stemmerTubesnake skrev:Neil Youngs Mirror Ball?
Det var vel hendelse i starten på karrieren der han delte en flaske whisky med gitaristen i Aerosmith...men drugs var han glad i !lark skrev:Nytt spørsmål? Hvilken hendelse (opplevelse) førte til at Brian May unngår alkohol.
Litt forskjellige låter på US og Europa release?Bx skrev:Miin tur?
Uriah Heep var en av mine største favoritter på 70-tallet. Da jeg senere skulle anskaffe en av deres plater på CD så måtte jeg kjøpe den to ganger. Hvorfor?
Gjestemedlem skrev:Hvilket band hadde denne karen som medlem da?
Pesquera skrev:Gjestemedlem skrev:Hvilket band hadde denne karen som medlem da?
Bx skrev:Miin tur?
Uriah Heep var en av mine største favoritter på 70-tallet. Da jeg senere skulle anskaffe en av deres plater på CD så måtte jeg kjøpe den to ganger. Hvorfor?
samme gjelder for debuten deres også 'very eavy, very umble'.pang skrev:Bx skrev:Miin tur?
Kanskje for å få både USA og den europeiske utgaven. Salisbury hadde ulikt cover og sikkert også ulik låtsammensetning.
Amund
Det stemmer.Gjestemedlem skrev:Litt forskjellige låter på US og Europa release?Bx skrev:Miin tur?
Et par hint:Gjestemedlem skrev:Hvilket band hadde/har denne karen som medlem da?
Nei, men du er i rett gate.pang skrev:Bandet skulle ikke tilfeldigvis være Meteors ?
Amund
Dommeren sier at svaret er korrekt ;DTubesnake skrev:Mountain spilte inn "For Yasgurs's Farm" etter Woodstock og bonden het Max Yasgur. Tror han var grisebonde.
Det stemmer.Nailhead skrev:King Kurt ?
Gjestemedlem skrev:Det stemmer.Nailhead skrev:King Kurt ?
Psychobilly band kanskje mest kjent for 80-tallslåten "Destination Zulu Land"
http://www.myspace.com/alcoholicrat
http://www.wreckingpit.com/psycho/bands/kingkurt.php3
BONUS SPØRSMÅL:Bx skrev:Det stemmer.Gjestemedlem skrev:Litt forskjellige låter på US og Europa release?Bx skrev:Miin tur?
Og det var Salisbury, boffen.
Et par av favorittlåtene (dvs et par av låtene ;D) var utelatt på den amerikanske utgivelsen.