Gjør det, bra!Ramses skrev:du tenker vel på Barock da begr?
Det var utrolig bra, hvordan fant du ut det? Jeg hører forresten på "Spooky two" nåcostello skrev:Spooky Tooth.
Trur eg.
Har dem på denne sampleren, som jeg av og til finner fram:lydmannen skrev:Det var utrolig bra, hvordan fant du ut det? Jeg hører forresten på "Spooky two" nåcostello skrev:Spooky Tooth.
Trur eg.
Har ikke det.lydmannen skrev:Har du ikke "Spooky Two" på CD
Nostalgikick.costello skrev:Har dem på denne sampleren, som jeg av og til finner fram:lydmannen skrev:Det var utrolig bra, hvordan fant du ut det? Jeg hører forresten på "Spooky two" nåcostello skrev:Spooky Tooth.
Trur eg.
mvh
Jo selvfølgelig.begr skrev:Ikke Back Door nå igjen vel?
OK, bassisten er mest kjent, men på hvilke solo plater fra noen av medlemmene i en av de største gruppene på 70 tallet spilte saxofonisten?lydmannen skrev:Jo selvfølgelig.begr skrev:Ikke Back Door nå igjen vel?
Tenkte på disse ja, bra jobba.pang skrev:Ron Aspery spilte på Glenn Hughes lp Play me out fra 78 og på Roger Glover - Elements fra 77.
Så gruppa bør da være Deep Purple.
Amund
Racer (Dum Dum Boys) Knudsen og Ludvigsen.Nailhead skrev:Racer
Nå er jeg imponert, men hva het bandet til Stein og Kalle?pang skrev:Flimmer Twins - Kalle Storm Andersen og Stein Ramberg. Ga ut en singel på New Noise , Stikk av Eddie
Glimmer Twins - Mick Jagger/Keith Richards
Amund
De var ikke alene i bandet. de ga ut mer enn en singel.lydmannen skrev:Nå er jeg imponert, men hva het bandet til Stein og Kalle?pang skrev:Flimmer Twins - Kalle Storm Andersen og Stein Ramberg. Ga ut en singel på New Noise , Stikk av Eddie
Glimmer Twins - Mick Jagger/Keith Richards
Amund
Ghostriders er rett.pang skrev:Regner med det var Ghostriders. Baptism of fire er etter min mening den beste skiva som kommer fra Halden.
Amund
Jonas Fjeld Rocknrolf Bandlydmannen skrev:Korreksjon, de ble startet i begynnelsen på 70 tallet.
Frosk var det jeg tenkte på, resten er historie.rolfozzy skrev:Frosk ?