plasma skrev:
Presto Classical har kampanje på Testament platene. 20% avslag. Denne syklusen går for 76,26£. Selv med mva og gebyr er vel det en ganske bra pris. Eller?
Eg slo til på denne (vart sendt med luftpost på måndag), og meiner å hugsa at prisen har vore noko av det same på Europadisc når dei har hatt sal. Fraktprisen er heller ikkje avskrekkande (GBP 2). Reknar med at sluttsummen vert i overkant av NOK 1000, altså godt under det eg gav for Solti-ringen (og så kan eg ikkje anna enn å ha respekt for Testament, som openbert ikkje kastar seg rett inn i den brutale priskrigen).
Forresten: Er det nokon her inne som eigentleg veit kva som er sant når det gjeld kvifor dette opptaket aldri kom ut? John Culshaw (prod. Solti-ringen) og Testament har kvar sine forklaringar. Dei står ikkje i direkte motstrid til kvarandre, men lell.
I
Ring resounding skriv Culshaw (s 51-2):
While still an undergraduate at Durham University he [Gordon Parry]had hitch-hiked to Bayreuth for the 1953 festival, and did som again in 1954 shortly before joining Decca in September of that year. Somehow, he managed to get himself on the recording team which Wilkinson took to Bayreuth in 1955 to make Fliegende Hollander, and one there he managed to persuade the Decca authorities to record both Ring cycles complete and all the rehersals. Thus, for a second time, did Decca embark on a Bayreuth Ring, and this time there was the additional advantage of stereo equipment. (Keilberth was the conductor). Again conflicting contracts prevented the commercial release of the recordings, but the experience was invaluable for Gordon Parry.
Den fyrste gongen les eg til å vera 1951, då dei tok opp Knappertsbusch, berre Götterdämmerung var brukande og utgjevinga stranda fordi Elisabeth Schwartzkopf hadde ei lita rolle. Tydelegvis tilgjengeleg no, den òg, her:
http://www.prestoclassical.co.uk/r/Testament/SBT4175
Uansett. Testament, på hi sida, påstår at det var Culshaw som «la ned veto» mot Keilberth-opptaket fordi «han mislikte live-opptak».
Edit: Her var sitatet
http://www.europadisc.co.uk/classical/55178/Wagner_-_Der_Ring_des_Nibelungen_(Bayreuth,_1955).htm
The company prepared for an expected release, but John Culshaw, recently returned to Decca, vetoed the project. He disliked live recordings and already had plans for a studio Ring with Solti which began four years later.
Edit (2): Eg har leita litt meir, og i 1974 sa Decca som Culshaw:
As a footnote to Alan Blyth's letter, I would be grateful for the opportunity to clarify the situation from the Decca point of view. Recordings were indeed made of the 1955 Ring performances at Bayreuth, under Keilberth: and Decca will certainly consider releasing these recordings provided the contractual problems, which are many and complex, can be satisfactorily overcome.
London, SE I. PETER GOODCHILD,
Classical Promotion Manager, The Decca Record Co. Ltd.
(Gramophone, juli 1974, s. 174) via
Gramophone Archive
Openbert er Testament meir grundige andre stader:
The history of its suppression by John Culshaw (who disliked live recordings) and the machinations of EMI's Walter Legge (who claimed exclusivity over Hotter and Varnay), and the other vicissitudes that prevented its earlier issue, are chronicled in Mike Ashman's fully researched notes in the accompanying booklet, which has vivid photos of the production.
(Gramophone, mars 2006, s. 95) i omtale av
Siegfried
Spørsmålet er like fullt: Dersom Culshaw eigentleg ønskte å laga ein studio-Ring med Solti, og frykta at ein live-Ring med Keilberth ville torpedera dette - kvifor i all verda var han så uærleg då han skreiv RR?