Slabbedask
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 25.12.2003
- Antall liker
- 34
Stan Ridgway
He-he, det stemmer sikkert. Jeg tenkte på samme band som Ramses. altså, The Faces. Kjøpte boxen deres i fjor, og der stod dette nevnt.Boff1 skrev:Har ei liste på en 7-8 band dette kan passe på.
Bra box, beviser iaffal at Faces var best live.pedal skrev:He-he, det stemmer sikkert. Jeg tenkte på samme band som Ramses. altså, The Faces. Kjøpte boxen deres i fjor, og der stod dette nevnt.Boff1 skrev:Har ei liste på en 7-8 band dette kan passe på.
Bingo!otare skrev:Paul Kossoff, kanskje?
Han døde i hvertfall på flyet på vei over dammen til en konsertturne med Free (hvis jeg husker riktig).
Dommeren sier at svaret er korrektRamses skrev:Jefferson Airplane
Hvis du antyder at årstallet er feil, så ble "The worst of Jefferson Airplane" gitt ut i november 1970Boffen skrev:Hvilket band gjorde en "vri" i 1971 og ga ut en samleplate med tittelen "The Worst Of..............."?
Stemmer det, det er bare et nytt spørsmål.lark skrev:Dommeren sier at svaret er korrektRamses skrev:Jefferson Airplane
Hvis du antyder at årstallet er feil, så ble "The worst of Jefferson Airplane" gitt ut i november 1970Boffen skrev:Hvilket band gjorde en "vri" i 1971 og ga ut en samleplate med tittelen "The Worst Of..............."?
jepplark skrev:He he, beklager misforståelsen
The Mothers Of Invention