Bor en liten S. Dali i deg :laban skrev:Nopp fikk bare så lyst teste litt har jo ikke brukt pc,n til sånt før (virkelige flotte bilder du tar)RoDa skrev:Hehe, du er sånn kunstner du Laban ;D ;D ;D
Mvh
laban
/jan
Bor en liten S. Dali i deg :laban skrev:Nopp fikk bare så lyst teste litt har jo ikke brukt pc,n til sånt før (virkelige flotte bilder du tar)RoDa skrev:Hehe, du er sånn kunstner du Laban ;D ;D ;D
Mvh
laban
Takker, liker de veldig godt selv også.xanakor skrev:må bare uttryke min fasinasjon for ht-stativene dine, det er noe av de peneste stativene som er laget!
mvh
stian
Noen jeg lånerAkapaz skrev:Flotte bilder RoDa, men hvilke produkter er det jeg ser nederst i racket ditt?
Lurte jeg på å ??Akapaz skrev:Flotte bilder RoDa, men hvilke produkter er det jeg ser nederst i racket ditt?
Ok, da skal jeg ikke mase merRoDa skrev:Hehe, tenkte det kunne bli noen spørsmål. Men gidda ikke å rydde dem vekk før jeg tok bildene......
Stoler på at de som vet holder munn
R
;DRoDa skrev:Takker, liker de veldig godt selv også.xanakor skrev:må bare uttryke min fasinasjon for ht-stativene dine, det er noe av de peneste stativene som er laget!
mvh
stian
Kostet ca 5500,- nye etter hva jeg har klart å søke frem.
Proffen her på HFS slet lenge med å selge sine, lurer på om han ga opp eller fikk solgt?
R
Har skrevet en "Second Oblivion", og i den en aldri så liten shoot-out mellom Oblivion og Whistler signalkabler.HCS skrev:Btw Roda , hvordan går det med O kabelene ? Ble helt knyst...
Skulle du ha stoff til en artikkel kan du gjøre en shoot out av de norske kablene, dvs dine egne, Oblivion, Ecofisk og kablene til Roald Mikkelsen... At du har et merke som fast merke i ditt oppsett kan evt gjøre det mer spennede også....
RoDa skrev:Men, det er en liten sak som gjør hifi mer personlig og gir meg mulighet til å nyte musikk uforstyrret og uten å forstyrre andre.
R
HeiRoDa skrev:Sola smyger mellom persiennene og lyser på Focus-ene
Ja, faktisk så bader jo nesten hele oppsettet i stripete sollys.
Det er slik at en forvirret nordlending synes det er påskesteming, sol og sny sammen.
Det virker som om Marantz koser seg stort den også, og laseren er ikke forvirret av solstrålene høres det ut som.
Er og blir høyttalerfreak jeg, det er alltid det morsomste å lytte til og skrive om.
Nå tenker jeg hardt på hvilke gulvstående og hvilke stativere som jeg har lyst å få innom.
Så en annonse for Sonus Faber Cremona her om dagen, må si det kribler i pengepungen da......
Bare redd de er litt for snille. :
Mvh
Rolf
Jepp ut med språket nå, vi har krav på å få vite.Ludo skrev:Hva skjer ??? ??? Noe nytt på gang eller ??? ???
Du kan jo ikke bare selge 140'ene uten å ha no morsomt no i ermet ???
;D ;DMbare skrev:Jeg har det fra sikre kilder at fyren har gitt opp. Gått på en hi-fi burnout. Sist jeg traff på fyren var på Elkjøp, han var trist, lettere bakfull og på jakt etter ghettoblaster. Ute på parkeringsplassen hadde han laget et bål (type: stort) hvor han brente alt av Fidelity, Audio, Stereophile, High Fidelity, The Almost Absolute Sound, Monophile og andre blader - på toppen en dukke som var klart gjenkjennbar som red. Vadseth. Han snakket med seg selv og ville ikke helt høre på meg, men jeg fanget opp ting som "...så lei av Norah Jones og Keith som går hele tia..." ... "...mareritt om kabler som slanger seg rundt meg og prøver å kvele meg..." ... "...det blir jo aldri godt nok...".
Som sagt, et trist syn. Foreslår at vi lar tråden hans være i fred en stund. Kanskje han kommer plutselig tilbake?
Så vidt jeg har oversikt over har han ikke kjøpt Magnepan, så en skikkelig smell snakker vi nok om, ja. ;DBHO skrev:;D ;DMbare skrev:Jeg har det fra sikre kilder at fyren har gitt opp. Gått på en hi-fi burnout. Sist jeg traff på fyren var på Elkjøp, han var trist, lettere bakfull og på jakt etter ghettoblaster. Ute på parkeringsplassen hadde han laget et bål (type: stort) hvor han brente alt av Fidelity, Audio, Stereophile, High Fidelity, The Almost Absolute Sound, Monophile og andre blader - på toppen en dukke som var klart gjenkjennbar som red. Vadseth. Han snakket med seg selv og ville ikke helt høre på meg, men jeg fanget opp ting som "...så lei av Norah Jones og Keith som går hele tia..." ... "...mareritt om kabler som slanger seg rundt meg og prøver å kvele meg..." ... "...det blir jo aldri godt nok...".
Som sagt, et trist syn. Foreslår at vi lar tråden hans være i fred en stund. Kanskje han kommer plutselig tilbake?
Åå.....du mener han har gått på en skikkelig smell nå ?
Ser ut som Sonneteer.emotikon skrev:Hmmm
Noen som vet?
(bortsett fra RD da seff.)
Jeg tenkte med en gang på noe fra RSA (ikke ASR altså), men det stemte ikke.....
Jeg vet ;D ;D men skal holde kjeft til Hr RoDa selv finner det for godt å eksponere det 8) ...Ludo skrev:Hva skjer ??? ??? Noe nytt på gang eller ??? ???
Mbare skrev:Jeg har det fra sikre kilder at fyren har gitt opp. Gått på en hi-fi burnout. Sist jeg traff på fyren var på Elkjøp, han var trist, lettere bakfull og på jakt etter ghettoblaster. Ute på parkeringsplassen hadde han laget et bål (type: stort) hvor han brente alt av Fidelity, Audio, Stereophile, High Fidelity, The Almost Absolute Sound, Monophile og andre blader - på toppen en dukke som var klart gjenkjennbar som red. Vadseth. Han snakket med seg selv og ville ikke helt høre på meg, men jeg fanget opp ting som "...så lei av Norah Jones og Keith som går hele tia..." ... "...mareritt om kabler som slanger seg rundt meg og prøver å kvele meg..." ... "...det blir jo aldri godt nok...".
RoDa skrev:De som vet har munnkurv, og jeg sladrer ikke......
Spennende saker er det i alle fall! 8)
R
Solgt 140'ene.... men ville ikke kjøperen ha solid steel stativene også? :Ludo skrev:Hva skjer ??? ??? Noe nytt på gang eller ??? ???
http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,32684.0.htmllimvingen skrev:Solgt 140'ene.... men ville ikke kjøperen ha solid steel stativene også? :![]()
RoDa skrev:http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,32684.0.htmllimvingen skrev:Solgt 140'ene.... men ville ikke kjøperen ha solid steel stativene også? :![]()
R
Ja, si det.......HCS skrev:Vi venter i spenning Roda...Når skjer det noe ?![]()
Hundrings på at RoDa ikke har fått seg Klipsch ;Dhel skrev:Har du fått deg Klipsch? 8)