|
Spennende. Kona hadde hørt denne plata hos en kollega, og anbefalte den, så den er på vei i posten til meg også (burde vært her før helgen). Hva har du slitt med på denne platen? Er det musikken i seg selv, eller produksjonen som krever tilvenning?RoDa skrev:Har slitt litt med en ny plate, som nesten alle mener er helt topp.
Men nå begynner det å løsne og den har startet og feste seg i topplokket.
Spor 4 er foreløpig høydare.
B, E, B, K og C.JauDå skrev:Dagens spørsmål:
- Hvor ville dere satt disse? (Ja, jeg alfabetiserer på artist)
Endelig tatt til vettet og fått inn rør utstyr ??? :JoDa skrev:Nå har det skjedd litt her!
Bilder kommer......![]()
Ja....hva sa jeg :JoDa skrev:Kabelbukkene er ute på nytt beite:
Jupp ;D ;D ;DHCS skrev:Vært på Røyken å henta det idag Roda ?![]()
119 b x 59 d x 64 h.HCS skrev:Hvor høyt er det mellom hyllene på det racket du har ? Sikkert noen som kunne være intr i det...![]()
Sjelden jeg kjenner misunnelse, men her kjenner jeg ett snev gettJoDa skrev:Mitt nye rack etter dagens impulskjøp er altså:
Finite Elemente Pagode Signature
om.s, om du leser dette: Løøøøp og kjøøøøp! Dette matcher utseendet på din elektronikk så vanvittig flott!
Jeg er meget fornøyd med dagen lille utflukt under Oslofjorden ;D
Hyggelig, du får en telefon når jeg er tilbake på gamle markerJoDa skrev:Du er som vanlig velkommen på kaffe og en lytt, om.s. Denne gangen med innlagt pagode-visning
Snakkes!
Det hadde värt spennende JoDa, men noen slike inntrykk?Vidar P skrev:Kan vi forvente lytteinntrykk fra rack'et vs diy-racket det avløser?
Mvh Vidar P
Det kan dere!Vidar P skrev:Kan vi forvente lytteinntrykk fra rack'et vs diy-racket det avløser?
Mvh Vidar P
Audiofreaks i Bergen skulle jeg mene.FallenA skrev:Fantastisk flott! Det heller mot noe i samme duren for meg selv også.
Forhandler i Norge?
TakkerLydMekk skrev:Grattis med rack!
Burde du ikke endret trådnavnet til JoDa's Anlegg?
Audiofreaks er importør og forhandler, men tror det finnes flere forhandlere av Finite Elemente i Norge.nb skrev:Audiofreaks i Bergen skulle jeg mene.FallenA skrev:Fantastisk flott! Det heller mot noe i samme duren for meg selv også.
Forhandler i Norge?
www.audiofreaks.no
Puh...takker...ble jo helt forvirretBle så mye pes, RoDa is back