Ja vi sees i morgenØ Audio Icon har noe for seg. Og som du sier, de må oppleves. Vi sees imorgen. Snart hjemme igjen.. Og merker at jeg har gjort mitt idag.
Ja blir en tur innom Retep i morgenDjango kontra Ø? Forskjeller...
Skal du besøke Retep? Artig, du er vel en av de som har hørt Ø under de mest forskjellige forhold
Ja de kom jo under huden og videre inn til må ha nerven på degEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
Hehe du skal se at du ender opp med Ø du ogsåJa de kom jo under huden og videre inn til må ha nervenEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
Tørr ikke vedde deg i mot, oddsen 50/50Hehe du skal se at du ender opp med Ø du ogsåJa de kom jo under huden og videre inn til må ha nervenEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
mvh
haha da vet jeg hva du ender opp med til sluttTørr ikke vedde deg i mot, oddsen 50/50Hehe du skal se at du ender opp med Ø du ogsåJa de kom jo under huden og videre inn til må ha nervenEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
mvh
Det ble fryktelig vanskelig å leve uten etter å ha hatt de over ei uke. Så de måtte bare i hus. Selv om det kosta litt mer enn budsjettert...Ja de kom jo under huden og videre inn til må ha nerven på degEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
Det er livsfarlig å låne noe, kjenner til detDet ble fryktelig vanskelig å leve uten etter å ha hatt de over ei uke. Så de måtte bare i hus. Selv om det kosta litt mer enn budsjettert...Ja de kom jo under huden og videre inn til må ha nerven på degEr jo ikke skummelt i det hele tatt det da. Men forstår hva du sier...
Vi får se, alt bunner ut i hvor erlig jeg vil ha det og pengerhaha da vet jeg hva du ender opp med til sluttTørr ikke vedde deg i mot, oddsen 50/50Hehe du skal se at du ender opp med Ø du også
mvh
mvh
Tenker du gleder deg, blir spennende detteMulig du er her når Anthem kommer Ronny.. Den kommer levert imorgen av Glenn.
Spennende svært spennende.Mulig du er her når Anthem kommer Ronny.. Den kommer levert imorgen av Glenn.
Godt mulig Glenn kommer rundt den tiden.Spennende svært spennende.Mulig du er her når Anthem kommer Ronny.. Den kommer levert imorgen av Glenn.
Regner med jeg er hos deg rundt kl 15, med forbehold på om møtet holder seg til satt tidsrom
Ja Pylon virker som en spennende høyttaler, spes den største som Mala har inne bare synd den ikke kan biampesJa de Phylon er et merke med en lyd jeg tror mange søker
Spennende de ja, å tror de spiller på en måte som kan apelere til mange. Gått over på den varme siden men med detaljer. Mye for pengene virket det som, overrasket meg.Ja Pylon virker som en spennende høyttaler, spes den største som Mala har inne bare synd den ikke kan biampesJa de Phylon er et merke med en lyd jeg tror mange søker
mvh
Ta det med ro HCS jeg er veldig fornøyd med Marten og Gato, så det sitter langt inne å bytteMå nesten selge mine når "alle" skal ha de.. . Ø har sine kvaliteter, men de krever og sitt.
Hehe og det forstår jeg godt, spilte meget godt på ASR og utrolig bra med NAS. Men nå har ikke jeg ASR eller NASNå høres du ut som en politiker... . Vil ikke ha varmere lyd jeg...
De produseres i stort nok antallEr det ikke en hel skjærgård å ta av eller er det veldig få øer produsert?
Det burde de, bra sakerDe produseres i stort nok antallEr det ikke en hel skjærgård å ta av eller er det veldig få øer produsert?
Produsert er nå en ting, men solgt er noe annet...Tipper vel det er kanskje 8 par i kongeriket..Er det ikke en hel skjærgård å ta av eller er det veldig få øer produsert?
Er vel ikke mange produsert heller, men det produseres vel etter etterspørsel.Produsert er nå en ting, men solgt er noe annet...Tipper vel det er kanskje 8 par i kongeriket..Er det ikke en hel skjærgård å ta av eller er det veldig få øer produsert?
Spennende, spørs om ikke jeg må legge inn en bestilling snart daIkke i tvil vedrørende den komponenten vi deler eierskap til, dvs har lik type av. Det finnes bedre..
Bedre seperaring. Merkelig nok. Tror liksom ikke helt på slikt. Putta de gamle tilbake, mer matte og grå. Uten å ville påberope meg noen fasit..Spennende, spørs om ikke jeg må legge inn en bestilling snart daIkke i tvil vedrørende den komponenten vi deler eierskap til, dvs har lik type av. Det finnes bedre..
Til den prisen er det kun gøy og testeBedre seperaring. Merkelig nok. Tror liksom ikke helt på slikt. Putta de gamle tilbake, mer matte og grå. Uten å ville påberope meg noen fasit..Spennende, spørs om ikke jeg må legge inn en bestilling snart daIkke i tvil vedrørende den komponenten vi deler eierskap til, dvs har lik type av. Det finnes bedre..
Regner med du sikter til skolissene som kobler muskler til membran? Ja det finnes bedreBedre seperaring. Merkelig nok. Tror liksom ikke helt på slikt. Putta de gamle tilbake, mer matte og grå. Uten å ville påberope meg noen fasit..Spennende, spørs om ikke jeg må legge inn en bestilling snart daIkke i tvil vedrørende den komponenten vi deler eierskap til, dvs har lik type av. Det finnes bedre..