Asbjørn
Rubinmedlem
En ting er at innlegget rett over ditt tar så mange forbehold om at dette gjelder hos meg med disse forsterkerne at påstanden din faller på sin egen urimelighet, noe annet er at jeg ikke kan finne noe slikt innlegg som du beskriver. Jeg har faktisk forsøkt, men jeg finner ikke noen slik tråd engang. Jeg aner rett og slett ikke hva du snakker om eller hvilken angivelig påstand fra min side du tror at du motbeviser ved å linke til mine gamle innlegg fra ca 2012-13.Og er det slik hos deg SKAL det også være slik hos alle andre,selv på Hypex rundt om kring i verden.
Der ligger problemet.
Muligens jeg må finne innlegget der du benekter på det sterkeste at du noen gang overhode har brukt filtre,
og du sier "please,finn det innlegget".Vel har funnet tre,så din troverdighet er lik null.
Du kan jo lete selv i tråden tredimensjonalitet...ett eller annet.
Fint om du kan vise en link til det aktuelle innlegget. De tre linkene du nettopp la ut viser ingen selvmotsigelser eller feil opplysninger fra min side, og det er heller ingen steder i de innleggene hvor jeg "benekter på det sterkeste" at jeg har brukt nettfiltre. Tvert imot. Jeg kan forsatt ikke huske at jeg har skrevet noe slikt, så en av oss må nødvendigvis huske feil. Inntil videre velger jeg å tro at det er du. Vis meg gjerne linken om jeg tar feil. Det er mulig at du må finne frem det innlegget, ja.