Zulu
Til avvenning!
Gratulerer med flott dac roeng Låter nok fortreffelig den der tenker jeg
Takk for det Zulu, blir nok noen timer med musikk nå jaGratulerer med flott dac roeng Låter nok fortreffelig den der tenker jeg
Takk for det HCSDet var da en diger sak... Gratulerer, tror du skal bli happy med den. Spent på å høre hvordan du får den til å funke som ren pre. Rør som sitter i nå er https://malaaudio.no/Produkt/26/1000171/Psvane-T-MK2-Series-CV181-T2 . Så fikk du med noen RCA rør. Så du får testa litt rør bytter. Du får dele noen inntrykk underveis
Takk for det The Gunner, mange muligheter her nå å prøve ut så blir gøy detteGrattis, mister!
Knall god DAC, men ja, den er stor!
Morsomt, funnet med pre inn i Gato, men ikke veldig overraskende. Har hatt samme erfaring her.
Takk for det gismoGratulerer med «stor» dac roeng??????????????????
gismo
Den spiller godt i alle fallLekker DAC, gratulerer!
Takk for det Karmana, ser du sel er i ferd med å bytte ut litt av det som har fulgt deg en stund.Gratulerer, roeng2! Full fart med med kvalitets- og spennende komponenter
Jep, kjekkere å bytte haifai en koneTakk for det Karmana, ser du sel er i ferd med å bytte ut litt av det som har fulgt deg en stund.Gratulerer, roeng2! Full fart med med kvalitets- og spennende komponenter
Det har du så absolutt rett iJep, kjekkere å bytte haifai en koneTakk for det Karmana, ser du sel er i ferd med å bytte ut litt av det som har fulgt deg en stund.Gratulerer, roeng2! Full fart med med kvalitets- og spennende komponenter
Tror ikke det er noe dumt valg.Truer nok jeg beholder anlegget fremover om mulig noe utbytting på Da anlegg mulig blir flyttet opp i stua på sikt å kona synes Django L er store (men få høyttalere som er mindre som frister). Dac får jeg neppe lov å flytte opp
Ellers nytes sommerferie på tur med familie
God sommer til alle som kikker innom!!!
Ja der er synd med Veridian. Men med små barn i hus å at det er ofte små på besøk så er nok heller ikke rør det beste.Det er synd ifht Verdian.. Blir som å fjerne hjertet.. Hodet er ned... Men følelsene...
Større rom er aldri feil..
Hyggelig å se du er aktiv igjen.Vil ønske alle kjente en god jul
Da er det gjort avtale på kjøp av høyttalere, så står de til forventningene er de i hus før 2021.
På forsterker siden er det lite som frister til betalbar sum på bruktmarkedet. Så heller veldig mot å kjøpe nytt av noe jeg kjenner fra før. Mulig bestilling blir gjort i kveld
Takk for detHyggelig å se du er aktiv igjen.
Er det lov å spørre hva som kommer i hus?
Mvh.
Blir Tannoy DC 8ti denne gangen og det frister veldig med Gato dia 400s, jeg er jo ikke så eksotisk i smak som duHei du, trivelig å se deg her. Gato igjen ? Hvilke Tannoy blir det ? Og God Jul !
Så du hadde fått en Jeff Roland i hus, de er gode på klasse D.2x400w klasse d er i allefall veldig trivelig.. trives godt med det her, dog ikke gato
God hjul
Om det blir som ønsket vil tiden vise, om ikke så kan jeg jo lære av deg hvordan man skal gå frem for å ikke bytte utstyr ofteGratulerer med valget, håper alt spiller slik du ønsker det. Mest av alt håper jeg du blir LITT mer aktiv her..
Gratulerer med nye høyttalere!Da ble det handel i Trondheim, helt strøkne.
Litt surt å ikke ha forsterker eller dato på når den kommer.
Det stemmer det å trivdes godt med deEr vel noe velkjent med lyden.. du levde vel lenge med dc10?
TakkerGratulerer med nye Høyttalere
O
TakkerGratulerer med nye høyttalere!