Haha….. var hverken kona eller synge dame…Var Cohenjøye meg, den låta gismo hører på må være kun med et kvinnfolk som gauler i monotont leie - sannsynligvis med en kjevle i handa.
sikker på at det er stereoanlegget og ikke kona?
![Vinkende ansikt :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f609.png)
![Ruller på gulvet og ler :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f923.png)
![Ruller på gulvet og ler :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f923.png)
gismo
Haha….. var hverken kona eller synge dame…Var Cohenjøye meg, den låta gismo hører på må være kun med et kvinnfolk som gauler i monotont leie - sannsynligvis med en kjevle i handa.
sikker på at det er stereoanlegget og ikke kona?
Haha….. var hverken kona eller synge dame…Var Cohen
gismo
Grunnen til at damer og "enkle" folk digger Cohen? Han synger så tregt at de får med seg engelsken hans... Sies detda traff jeg iallfall på det med monotont
Dette har jeg synspunkt på.Grunnen til at damer og "enkle" folk digger Cohen? Han synger så tregt at de får med seg engelsken hans... Sies det![]()
Liten sjekk gjennomførtFor din egen og min del hadde det vært greit å sjekke ut. Greit at vi blir latere med årene og slår oss til ro når vi blir fornøyd. Men både du som eier, og jeg som potensiell kjøper burde jo vite hvilke egenskaper som bor i den lille boksen, eller?![]()
![]()
Såklart kan du mene det.Dette har jeg synspunkt på.
Cohens sanger er ofte gjenstand for ulike tolkninger. Han refererer hyppig til jødisk religion og bruk av gammeltestamentlige bilder. Cohen er slettes ikke enkel å forstå. Nærmest tvert imot vil jeg si.
Å nevne damer og enkle folk i samme setning, ville vært en dristig manøver her under mitt tak...
![]()
Har byttet litt på app. Sjekket ut den du bruker. Forvirrer meg litt med disse innstillingene.Skal sjekke.
Edit: After Midnight eller Going Down Slow ser det ut som
Hvilken app bruker du forresten?
Ikkeno, men litt skummelt om musikkpolitiet skulle banke på døra.Hva skar seg?![]()
![]()
Blir bra med andre ører på. Liker jo C1ene godt og synes den lille sub-tassen gjør seg bra.Dont change a winning team!!! og skal du..så gjør det ordentlig! Blir spennende med en lytt når jeg er oppom igjen...vet litt hva jeg selv sliter (ønsker) med av her, så det skal bli interessant å ta en lytt
ps: TOTO som unnskyldning derimot kjøper jeg ikke
mvh
Selv har jeg alltid...til noen forhandleres/kompisers fortvilelse...unngått sub, men det er meg! så ta det derfra etterhvert...Blir bra med andre ører på. Liker jo C1ene godt og synes den lille sub-tassen gjør seg bra.
Testen med høynivåkobling på sub er kun fordi det sies at det skal være optimalt lydmessig.
Tanken er at klangen fra effektforsterkeren skal "bli med inn" i sub.
Har koblet opp så jeg kan teste litt frem og tilbake. Veldig usikker på om dette betyr noe særlig her.
Får lytte litt mer før jeg avsier dom.
TOTO er jeg glad i, og denne japanpressingen var veldig så trivelig.
mvh
Jepp, skvatt litt av lyden på sporet i spillelisten din. Måtte dra frem vinylen og sjekke der også.Kul farge! Ganske bra utgivelse også.
GJepp, skvatt litt av lyden på sporet i spillelisten din. Måtte dra frem vinylen og sjekke der også.
Vis vedlegget 766284
Det er litt fart i den plata.Jepp, skvatt litt av lyden på sporet i spillelisten din. Måtte dra frem vinylen og sjekke der også.
Vis vedlegget 766284
Reciver kan hende, aldri prøvd. Her går det fra pre, på dens utgang. Har to utganger på den, alle seriøse pre har det.. Tror jeg..Enig med deg vedrørende «karakter» fra musikken, den blir nok ikke « med»
Men det noen opplever er at på feks en reciver kan «sub out» fungere dårligere enn høynivå signalene fra ht terminalene inn i sub
gismo
Speaker input vs line input
Jeg liker høyttalerinngangen best. Jeg tror det er siden signalet som da mates inn i sub er likt det som mates inn i høyttalere. Inkludert alle rør og trafoene. Jeg tror det gjør at subwooferen da er mer i takt med høyttalerne. Jeg tror det er årsaken til at jeg opplever suben som raskere og enda mer "usynlig" i lydbildet. Jeg tror såpass på det at jeg har pakket vekk signalkablene. Er jo bare å teste på nytt en vakker søndag når/hvis jeg begynner å tvile på hva jeg tror.![]()
Regner jo med at det kommer en på brukten en gang i verden, jaTo KC62 spiller bedre enn en KC62![]()