsyning, men 80w er liksom så lite. Selv om det er oppgitt med alle kanaler i drift.....
    Strømforsyningen har jeg nesten inntrykk av er viktigere enn antall w i mange sammenhenger.

thohaug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund
    Du har ikke vurdert et solid pa-effekttrinn på basserne? Crown macrotech etc.. og heller bruke noe annet på mid/high? Lite som banker gode crown amper på basskontroll. Eventuelt de fantastisk nøytrale Hypex Ncore modulene? UCD er jo også veldig nøytrale og bra og en del billigere enn ncore. Om transparens er målet er det vanskelig å ikke ta med hypex i beregningen synes jeg.

En xpa 5 tipper jeg holder i masseivs til surrounden din. spesielt om du biamper center.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du har ikke vurdert et solid pa-effekttrinn på basserne? Crown macrotech etc.. og heller bruke noe annet på mid/high? Lite som banker gode crown amper på basskontroll. Eventuelt de fantastisk nøytrale Hypex Ncore modulene? UCD er jo også veldig nøytrale og bra og en del billigere enn ncore. Om transparens er målet er det vanskelig å ikke ta med hypex i beregningen synes jeg.En xpa 5 tipper jeg holder i masseivs til surrounden din. spesielt om du biamper center.
    Har vurdert og vurderer PA ja. Men trøbbelet er ikke L/R xtz ampen drar de godt. Er surrund delen og senter som pioen ikke takler helt.. Så er det også pris/ytelse/kvalitet som må tas med i regnestykket. Er også bekymret for viftestøy, siden alt av lydutstyr må stå inne på rommet.

druntblunt

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.03.2014
    Antall liker
    169
    Sted
    Jar
    Torget vurderinger
    1
    Utrolig tøft rom du har. Ingen snubleuhell i tjukkasene foran HT? :)

thohaug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Antall liker
    1.841
    Sted
    Fetsund

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Har en på jobben som er interresert i XTZ ampen Peter, si ifra om du skal selge....

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.646
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hmm.. Den reiser nok om jeg får trykka på bestilling på Emotiva. Må samle sammen nor kroner først.... Vurderer også å beholde XTZ ampen, og kjøpe en UPA 500....

Får bruke helgen til å tenke. Send meg en pm om du finner ut hva han vil betale for den. Mener den er under 1 år gammel, har kvittering liggende en eller annen plass.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn