Ja jeg bare spøker. Det er lekre høytalere!R.E.S. skrev:Jeg har ikke noe mål om å ha den største høyttaleren av dem alle. XPSene er store nok.
Roy
|
Ja jeg bare spøker. Det er lekre høytalere!R.E.S. skrev:Jeg har ikke noe mål om å ha den største høyttaleren av dem alle. XPSene er store nok.
Roy
Ja, helt tilfeldiggismo skrev:Grei bladhylle det der Roy.
Var vel bare tilfeldig at det var Hjemmekino som lå der 8)
gismo
Ingen problemer overhodet med Hiatoen. Høyttalerne har 93 dB følsomhet, og selv om de dipper ned til 2,8 Ohm på sitt verste, så har Plinius-forsterkeren full kontroll.Leikis. skrev:Holly makkaroni, jeg som synes mine høyttalere er litt store. Men så feil kan man ta ;D
Grattis me hægg store høyttalere, Hiato får vel ikke engang her pusteproblemer ?
Hei.R.H. skrev:Hei
Hvilken avstand har du mellom HT? diskant - diskant?
Takk, Roy.R.E.S. skrev:Du beskriver bassen og homogeniteten i høyttalerne veldig godt, RoDa.
Det er heldigvis ikke nødvendig å spille så høyt for å få dynamiske opplevelser. Selv om det selvfølgelig hjelper...RoDa skrev:Takk, Roy.R.E.S. skrev:Du beskriver bassen og homogeniteten i høyttalerne veldig godt, RoDa.
Den stolen du har i lytteposisjon nå kler oppsettet meget bra.
Røslig og velbygget. 8)
Den der lille italienske designsaken du hadde tidligere ville vært rent ut usikker nå, tenker jeg.
Veltet av lydtrøkket. ;D ;D
R
Det der må du ikke vise fruen, hun kan få griller i hodet... Tipper hun ser at disse egner seg dårlig som pidestall.R.E.S. skrev:Bassrefleksporten til Montana-høyttalerne ligger nederst på frontbaffelen. Den er stor som en tidsskrifthylle ;D
Hehe, hun frekventerer ikke Hifisentralen, tror jeg :-\mteinum skrev:Det der må du ikke vise fruen, hun kan få griller i hodet... Tipper hun ser at disse egner seg dårlig som pidestall.R.E.S. skrev:Bassrefleksporten til Montana-høyttalerne ligger nederst på frontbaffelen. Den er stor som en tidsskrifthylle ;D
Gratulerer ;D
Stereofix skrev:Flotte høyttalere!men hva ville Pondus sagt til disse?.....(ser pondus sammlingen)
![]()
Jeg kunne bare dratt i gang Back in Black, Highway to Hell og The Jack, så ville den godeste Pondus vært frelst. Jokke hadde jeg hatt i min hule hånd med I Love It Loud.pstraums skrev:Er det mulig at han ikke ville likt dem ?
Stereofix skrev:Flotte høyttalere!men hva ville Pondus sagt til disse?.....(ser pondus sammlingen)
![]()
Her etterstrebes en god tone (både spåklig og lydmessig)KP-AUDIO skrev:Har bladd gjennom tråden din for ente gang og må konkludere med at den er mildt
sagt veldig bra... Den er rett å slett veldig hyggelig..både bildemessig og språkmessig..
Mvh
![]()
R.E.S. skrev:Jeg kunne bare dratt i gang Back in Black, Highway to Hell og The Jack, så ville den godeste Pondus vært frelst. Jokke hadde jeg hatt i min hule hånd med I Love It Loud.pstraums skrev:Er det mulig at han ikke ville likt dem ?
![]()
Roy
Gratulerer med nyanskaffelsen. Virkelig fine.R.E.S. skrev:Du beskriver bassen og homogeniteten i høyttalerne veldig godt, RoDa.
Her er et bilde tatt fra andre enden i stua (med meglerlinse).
Roy
Du kan legge på 65-70 cm i høyden, 15 i bredden og det samme i dybden.MPT skrev:Hvor mye større de er i forhold til Avalon.